Jump to content

De beste speakers ter wereld!

Scat-Man
 Share

Recommended Posts

Volgens mij bestaat er niet zoiets als 'De beste speakers ter wereld', aangezien na enkele jaren forummen op diverse HiFi-forums (mij althans) wel is gebleken dat klank grotendeels een smaak-kwestie is :rolleyes:

Volgens mij bestaat er niet zoiets als 'De beste speakers ter wereld', aangezien na enkele jaren forummen op diverse HiFi-forums (mij althans) wel is gebleken dat klank grotendeels een smaak-kwestie is :rolleyes:

Beste Alco,

Beste is natuurlijk een relatief begrip. Beter de titel veranderen in "voor JOU het beste"

Groeten,

Bas

de beste speaker ter wereld is in ieder geval niet van hout!! :P;)

Maar ook zeker niet van Beton :)

Ik geloof helemaal niet in massa, maar in stijfeid. Massa wanneer dat eenmaal tot trillen komt is amper meer te stoppen. Stijfheid stopt veel sneller. Daarom vind ik de Matrix constructie van B&W zo geweldig. Ontzettend stijf en toch niet extreem zwaar. speksteen heeft me ook zeker overtuigd in het laag, al is dat wel heel zwaar.

Groeten,

Bas

de beste speaker ter wereld is in ieder geval niet van hout!! :P  ;)

Maar ook zeker niet van Beton :)

Ik geloof helemaal niet in massa, maar in stijfeid. Massa wanneer dat eenmaal tot trillen komt is amper meer te stoppen. Stijfheid stopt veel sneller. Daarom vind ik de Matrix constructie van B&W zo geweldig. Ontzettend stijf en toch niet extreem zwaar. speksteen heeft me ook zeker overtuigd in het laag, al is dat wel heel zwaar.

Groeten,

Bas

beste bas,

de ideale behuizing is een kernafvaloplsagplaats,

Ja en daar moet je heel zuinig op zijn. Anders moet je naar een webside waar ze het hebben over gehoorapparaten met het beste geluid.

Absoluut! en dat kan maar niet vaak genoeg gezegd worden! Ik krijg altijd een heel verdrietig gevoel als ik mensen van mijn leeftijd massaal op dischoteken en house party's zie aflopen :(

Groeten,

Bas

Volgens mij zijn dit de beste luidsprekers ter wereld

De Yamaha NS-10

Als ze niet de beste zouden zijn, dan stonden ze niet in elke studio. :D De tweeters zijn zelfs zo goed, dat ze akoestisch gedempt worden met een stukje toiletpapier. :D

Yamaha_NS10.jpg

Edwin

Beste Edwin,

Dat is gewoon het meest verschrikkelijk wat er ooit is gemaakt, en da twas inderdaad de slechte studio tijd. Inmiddels is er wel het e.a veranderd hoor, en heeft de studio wereld een grote inhaalactie gemaakt.

Groeten,

Bas

Volgens mij zijn dit de beste luidsprekers ter wereld

De Yamaha NS-10

Als ze niet de beste zouden zijn, dan stonden ze niet in elke studio. :D De tweeters zijn zelfs zo goed, dat ze akoestisch gedempt worden met een stukje toiletpapier. :D

Yamaha_NS10.jpg

Edwin

Beste Edwin,

Dat is gewoon het meest verschrikkelijk wat er ooit is gemaakt, en da twas inderdaad de slechte studio tijd. Inmiddels is er wel het e.a veranderd hoor, en heeft de studio wereld een grote inhaalactie gemaakt.

Groeten,

Bas

Ha Bas

Foto's graag. :D Eerst zien dan geloven. :D

Die Yamaha's zijn inderdaad erg bagger. Veel erger kan gewoon niet. :)

Groeten

Edwin