audiofreak Posted 21 oktober 2005 Report Share Posted 21 oktober 2005 --- Link to comment Share on other sites More sharing options...
tompj Posted 21 oktober 2005 Report Share Posted 21 oktober 2005 Ik voel me wel aangesproken, ik woon in 't Gooi. Een 'audioclub' zou wat mij betreft wel vooral een 'muziekclub' moeten zijn waarbij luisteren naar muziek centraal staat. Teveel 'nerderig' zoeken naar verschillen tussen gehalveerde squashballetjes onder de CD speler of iets dergelijks spreekt mij niet zo aan. Je geeft we een aantal leuke ideeen. Om iets toe te voegen: het lijkt mij wel een keer aardig een opnamestudio te bekijken of iemand uit die wereld over opnametechnioeken te horen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tompj Posted 21 oktober 2005 Report Share Posted 21 oktober 2005 audiofreak, klinkt goed, vooral je idee mbt muzikanten en muziekistrumenten...en dan na het beluisteren van zo'n instrument eens naar de CD/LP luisteren en kijken of een gitaar o.i.d. via de installatie wel zo natuurgetrouw klinkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 21 oktober 2005 Report Share Posted 21 oktober 2005 Beste Audiofreak, Goed idee, maar ik zou je ter overweging willen geven eens bij de Audio Vereniging Midden Nederland te gaan kijken en luisteren. Ze houden hun avonden ,iedere laatste donderdag van de maand, in Hoevelaken en dat is toch niet al te ver van Het Gooi. Info: zie de site van AVMN. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 25 november 2005 Report Share Posted 25 november 2005 Hallo Audiofreak, Leuk dat je het een fijne avond vond. Dat is eigenlijk meestal wel het geval, alhoewel er natuurlijk wel verschillen zijn. Menno kan op een ongelooflijk boeiende manier vertellen en heeft zijn presentaties (altijd) tot in de puntjes voor elkaar. Technisch en muzikaal ook altijd prima demonstratiemateriaal bij zich. Overigens zitten er eigenlijk altijd wel ca 30 man in het zaaltje. Volgende keer maar wat langer met elkaar praten. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts