richard 1 Posted 24 oktober 2005 Report Share Posted 24 oktober 2005 Bose is de Duracell van de audio: heel veel succes met een redelijk produkt dankzij fantastische marketing.. (Duracell's reclame is tegenwoordig iets minder misleidend: nu staat er in kleine lettertjes bij 'vergeleken met zink-koolbatterijen' en zink-koolbatterijen is zo'n beetje jaren vijftig-technologie ) Mijn GPS is een batterijvreter maar de Duracell gaat echt veel langer mee dan enig ander merk dat ik er in heb geprobeerd. Maar 100% lekvrij zijn ze niet, een noodreddingslicht van me is aangetast door een lekkende Duracell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 24 oktober 2005 Report Share Posted 24 oktober 2005 Lestat zal het wel weer "geneuzel" noemen. Al die fabrikanten die met moderne tweeters komen, die verkopen dus geneuzel. Prima hoor. Hi, hi!!! Beste Jan, De term "geneuzel" is meer iets van een soort stopwoordje van mij... Til er dus niet zo zwaar aan... BTW, ben het ook roerend met jou eens, hoor! Geweldig dat je zo'n marketing-concept op de wereld kan zetten en er nog mee wegkomt ook!!! Die vent is gewoon een genie! Greetz, Eric Lestat Daar moet ik het mee eens zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 25 oktober 2005 Report Share Posted 25 oktober 2005 Beste,... Ik heb weleens bij een audiofiel gezeten met grote betonnen weergevers waarvan ik de naam niet zou noemen. En dat klonk zo schel, hard en naar, da tik na 5 minuten gillend weg wou. Klonk dat zo schel omdat er van die dropveters aanhingen? Of doordat de cdspeler niet meer dan 300 euro mocht kosten? Beste, Ik bedoel niet onze vriend Erik Ik heb zijn weergevers nooit gehoord. Groeten, Bas Hij heeft onze vriend Erik overigens niet genoemd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 25 oktober 2005 Report Share Posted 25 oktober 2005 Beste,... Ik heb weleens bij een audiofiel gezeten met grote betonnen weergevers waarvan ik de naam niet zou noemen. En dat klonk zo schel, hard en naar, da tik na 5 minuten gillend weg wou. Klonk dat zo schel omdat er van die dropveters aanhingen? Of doordat de cdspeler niet meer dan 300 euro mocht kosten? Beste, Ik bedoel niet onze vriend Erik Ik heb zijn weergevers nooit gehoord. Groeten, Bas Hij heeft onze vriend Erik overigens niet genoemd. Nee, maar als er gepraat wordt over betonnen speakers ga je toch denken ,,bij Erik misschien" Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts