Lestat Posted 21 oktober 2005 Report Share Posted 21 oktober 2005 Jawel, zo'n twee weekjes geleden besteld bij PLATO: Stream of Passion- Embrace the storm Als je hem voor de 13e van oktober bestelde, kreeg je hem door Arjen zelf gesigneerd binnen, en zo geschiedde vandaag!!! Keurig opgestuurd met een tweede inlay-booklet, los in de verpakking erbij, door de meester zelf gesigneerd met "Stream on, Arjen "erop! Eerste impressie: KL#te!!! Wat is het geval, er zit een cd-kant op en eeen dvd-kant. Mijn "Allesvreter" lust de cd-kant gewoon niet... Staat er op het hoesje zoiets als: "Omdat de audio-kant geen gewone cd-eigenschappen bezit, kan het zijn dat hij niet wordt afgespeeld door sommige cd- en dvd-spelers...) Jammer!!! Iemand meer ervaring en is zoiets te omzeilen? 2e Eerste impressie: Geweldig! Heb hem net opstaan op de dvd-kant, keuze uit 2.0 en 5.1. Dat laatste gekozen, en voorwaar; heerlijke muziek!!! Echt een aanrader, voor zover ik nu heb kunnen beluisteren, ik zou het geheel willen omschrijven als een samenhangend atmosferisch geheel van vrouwenzang en geweldig gitaarwerk, een soort oude The Gathering meets Within Temptation, meets Ayreon meets Pink Floyd! Heerlijke mix op 5.1!!! Luisteren, en kopen dus, die hap! Greetz, een Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 22 oktober 2005 Report Share Posted 22 oktober 2005 een samenhangend atmosferisch geheel van vrouwenzang en geweldig gitaarwerk, een soort oude The Gathering meets Within Temptation, meets Ayreon meets Pink Floyd! Hmmmmmm, grote kans dat ik dat goed vind dan..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 24 oktober 2005 Author Report Share Posted 24 oktober 2005 Kom anders een keertje proefluisteren!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 24 oktober 2005 Author Report Share Posted 24 oktober 2005 Download!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 24 oktober 2005 Report Share Posted 24 oktober 2005 Download!!! Da's pas service!!! Ik zit nu halverwege 'deceiver', hmm, ja -effe checken, 'Is dat nou Anneke van Giersbergen??' -not. (Ik zit dus n Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 24 oktober 2005 Report Share Posted 24 oktober 2005 Eerste impressie: KL#te!!!Wat is het geval, er zit een cd-kant op en eeen dvd-kant. Mijn "Allesvreter" lust de cd-kant gewoon niet... Staat er op het hoesje zoiets als: "Omdat de audio-kant geen gewone cd-eigenschappen bezit, kan het zijn dat hij niet wordt afgespeeld door sommige cd- en dvd-spelers...) Jammer!!! Iemand meer ervaring en is zoiets te omzeilen? Ik heb van het weekend ook een DualDisk gekocht (Kane, Fearless) en daar stond ook op dat ie eigenlijk geen echte cd was. Nou ja. In de PC kun je hem altijd rippen hoor, en het is toegestaan omdat je het origineel in bezit hebt. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 25 oktober 2005 Author Report Share Posted 25 oktober 2005 @ Jacco: Ja, maar gaat de magie er dan niet een beetje vanaf? een cd kopen, en dan eerst moeten rippen om hem daarna pas te kunnen beluisteren? Ik hou jet lekker bij de dvd-kant, dan gaat er tenminste niets verloren. Kan het beeld-gedeelte van mijn loopwerk toch volledig uitschakelen, heb ik ook alleen muziek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 25 oktober 2005 Author Report Share Posted 25 oktober 2005 (edited) >>Graag gedaan!!! Ik zit nu halverwege 'deceiver', hmm, ja -effe checken, 'Is dat nou Anneke van Giersbergen??'>> Dacht ik ook, aangename vocalen, nietwaar? Ja, best te pruimen! Het is wel n Edited 25 oktober 2005 by Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 25 oktober 2005 Report Share Posted 25 oktober 2005 Tja, de magie bij dit soort producties is eigenlijk: ik kom van me werk, daar hebben ze me helemaal gek gemaakt en nu wil ik lekker rammen! En dan doet ie het niet! Advies: rippen en terugbrengen naar de winkel en zeggen dat ie het niet doet...Dat zal ze leren. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 25 oktober 2005 Author Report Share Posted 25 oktober 2005 Ik begrijp je, Jacco! helaas wil ik van AA Lucassen alleen originele albums in mijn beheer hebben, en dus geen rip-offs... Ik zal dus moeten leren leven met die dvd-versie, of moeten upgraden naar een cd-loopwerk dat dit medium wel afspeelt..... Heb op mijn multi-media-kamer nog een dcd625 staan, eens kijken wat 'ie daarop doet... Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 25 oktober 2005 Author Report Share Posted 25 oktober 2005 Excuus; DCD-725 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 28 oktober 2005 Report Share Posted 28 oktober 2005 Vandaag ook deze dualdisc aangeschaft. De cd-zijde is prima te draaien, maar bij mij doet de dvd-kant het niet... Gelukkig kon de muziek me niet zo boeien. Ik kocht deze terwijl ik eigenlijk de nieuwe van Fiona Apple wilde hebben maar aangezien die er niet was en ik toch eens wilde testen of ik dualdiscs kon afspelen... nou ja, voor mij dus geen dualdiscs, ik houd het maar bij cd's, sacd's en dvd's (en vinyl, maar daarvoor had ik toch al een andere speler). Als muziekliefhebber wordt je door die schijfversie-strijden steeds opnieuw geconfronteerd met onplezierige ervaringen. Deze dualdisc is zelfs van sony/bmg. Sony? Ken ik die fabrikant niet ergens van? En dan achterop het doosje schrijven dat deze schijf niet aan de cd specificaties voldoet. Terwijl zelfs de tracks achterop staan ingedeeld onder "cd audio side" en "dvd side". Als iets niet aan de specificaties voldoet hoor je het toch ook niet zo te noemen? Ik ga 'm in ieder geval terugbrengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts