Jump to content

Ad Fundum in de Polder II

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

M'n interlinks zijn klaar, ik heb nu dus twee sets interlinks van ca 1,1 m lang.

Ik neem aan dat er niet gestart kan worden zonder netkabels.... :huh: We zullen er dus voor 10:00 uur moeten zijn.

Sodejuu en Jerry.... hoe laat zullen we vertrekken...??

Omdat het voorblad niet helemaal meer up to date is, even een opsomming van wat ik meebreng:

decibelmeter

Array actieve preamp

2 sets cinch interlinks ca 1,1 m lang

1 set cinch interlinks ca 0,7 m lang

2 stekkerblokken met filter, elk 7 stopcontacten snoerlengte 1,5 m

1 verlengkabel met 5 stopcontacten snoerlengte ca 2 m

4 apparaatnetkabels

Mocht ik nog wat vergeten, dan hoor ik dat graag.

Guest Kraus vonBentinck

Ik denk dat we er met die spullen wel ongeveer zijn

ik heb een tekeningetje gemaakt van hoe ik denk dat de ruimte het beste ingedeeld is en een tweede tekening met de tafels voor de apparauur.

Er zijn 18 stoelen in de carre.

De eerste twee rijen zijn 4 iets lagere stoelen. de 3 en 4e rij elk 5 iets hogere stoelen ( daar kan makkelijk nog wat bij)

Er zijn enkele tafels met een niet zo groot blad die behoorlijk stevig zijn voor bijv. de CD-spelers en lagere tafels waarop de voorversterkers kunnen en dan kan de eindversterker gewoon op de grond; de interlinks hoeven dan niet zo extreem lang te zijn.

Suggesties of veranderingen? Roept u maar!

docentenkamer.JPG

doc%20kam%20app.JPG

Sodejuu, als je hem upload naar mijn link, dan kan iedereen die dat wil (en een link heeft) hem daar weer downloaden :D

Het bestand krijgt een linkje dat 2 weken geldig is.

Misschien zijn .wav bestanden wat makkelijker, dan kan iedereen de volgorde nog aanpassen of de boel bewerken.

Voorbeeldje:

http://www.sendspace.com/file/x31601

Andr

Guest Kraus vonBentinck

Het lijkt me handig & verstandig om de door Hans meegebrachte spullen te gebruiken maar Erik en ik zullen wel duidelijk eerder aanwezig zijn. Voor de eerste metingen en opzet hebben we dan wel een netsnoer e.d.

Als Hans & gezelschap arriveren zijn de spullen zo aangesloten.

Echt een onfatsoenlijk tijdstip is dus niet nodig. Ik reken in ieder geval op jullie komst tussen 10 -10u30 maar doe het vooral veilig.

Het eindtijdstip van de dag is immers helemaal niet zo vast staand als ik eerst dacht.

hoi kraus.

jouw tekening ziet er leuk uit,

komt helemaal goed denk ik,

ik heb intussen een klein vrachtwagentje geregeld met een hydraulische laadklep.

hier kan ik mijn speaker met steekkar zo oprijden.

hoe doen we het met het eten?

we moeten toch zeker eerst de spullen opruimen (om +/-17:00 uur) en dan met zijn allen richtng centrum.?

ps: ik probeer om half tien aanwezig te zijn,

ik stel dan mijn komplete set op en doe even wat frequentie metingen om te kijken hoe de curve in een grote ruimte is .

ook kunnen we zien of het 'laag' op iedere luisterplaats ongeveer hetzelfde is. :)

Guest Kraus vonBentinck

Ik vond het aanvankelijk niet prettig om de concierge na 1700 nog te vragen maar die deed heel gemakkelijk. Maakt allemaal niks uit.

Zo rond een uur of vijf zullen we wel klaar zijn of er genoeg van hebben, dan ruimen we nog effe op en dan kunnen we denk ik wel 1830/1900 eten. Wat mij betreft maakt het niet zoveel uit.

Maar er zijn er die misschien wel mee willen eten en nog ver terug moeten; daar moet ook wel rekening mee gehouden worden.

Waar zijn die Heeren van OB trouwens? In het dorp zelf?

Als je vrouw er zin in heeft dan zijn die broodjes natuurlijk wel leuk & lekker maar het alternatief is om op verzoek iets bij de school te laten bezorgen, dan heeft je vrouw ook lekker een vrije dag of ze komt gezellig mee :D

Ik zelf zorg er voor rond 900 op school te zijn.

Ik vond het aanvankelijk niet prettig om de concierge na 1700 nog te vragen maar die deed heel gemakkelijk. Maakt allemaal niks uit.

Zo rond een uur of vijf zullen we wel klaar zijn, dan ruimen we nog effe op en dan kunnen we denk ik wel 1830/1900 eten. Wat mij betreft maakt het niet zoveel uit.

misschien moeten we de concierge maar iets aardigs geven, :)

is ie getrouwd? zo ja, dan regel ik wel een bos bloemen , kan ie die weer aan zijn vrouw geven. ;)

of een fles wijn. :rolleyes:

@Hans,

Hoe lang is het rijden naar Oud Beijerland van jou uit? Ik had gedacht om ca 9:00 uur bij jou te zijn, maar waarschijnlijk zal ik er eerder moeten zijn. Noem eens wat (maar hou het aub christelijk :P;) )

Dat moet op zaterdagmorgen in 1 1/2 uur lukken incl. Jerry ophalen.

8:30 bij mij vertrekken is dus OK.

:)

Guest Kraus vonBentinck

Hallo Erik.

Er zijn 4 concierges op school :D maar de ene die waarschijnlijk komt ken je denk ik wel op een andere manier.

Ik zorg er wel voor dat ik goede vrienden blijf met de concierge want dat is de belangrijkste man op een school zoals je waarschijnlijk wel weet.

@Hans,

Hoe lang is het rijden naar Oud Beijerland van jou uit? Ik had gedacht om ca 9:00 uur bij jou te zijn, maar waarschijnlijk zal ik er eerder moeten zijn. Noem eens wat (maar hou het aub christelijk :P;) )

Dat moet op zaterdagmorgen in 1 1/2 uur lukken incl. Jerry ophalen.

8:30 bij mij vertrekken is dus OK.

:)

Routenet geeft een reistijd van ca 70 minuten aan. 1

Nou sendspace zuigt. En dat niet eens een klein beetje, maar gelijk gigantisch :angry:

't uploaden stopt telkens bij 7%. Het maakt niet uit of ik een enkele track upload of gelijk het hele zwikkie. 7% is stop en gelijk eindpunt.

Voor de emulegebruikers is hier de LINK:

ed2k://|file|Soundcheck%20CD1.nrg|830007072|210F6A637B0D01B9132AE505239B59A1|h=BGJMBRFVPVKEUWIQHUS72NZQQ

DFTIHEH|/

(copy/paste in de webbrowser en emule zou moeten starten)

Misschien is de verbinding momenteel brak, een bestand dat ik eerder heb geupload kan ik niet snel downloaden, itt een week geleden ....

Met losse bestanden maak je meer kans van slagen denk ik.

Andr

Guest Kraus vonBentinck

@Sodejuu

Complimenten met de CD trouwens. Daar gaan we plezier aan beleven en volgens mij zal het efficient blijken. Er is een ijkpunt gecreeerd.

Wat waren dat voor bestanden die via de andere link opgehaald konden worden? MP3?

Ik kan het niet zien want mijn Datrecorder heeft er (goedklinkende) 48/16 van gemaakt.