Jump to content

Ad Fundum in de Polder II

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

@Hans,

Hoe lang is het rijden naar Oud Beijerland van jou uit? Ik had gedacht om ca 9:00 uur bij jou te zijn, maar waarschijnlijk zal ik er eerder moeten zijn. Noem eens wat (maar hou het aub christelijk :P;) )

Dat moet op zaterdagmorgen in 1 1/2 uur lukken incl. Jerry ophalen.

8:30 bij mij vertrekken is dus OK.

:)

Routenet geeft een reistijd van ca 70 minuten aan. 1

Guest Kraus vonBentinck

voor de tom-tommers/routeplanners etc even een correctie.

De postcode van de school is door mij in de eerste posting oorspronkelijk foutief vermeld.

Ik heb de fout hersteld. (3263CC is de correcte postcode)

Jerry gaat ook mee eten.... :)

Ik was er al vanuit gegaan, maar hij heeft het nog even bevestigd. ;)

Sodejuu, we halen om 8:55 Jerry op, om 8:30 bij mij is dan wel nodig... :huh:

we kunnen uit een aantal lokaties kiezen,

-de Heeren van Beijerland

-het oude postkantoor

-Moods

-Werelds

-de griek

Brutus Beer (of heete die nou Bertus?)

affijn ze zitten allemaal binnen loopafstand in het centrum , dus das geen probleem. :)

Guest Kraus vonBentinck

-het oude postkantoor

-Moods

-Werelds

-de griek

affijn ze zitten allemaal binnen loopafstand in het centrum , dus das geen probleem. :)

Erik,

Kies jij maar wat uit, dat is het handigst.

Van school naar het centrum lopen is veel te ver; we kunnen wel met 2 of 3 auto's en de rest op het schoolterrein laten staan en later weer ophalen.

Ik denk dat je wel ff moet reserveren voor zeg 8 - 10 man; komen er dan wat minder is niet zo erg.

Ik heb er best zin in.

-het oude postkantoor

-Moods

-Werelds

-de griek

Erik,

Kies jij maar wat uit, dat is het handigst.

Van school naar het centrum lopen is veel te ver; we kunnen wel met 2 of 3 auto's en de rest op het schoolterrein laten staan en later weer ophalen.

Ik denk dat je wel ff moet reserveren voor zeg 8 - 10 man; komen er dan wat minder is niet zo erg.

Ik heb er best zin in.

ik denk dat ik morgen de Heeren van Beijerland maar bel,

dan reserveer ik vast,

het is goed eten daar , en een leuke tent.

ps: ik begin een beeje nerveus te worden.... :)

stel dat het nergens naar klinkt,

je weet het niet , je weet het niet... :rolleyes:

Guest Kraus vonBentinck

Hoe laat jullie ook komen, de koffie staat klaar ;) Kijk nou maar uit voor de bekeuringen.

ik hou me wel aanbevolen voor een Cd-tje op die dag

Op dit moment zijn de losse nummers en track 3 voor DL beschikbaar. In feite is dat eigenlijk ook wat je nodig hebt. Als er gewisseld moet worden, doe ik dat morgen. Dan verdwijnen de losse nummers en track 3 en zet ik track 1 en 4 online. (klik hier voor de DL)

Hi,

Even een vraagje tussendoor. Welke mp3 encoder heb je gebruikt?

Groet,

Jacco

Op dit moment zijn de losse nummers en track 3 voor DL beschikbaar. In feite is dat eigenlijk ook wat je nodig hebt. Als er gewisseld moet worden, doe ik dat morgen. Dan verdwijnen de losse nummers en track 3 en zet ik track 1 en 4 online. (klik hier voor de DL)

Hi,

Even een vraagje tussendoor. Welke mp3 encoder heb je gebruikt?

Groet,

Jacco

Jacco,

Het staat al in een eerdere post aangegeven. Is er iets mis dan?

Nee hoor, ik zat het me af te vragen. Ik zal de voorliggende pagina's eens doorzoeken.

Groet,

Jacco

Als je het niet kan vinden. De nummers zijn geript en omgezet met Cool Edit Pro 2.1

Ja, bedankt ik had het ook gevonden (Lame encoder, die is ok). Gisteren heb ik 3 Track 3 en Bach - Air gedownload en het ging retesnel.

Ik kan er de 5de niet bijzijn, maar als er nog belangstelling is voor wat muziek op cd, ik denk dat ik wat bruikbaars heb. 2 muziekstukken, een oude close op de viool opgenomen (en de rest van orkest een eind daarachter) en een vrij recente, meer diffuus, maar mooi open en ruimtelijk. Ik vond de stukken die ik heb gedownload nogal plat, met uitzondering van het tweede deel van 3 Track 3. Als ik vandaag 2 cd's op de bus doe, is het er wel op tijd denk ik. Moet ik alleen weten naar waar.

Groet,

Jacco

Hoi Jacco,

Stuur 't maar naar mij. Ik heb je mijn adres via PB gegeven.

Als ik je adres ook krijg zorg ik dat je ook een cd terug krijgt met daarop de originelen. Op eoa manier klinkt het via MP3 toch iets platter dan normaal. Ik kan me voorstellen dat vooral Annie Lennox en Bach nogal plat klinken. Annie Lennox is tamelijk commercieel gemasterd, dus veel te hard en dus clipping (is ook het geval bij Roger Waters' Amused to Death). Bach staat op een soundtrack cd en die zijn meestal ook niet echt helemaal audiofiel afgemixt. Toch valt deze nog mee.

In feite maakt het niet uit voor een vergelijk hoe goed of slecht een opname is opgenomen. Naar mijn mening moet een goeie set ook met slechte opnames fatsoenlijk overweg kunnen. Het punt is dat je de verschillen eruit moet kunnen halen en dat lukt met deze stukken heel erg goed.

Voor de techneuten onder ons, de cd's die ik naar Sodejuu heb gestuurd zijn gebrand met Exact Audio Copy en met een brandsnelheid van max 8x.

Veel plezier ermee.

Groet,

Jacco