erik klijnsmit Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 Het Tuba Mirum uit het requiem van Mozart (duurt ongeveer 3 minuten) zou wel eens erg onthullend kunnen zijn. Vier solisten, eerst apart, daarna gezamelijk. De begeleiding door de trombone in het begin lijkt me ook niet eenvoudig om goed weer te geven. En als het een beetje mooie opname is, dan krijg je ook nog het nodige van de opnameruimte mee. die heb ik van Von karajan , DG 1962 is dat wat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 @ Erik er is bij de school een groot parkeerterrein maar voor jou is het handig om met het vrachtwagentje achteruit over de stoep (toegang voor vrachtwagens/rolstoelen etc) direct voor de ingang te parkeren. Je rijdt dan met de laadruimte bijna de school in en dan is het hooguit 10meter overbruggen met de steekwagen. Via het parkeerterrein kom je niet direct voor de ingang want daar staan paaltjes tussen. Dat gaat makkelijk lukken. Het is wel een mega-organisatie zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 @ Eriker is bij de school een groot parkeerterrein maar voor jou is het handig om met het vrachtwagentje achteruit over de stoep (toegang voor vrachtwagens/rolstoelen etc) direct voor de ingang te parkeren. Je rijdt dan met de laadruimte bijna de school in en dan is het hooguit 10meter overbruggen met de steekwagen. Via het parkeerterrein kom je niet direct voor de ingang want daar staan paaltjes tussen. Dat gaat makkelijk lukken. Het is wel een mega-organisatie zeg en dan nog wat , ik moet met zwaailicht aan naar oud-beijerland ik krijg de speakers nl niet goed vast gesjord , dus ik moet langzaam rijden en niet te hard wiebelen anders lazeren ze eraf mijn vader gaat de krant bellen zegt ie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 Het is mij wel duidelijk dat we morgen een product te horen krijgen dat zonder enige marketingoverwegingen tot stand is gekomen Een intekenformulier voor bestellingen zal er dus wel niet op de tafels liggen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 Hoi allen, Wijziging van persoonlijk plan: ik ga mijn gang naar Oud-Beijerland niet combineren met iets anders. Ik zal m'n CD-speler-DAC-combi in ieder geval meenemen, kan die eventueel meedoen in de vergelijking. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 Hoi allen, Wijziging van persoonlijk plan: ik ga mijn gang naar Oud-Beijerland niet combineren met iets anders. Ik zal m'n CD-speler-DAC-combi in ieder geval meenemen, kan die eventueel meedoen in de vergelijking. leuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 Hans, kun jij ook de decibelmeter meenemen? Gegroet, Mij lijkt het leuk zo'n dag mee te doen (is die nu op zaterdag 5 november 2005?). Ik moet wel zeggen dat een paar dagen geleden mijn auto ter ziele gegaan, dus het is met vervoer even kijken of en hoe het kan. Ik heb gezien dat ik een ingewikkeld schema krijg met 6 (!) maal overstappen. Mijn ervaring is dat gemiddeld 1 op de 2 overstappen verkeerd gaat wegens vertraging. Ik kan een digitale Peaktech 5055 mee nemen: De Peaktech heeft best een grote (volgens offici Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 Het Tuba Mirum uit het requiem van Mozart (duurt ongeveer 3 minuten) zou wel eens erg onthullend kunnen zijn. Vier solisten, eerst apart, daarna gezamelijk. De begeleiding door de trombone in het begin lijkt me ook niet eenvoudig om goed weer te geven. En als het een beetje mooie opname is, dan krijg je ook nog het nodige van de opnameruimte mee. die heb ik van Von karajan , DG 1962 is dat wat? Heb ik ook, qua uitvoering grandioos, qua opname is ie ook wel goed maar de opname van de Harnoncourt vind ik beter (niet de uitvoering, maar daar gaat het dan op dat moment even niet om...). Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 Zo te zien hebben we wat tegengas nodig, want de klassieke stukken vliegen me weer om de oren Neemt Erik geen mooie orgel opnames mee Ik denk aan Charly Antolini voor het nodige geweld, Blue man group voor nog meer geweld en nog wat geweldige cd's Wat XTC nettouwtjes erbij is goed voor de NS set en evt. andere apparatuur. Ik eet trouwens niet mee, want zondag heb ik een andere audiofiele meeting en die wil ik nog voorbereiden (cd keuze). Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 ik zal ook niet mee eten na de meeting cd's die ik zal meenemen zijn; Jewel - Pieces Of You Tchaikovsky - 1812 (van Chesky Label) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 ps: mijn vrouw heeft 15 bolussen plus 15 broodjes gemaakt voor de liefhebbers.lekker voor bij de koffie.... Geweldige vrouw..... tot morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 Hans, kun jij ook de decibelmeter meenemen? Gegroet, Mij lijkt het leuk zo'n dag mee te doen (is die nu op zaterdag 5 november 2005?). Ik moet wel zeggen dat een paar dagen geleden mijn auto ter ziele gegaan, dus het is met vervoer even kijken of en hoe het kan. Ik heb gezien dat ik een ingewikkeld schema krijg met 6 (!) maal overstappen. Mijn ervaring is dat gemiddeld 1 op de 2 overstappen verkeerd gaat wegens vertraging. Groeten, Fred Gegroet, Ik weet niet of jullie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 Hans, kun jij ook de decibelmeter meenemen? Gegroet, Mij lijkt het leuk zo'n dag mee te doen (is die nu op zaterdag 5 november 2005?). Ik moet wel zeggen dat een paar dagen geleden mijn auto ter ziele gegaan, dus het is met vervoer even kijken of en hoe het kan. Ik heb gezien dat ik een ingewikkeld schema krijg met 6 (!) maal overstappen. Mijn ervaring is dat gemiddeld 1 op de 2 overstappen verkeerd gaat wegens vertraging. Ik kan een digitale Peaktech 5055 mee nemen: De Peaktech heeft best een grote (volgens offici Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 Hoi allen, Wijziging van persoonlijk plan: ik ga mijn gang naar Oud-Beijerland niet combineren met iets anders. Ik zal m'n CD-speler-DAC-combi in ieder geval meenemen, kan die eventueel meedoen in de vergelijking. Ben beniewd. NS versus JK Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 Hans, kun jij ook de decibelmeter meenemen? Gegroet, Mij lijkt het leuk zo'n dag mee te doen (is die nu op zaterdag 5 november 2005?). Ik moet wel zeggen dat een paar dagen geleden mijn auto ter ziele gegaan, dus het is met vervoer even kijken of en hoe het kan. Ik heb gezien dat ik een ingewikkeld schema krijg met 6 (!) maal overstappen. Mijn ervaring is dat gemiddeld 1 op de 2 overstappen verkeerd gaat wegens vertraging. Ik kan een digitale Peaktech 5055 mee nemen: De Peaktech heeft best een grote (volgens offici Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 zo zag het eruit, hoe het klonk schrijft de rest wel in een recensie topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 Krijg nou tieten... ik zie Andre helemaal nergens op de foto's vooraan zitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 Krijg nou tieten... ik zie Andre helemaal nergens op de foto's vooraan zitten Hij was ook te laat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 Krijg nou tieten... ik zie Andre helemaal nergens op de foto's vooraan zitten Hij was ook te laat! Sommige dingen blijven altijd bij het oude Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 Gelukkig maar Henrie, want het was ook weer als vanouds gezellig ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 Sorry, had hier gepost, maar bij "Recentie's is er een nieuw topic over geopend.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 Hier posten mag ook hoor, ik had niet al te veel gemist geloof ik Duck Twacey kwam trouwens tegelijk met mij aan, maar hij had al aangekondigd wat later te komen. Inmiddels heeft Hans het record 'op de hotspot zitten' gebroken Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts