Jump to content

BOSE

groem07
 Share

Recommended Posts

Stijn,

Wat maak je je toch druk om dat Bose spul? Ik heb Bose in mijn auto en ik ben er ook niet gelukkig mee, maar voorlopig blijft het wel ff zitten.

Bose is en marketingbedrijf en geen speakerfabrikant, dat prima weet hoe het kopers moet werven en stimuleren. Als je daar tegen bent, kun je heel de VS de oorlog verklaren. Kijk maar eens bij McDonalds in de keuken. Precies hetzelfde als Bose, alleen dat het dan om food gaat (althans, het moet voor food doorgaan). Bose maakt technisch inferieur spul en zet dat duur in de markt. McDonalds zet inferieur "voedsel" voor je neus en is ook overpriced. Toch zijn er hele volksstammen gelukkig mee. :rolleyes:

BTW, mijn eerste "serieuze" speakers waren een stel opgeblazen 301-pro, in wit/blauw. Ik heb ze overgenomen van een kroeg met 2 defecte tweeters en een uitgescheurde woofer voor

Niet eensch!

Financieel in staat!? Bose is duur!

Waarom trek je de dingen zo uit zijn verband? :huh:

Er staat toch duidelijk Yoko setje ;)

Oja, mijn eigen quote vergeten :)

Bose is en marketingbedrijf en geen speakerfabrikant, dat prima weet hoe het kopers moet werven en stimuleren. Als je daar tegen bent, kun je heel de VS de oorlog verklaren. Kijk maar eens bij McDonalds in de keuken. Precies hetzelfde als Bose, alleen dat het dan om food gaat (althans, het moet voor food doorgaan). Bose maakt technisch inferieur spul en zet dat duur in de markt. McDonalds zet inferieur "voedsel" voor je neus en is ook overpriced. Toch zijn er hele volksstammen gelukkig mee. :rolleyes:

Wauw... :blink:

Wat ben jij goed! Ik las 'waarom maak je je nou zo druk om bose?'.

Toen ik het las had ik het antwoord in mijn hoofd dat jij hierboven zegt.

Precies! Amerikaanse bedoeningen. Ik erger me er gewoon aan. Het is je reinste oplichterij. Witte busjes luidspreker zonder wit busje.

Overigens vind ik MacDonalds zelf erg lekker, maar ik erger me wel aan de manier van doen en kom er zelf dan ook niet!

Hetzelde geldt voor duracell batterijen........

De slechtste batterijen met de beste marketing.

Hoeveel mensen kopen hier duracell?????????

Dus waarom mensen veroordelen die bose kopen. Goed vergelijk.

Ooit voor een werkgever een vergelijkend warenonderzoek gedaan, bleken de eerste de beste huismerkbatterijen meer energie te leveren dan de wijd en zijd geroemde duracell's.

gr. Marcel

yes ALDI batterijen (ehum sorry energie cellen) zijn the bomb.

echt de beste

maar als bose duracell is wat staat dan voor ALDI.

goedkoop maar toch goed.

Eltax?

yes ALDI batterijen (ehum sorry energie cellen) zijn the bomb.

echt de beste

maar als bose duracell is wat staat dan voor ALDI.

goedkoop maar toch goed.

Eltax?

Gaan we nu oplaadbare batterijen van aldi vergelijken met duracel alkaline?

't lijkt de duracell recame wel waar zink-kool batterijen afgezet worden tegen de 'superieure' alkaline's van duracell. 5x meer energie dan een zink-kool batterij maar ze vergeten te vertellen dat een energizer of een varta veel langer mee gaat dan hun duracell........

Bose laat de mensen geloven dat ze een muur van kwalitatief hoogstaand geluid uit een paar melkpakjes (en een uit het zicht te plaatsen baskast) kunnen toveren. Dat is ten dele waar en veel mensen zijn er tevreden mee. Leven en laten leven.....

gr. Marcel

wacht maar tot mijn versterker van de week gaat spelen.

mischien ruil ik mijn century gold wel in voor een set melkpakjes

page02.jpg

BoseAcoustimass6SeriesII.jpg

al is het maar om jou te tarten :lol:

Guest Hubertinus

Ik heb lang met BOSE 301 mk1 gedraaid. Dat waren tijden! DUAL draaitafel, Marantz PM310 en de BOSE luidsprekers. Interlink: meegeleverde schoenveter, luidsprekerkabel: stuk koperdraad wat hier of daar gevonden was. En het was genieten geblazen!.

Hubertinus

• 3 weeks later...