Jump to content

NAD

Duck-Twacy
 Share

Recommended Posts

Ziet er fantastisch uit, maar na mijn laatste ervaringen met NAD, zij het dat het om Home cinema spul ging, erg huiverig geworden t.a.v. de degelijkheid van dit merk. Mijn oude stereoset van NAD, respectievelijk 15 en 13 jaar oud daarentegen speelt nog altijd de pannen van het dak.

Maar ja, Harman Kardon was in die tijd ook degelijkheid troef.

ik vind de silver line er veel mooier uitzien en ook de normale muisgrijze bakken zien er fraaier uit dan deze...doet mij denken aan design setjes, veredelde midisets zoals veel merken in de jaren 90 naast hun premium serie, normale serie en midi serie een tussen-reeks hadden: een opgepoetste midiset.

Noem mij maar conservatief, maar ik vind het er zelfs nogal goedkoop uitzien.

Gelukkig mogen smaken verschillen. Het is duidelijk dat NAD met deze apparaten hun no-nonsense uiterlijk van vroeger (zoals de oer 2030) verlaten hebben.

NAD_3020_Web.jpg

Ik vraag me af of de prijs/kwaliteit nog boven gemiddeld is (dat zou dit best erg goed moeten zijn). Het is duidelijk dat je nu een flink bedrag voor behuizing alleen betaald (net zoals bij veel high end).

De Silver serie was mooi door zijn eenvoud. Deze kasten zouden op den duur wel eens kunnen gaan vervelen (als ze verder niet bijzonder klinken).