Duck-Twacy Posted 29 oktober 2005 Report Share Posted 29 oktober 2005 Ben wel benieuwd waar het nieuwe NAD Masters spul gepositioneerd moet worden. Met name de geintegreerde versterker en multispeler lijken me mooi spul http://www.jbstanton.com/MastersT.pdf Gokje 3500 euro/apparaat? sry voor de layout Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francois Posted 29 oktober 2005 Report Share Posted 29 oktober 2005 Ziet er fantastisch uit, maar na mijn laatste ervaringen met NAD, zij het dat het om Home cinema spul ging, erg huiverig geworden t.a.v. de degelijkheid van dit merk. Mijn oude stereoset van NAD, respectievelijk 15 en 13 jaar oud daarentegen speelt nog altijd de pannen van het dak. Maar ja, Harman Kardon was in die tijd ook degelijkheid troef. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 29 oktober 2005 Report Share Posted 29 oktober 2005 Het is in ieder geval heel degelijk gebouwd, en superzwaar. En............het ziet er veel beter uit dan het ooit gedaan heeft. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinobot Posted 29 oktober 2005 Report Share Posted 29 oktober 2005 Die multispeler vind ik wel een mooi ding. Zo'n display op een versterker vind ik net zo nuttig als een 100 Watt klasse A versterker met stroomverbruikmeter, een cd-speler met rpm-meter of Hummer met ecometer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 29 oktober 2005 Report Share Posted 29 oktober 2005 Het ziet er in elk geval een stuk fraaier uit dan m'n oude C541 en m'n C350, maar vraag me of dit net zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nout Posted 29 oktober 2005 Report Share Posted 29 oktober 2005 ik vind de silver line er veel mooier uitzien en ook de normale muisgrijze bakken zien er fraaier uit dan deze...doet mij denken aan design setjes, veredelde midisets zoals veel merken in de jaren 90 naast hun premium serie, normale serie en midi serie een tussen-reeks hadden: een opgepoetste midiset. Noem mij maar conservatief, maar ik vind het er zelfs nogal goedkoop uitzien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 29 oktober 2005 Author Report Share Posted 29 oktober 2005 Gelukkig mogen smaken verschillen. Het is duidelijk dat NAD met deze apparaten hun no-nonsense uiterlijk van vroeger (zoals de oer 2030) verlaten hebben. Ik vraag me af of de prijs/kwaliteit nog boven gemiddeld is (dat zou dit best erg goed moeten zijn). Het is duidelijk dat je nu een flink bedrag voor behuizing alleen betaald (net zoals bij veel high end). De Silver serie was mooi door zijn eenvoud. Deze kasten zouden op den duur wel eens kunnen gaan vervelen (als ze verder niet bijzonder klinken). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 29 oktober 2005 Report Share Posted 29 oktober 2005 Misschien is het een idee om het eens te beluisteren. Vergelijk het ergens mee. Organiseer voor mijn part een Nationale NAD-dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts