Jump to content

Sick!!

Sebastiaan de vries
 Share

Recommended Posts

Beste,

Ik denk wel dat zo'n Plitron trafo zeker zijn voordelen zal bieden. Mijn ervaring met scheidingstrafo's zijn uitermate positief. Het mooste zal dan ook zijn de aanvoer vanaf de meterkast al te balanceren met bijv. zo'n trafo.

Plitron staat bekend als swerelds beste trafo's en daarom zijn ze helaas niet goedkoop :(.

Ik vraag me wel af hoe stil ze zullen zijn. Ze zitten ook in Bryston versterkers en als je je oor op de kast legt hoor je ze wil lichtjes. Met zulke grote jongens zou dat best wel eens harder kunnen zijn.

Groeten,

Bas

Plitron staat bekend dat ze van zichzelf vinden dat swerelds beste trafo's maken en daarom zijn ze helaas niet goedkoop :(.

:P:lol::lol:

Beste Peter,

whawha ik zeg niet dat het zo is, het is alleen wat je overal leest. :D Wat ik weet van Plitron trafo's is dat ze wel wat stiller mogen zijn zoals bijv. een Amplimo.

Plitron werd veel gebruikt in veel voedingen van zware mengtafels. En ik moet zeggen, die dingen kunnen heel wat hebben, en bloedheet worden maar branden nooit door.

Groeten,

Bas

Ach Bas, het zijn gewoon goede en betrouwbare trafo's maar daar zijn echt veel meer fabrikanten van.

;)

Beste Peter,

Jazeker. Echter zijn er ook heel veel die onbetrouwbare trafo's leveren.

Echter zie ik Plitron altijd tevoorschijn komen bij heel veel DIY-ers en echt dure commerciele versterkers. Des temeer was ik een beetje teleurgesteld dat ze bijna nooit helemaal stil zijn. Tevens zijn ze ook heel erg duur :(.

Groeten,

Bas

Wat ik weet van Plitron trafo's is dat ze wel wat stiller mogen zijn zoals bijv. een Amplimo.

Laat Amplimo ze dan niet bij Plitron maken?

Of andersom?

Omdat ze elkaar vertegenwoordigen over de grote plas?

Ben het met Bas wel eens dat er behoorlijke verschillen in kwaliteit van trafo's kan zitten. Voor mijn werk zoek ik voor de productie trafo's uit en menig fabrikant weet niet erg waar ze mee bezig zijn lijkt het wel. De een snapt helemaal wat je wilt en de ander kan je juist goed en haarfijn van advies dienen.

;)