V8Hemi Posted 3 november 2005 Report Share Posted 3 november 2005 Ik ben op zoek naar een 'apparaat' om mijn twee actieve beolabs 8000 op aan de sluiten? Kan ik het beste een voorversterker nemen en zo ja welke, of zijn er ook andere mogelijkheden??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 3 november 2005 Report Share Posted 3 november 2005 Ik ben op zoek naar een 'apparaat' om mijn twee actieve beolabs 8000 op aan de sluiten? Kan ik het beste een voorversterker nemen en zo ja welke, of zijn er ook andere mogelijkheden??? Gegroet, De Beolab 8000 (potloodmodel) heeft in tegenstelling tot de Beolab 2500 wel een schakeling waardoor de 8000 automatisch aanslaat op een signaal. V Link to comment Share on other sites More sharing options...
V8Hemi Posted 3 november 2005 Author Report Share Posted 3 november 2005 Ik ben op zoek naar een 'apparaat' om mijn twee actieve beolabs 8000 op aan de sluiten? Kan ik het beste een voorversterker nemen en zo ja welke, of zijn er ook andere mogelijkheden??? Gegroet, De Beolab 8000 (potloodmodel) heeft in tegenstelling tot de Beolab 2500 wel een schakeling waardoor de 8000 automatisch aanslaat op een signaal. V Link to comment Share on other sites More sharing options...
V8Hemi Posted 4 november 2005 Author Report Share Posted 4 november 2005 Ik zit er aan de denken om een HARMAN KARDON AVR 235 aan te schaffen en dan de twee beolabs op de pre out, front links rechts aan te sluiten. Denk jullie dat dit goed zal gaan? En kan het eigenlijk geen kwaad dat de versterker van de HARMAN KARDON 'niks' te doen heeft? Omdat voorlopig alleen de twee actieve beolabs aangesloten zijn, en dus alleen de voorversterker gebruikt wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 Je zou op je speakeruitgangen altijd een weerstand kunnen monteren. Het lijkt dan ner of je een speaker aanstuurd. Maar kun je niet beter een gewone voorversterker pakken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoegaarden Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 Ik zit er aan de denken om een HARMAN KARDON AVR 235 aan te schaffen en dan de twee beolabs op de pre out, front links rechts aan te sluiten. Waarom zou je dat doen??? Of wil je later tevens een multikanaal opstelling maken met een passief set? Link to comment Share on other sites More sharing options...
V8Hemi Posted 12 november 2005 Author Report Share Posted 12 november 2005 Ik heb toch maar een voorversterker gekocht namelijk de NAD C162. En het bevalt me heel goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts