Jump to content

Oplossing om twee Beolabs 8000 aan te sluiten

V8Hemi
 Share

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een 'apparaat' om mijn twee actieve beolabs 8000 op aan de sluiten?

Kan ik het beste een voorversterker nemen en zo ja welke, of zijn er ook andere mogelijkheden???

:confused:

Gegroet,

De Beolab 8000 (potloodmodel) heeft in tegenstelling tot de Beolab 2500 wel een schakeling waardoor de 8000 automatisch aanslaat op een signaal. V

Ik ben op zoek naar een 'apparaat' om mijn twee actieve beolabs 8000 op aan de sluiten?

Kan ik het beste een voorversterker nemen en zo ja welke, of zijn er ook andere mogelijkheden???

:confused:

Gegroet,

De Beolab 8000 (potloodmodel) heeft in tegenstelling tot de Beolab 2500 wel een schakeling waardoor de 8000 automatisch aanslaat op een signaal. V

Ik zit er aan de denken om een HARMAN KARDON AVR 235 aan te schaffen en dan de twee beolabs op de pre out, front links rechts aan te sluiten.

Denk jullie dat dit goed zal gaan? En kan het eigenlijk geen kwaad dat de versterker van de HARMAN KARDON 'niks' te doen heeft? Omdat voorlopig alleen de twee actieve beolabs aangesloten zijn, en dus alleen de voorversterker gebruikt wordt.

Ik zit er aan de denken om een HARMAN KARDON AVR 235 aan te schaffen en dan de twee beolabs op de pre out, front links rechts aan te sluiten.

Waarom zou je dat doen??? Of wil je later tevens een multikanaal opstelling maken met een passief set?