robbierob Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 hoipiepeloi; ik als beginnende audiofiel heb toch wat hulp nodig bij het vinden van de goede subwoofer! na zelf enig speurwerk (div. sites en goede adviezen)te hebben verricht ben ik tot de conclusie gekomen dat de keuze moet vallen op de rel-quake of de klipsch ksw-12. dit wordt mijn eerste sub dus vandaar deze prijsklasse. kan iemand mij wat goede adviezen geven wat betreft de keuze van de sub? de sub wil ik zowel voor audio en dvd gebruiken. ik gebruik B&W 602.5 s3(zuil) en B&W 600 s3(sat.) bij een TEAC AG-H550 PL sur av-reciever en DV-H550 dvd speler. vraag 2; heeft iemand ervaring met http://www.audiovision-shop.de??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 15 mei 2003 Report Share Posted 15 mei 2003 Ik zou persoonlijk voor de Rel gaan, maar eigenlijk alleen omdat dit een pure subwooferfabrikant is en ze zijn ook niet extreem prijzig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 15 mei 2003 Report Share Posted 15 mei 2003 Zorg er in ieder geval voor dat je een subwoofer krijgt (bouwt?) waarvan de fase geregeld kan worden. En dan niet alleen door Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoBob Posted 15 mei 2003 Report Share Posted 15 mei 2003 Ze zijn niet goedkoop, zowel 2e hands als nieuw, maar REL "s" series zijn erg goed. Heb zelf een Strata II en dat bevalt me uitstekelbaars. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbierob Posted 20 mei 2003 Author Report Share Posted 20 mei 2003 hoipiepeloi, bedankt voor de reacties. ik afgelopen zaterdag ff een luistersessie gehouden met de rel quake. heb nooit geweten dat zo'n klein kasssie zo veel lage tonen kan weergeven! efin ik heb nog niks besloten behalve dat de keus moet vallen tussen deze rel, de klipsch ksw-12 of de b&w asw 600. moet alleen nog een afspraak maken om ze alle drie achter elkaar te beluisteren. dus als iemand nog een suggestie heeft wat betreft een muziekstuk of film met de welbekende lage tonen hoor ik dit graag. thanks; robbierob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 mei 2003 Report Share Posted 20 mei 2003 Geplaatst door robbierob:hoipiepeloi, bedankt voor de reacties. ik afgelopen zaterdag ff een luistersessie gehouden met de rel quake. heb nooit geweten dat zo'n klein kasssie zo veel lage tonen kan weergeven! efin ik heb nog niks besloten behalve dat de keus moet vallen tussen deze rel, de klipsch ksw-12 of de b&w asw 600. moet alleen nog een afspraak maken om ze alle drie achter elkaar te beluisteren. dus als iemand nog een suggestie heeft wat betreft een muziekstuk of film met de welbekende lage tonen hoor ik dit graag. thanks; robbierob Ik weet niet of je er iets van hebt, maar trip-hop gaat over het algemeen vrij laag. Massive Attack, Lamb, Sneaker Pimps of Portishead of zo. Of (iets 'luchtiger') Hooverphonic... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 20 mei 2003 Report Share Posted 20 mei 2003 Geplaatst door robbierob:dus als iemand nog een suggestie heeft wat betreft een muziekstuk of film met de welbekende lage tonen hoor ik dit graag. In Ronin zit een enorme dreun als tijdens de 1e grote achtervolging een auto wordt beschoten met een bazooka. Is die Quake trouwens het oude of het nieuwe model? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbierob Posted 21 mei 2003 Author Report Share Posted 21 mei 2003 hoipiepeloi; de rel die ik heb beluistert is de NIEUWE rel quake.(25x29x27 cm)!!! greetz, robbierob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts