Jump to content

welke sub??

robbierob
 Share

Recommended Posts

hoipiepeloi;

ik als beginnende audiofiel heb toch wat hulp nodig bij het vinden van de goede subwoofer!

na zelf enig speurwerk (div. sites en goede adviezen)te hebben verricht ben ik tot de conclusie gekomen dat de keuze moet vallen op de rel-quake of de klipsch ksw-12.

dit wordt mijn eerste sub dus vandaar deze prijsklasse.

kan iemand mij wat goede adviezen geven wat betreft de keuze van de sub?

de sub wil ik zowel voor audio en dvd gebruiken.

ik gebruik B&W 602.5 s3(zuil) en B&W 600 s3(sat.) bij een TEAC AG-H550 PL sur av-reciever en DV-H550 dvd speler.

vraag 2;

heeft iemand ervaring met http://www.audiovision-shop.de???

hoipiepeloi,

bedankt voor de reacties.

ik afgelopen zaterdag ff een luistersessie gehouden met de rel quake.

heb nooit geweten dat zo'n klein kasssie zo veel lage tonen kan weergeven!

efin ik heb nog niks besloten behalve dat de keus moet vallen tussen deze rel, de klipsch ksw-12 of de b&w asw 600.

moet alleen nog een afspraak maken om ze alle drie achter elkaar te beluisteren.

dus als iemand nog een suggestie heeft wat betreft een muziekstuk of film met de welbekende lage tonen hoor ik dit graag.

thanks; robbierob

Geplaatst door robbierob:

hoipiepeloi,

bedankt voor de reacties.

ik afgelopen zaterdag ff een luistersessie gehouden met de rel quake.

heb nooit geweten dat zo'n klein kasssie zo veel lage tonen kan weergeven!

efin ik heb nog niks besloten behalve dat de keus moet vallen tussen deze rel, de klipsch ksw-12 of de b&w asw 600.

moet alleen nog een afspraak maken om ze alle drie achter elkaar te beluisteren.

dus als iemand nog een suggestie heeft wat betreft een muziekstuk of film met de welbekende lage tonen hoor ik dit graag.

thanks; robbierob

Ik weet niet of je er iets van hebt, maar trip-hop gaat over het algemeen vrij laag. Massive Attack, Lamb, Sneaker Pimps of Portishead of zo. Of (iets 'luchtiger') Hooverphonic...

Geplaatst door robbierob:

In Ronin zit een enorme dreun als tijdens de 1e grote achtervolging een auto wordt beschoten met een bazooka.

Is die Quake trouwens het oude of het nieuwe model?