Hans Gaulhofer Posted 3 november 2005 Report Share Posted 3 november 2005 Hallo luitjes, Vrienden, sceptici en leden van het koninklijk huis, Wat is het toch een dooie boel op het forum. Lopen jullie niet meer warm voor een mooie tweak. Misschien moet ik toch maar weer wat vaker vragen voorleggen? Door een gelukkig toeval ben ik in het bezit gekomen van een CDI speler van Philips de CDI 210 helaas zonder afstandsbediening. Een loodzwaar apparaat. De nieuwsgierigheid van de jonge onderzoeker werd snel gewekt. Toevallig ook nog een schroevendraaier in de buurt en van het een kwam het ander en al gauw gaf de Philips zijn inwendige bloot. Met rode wangen ontdekte ik een waar CDM9 loopwerk met swingarm. Tevens een vrij zware voedingstrafo met enige netfiltering en spanningsregulatoren. Zou dat kunnen klinken? Even getest. Nee dat klinkt niet. Maar heeft het potentieel? De uitgangscondensatoren lijken mij een mooie eerste stap. Wie heeft er tips? Of is dit slechts een oude fiets om het op te leren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexter23 Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 Zit er een digitale uitgang op? In dat geval zou je er een externe dac op kunnen zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 http://www.old-computers.com/museum/computer.asp?st=2&c=1006 Geen digitale uitgang. Lijkt me ook vreselijk om te bedienen met zo'n joystickgeval aan een kabeltje Als je in de spelcomputersfeer wilt blijven kan je beter een Playstation nemen, daar doen een aantal lyrische verhalen de ronde over op internet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinobot Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 Zit er een digitale uitgang op? In dat geval zou je er een externe dac op kunnen zetten. Heb ik ooit eens over gebeld, hebben ze er af gelaten ivm copieer beveiliging. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexter23 Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 Dat is erg jammer dat er geen digitale uitgang op zit! Anders zou het een mooi goedkoop loopwerk zijn. Maar misschien valt er wat te tweaken? Dat je zelf een digitale uitgang maakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 Hallo luitjes, Vrienden, sceptici en leden van het koninklijk huis, ...Een loodzwaar apparaat. "SIZE / WEIGHT 3,5 Kg" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 Hallo Hans, Hier heb je een startpagina over CD-i: http://cdi.eigenstart.nl Misschien kun je hier iets vinden. Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Gaulhofer Posted 14 november 2005 Author Report Share Posted 14 november 2005 [Lijkt me ook vreselijk om te bedienen met zo'n joystickgeval aan een kabeltje Daar kan je wel eens gelijk in hebben. Laat het ding maar even liggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts