Hans 67 Posted 6 november 2005 Report Share Posted 6 november 2005 Bij Cyrus is 't zo dat 't vermogen ook toeneemt wanneer je 'm op de geintegreerde versterker aansluit.Dan moet ik toegeven dat ik ook zoiets heb van, koop dan meteer een eindversterker. Naim is inmiddels afgestapt van de mogelijkheid om op de geintegreerde Nait-5i een losse voeding aan te sluiten. (de voorganger kon dat wel, maar die is al niet meer leverbaar) Correctie: De nieuwe Cyrus modellen (vanaf de Cyrus 8) hebben de extra voeding voor de voorversterkertrap en NIET voor de eindversterkersectie. Bij de Cyrus 7 was dat nog andersom, die leverde ook meer vermogen met de extra voeding (doet de Cyrus 8 dus niet). De nieuwe Cyrus 8 en Cyrus 8vs lijken wat dat betreft dus op een Naim Nait 5 (heb ik ooit gehad). Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 6 november 2005 Report Share Posted 6 november 2005 Wat voor een CD speler is dat? Dit is de nieuwe CD-speler van Townshend Audio, de TA 565. Een waanzinnig ding van ca. 4500euri. Speelt ook de nieuwe formaten zoals SACD en DVD-A. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 7 november 2005 Report Share Posted 7 november 2005 Wat voor een CD speler is dat? Dit is de nieuwe CD-speler van Townshend Audio, de TA 565. Een waanzinnig ding van ca. 4500euri. Speelt ook de nieuwe formaten zoals SACD en DVD-A. kijk, daarom heeft cyrus dus een losse voeding erbij... kan je "rustig" aan instappen.. en uitbreiden.... ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 7 november 2005 Report Share Posted 7 november 2005 Wat voor een CD speler is dat? Dit is de nieuwe CD-speler van Townshend Audio, de TA 565. Een waanzinnig ding van ca. 4500euri. Speelt ook de nieuwe formaten zoals SACD en DVD-A. kijk, daarom heeft cyrus dus een losse voeding erbij... kan je "rustig" aan instappen.. en uitbreiden.... ;-) weer een kabel er tussen dus verlies. liever geintregeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 7 november 2005 Report Share Posted 7 november 2005 Wat voor een CD speler is dat? Dit is de nieuwe CD-speler van Townshend Audio, de TA 565. Een waanzinnig ding van ca. 4500euri. Speelt ook de nieuwe formaten zoals SACD en DVD-A. kijk, daarom heeft cyrus dus een losse voeding erbij... kan je "rustig" aan instappen.. en uitbreiden.... ;-) weer een kabel er tussen dus verlies. liever geintregeerd. Ja, want in een geintegreerde versterker zit namelijk geen verbinding tussen de voorversterker en de eindversterker, he Joop... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 7 november 2005 Report Share Posted 7 november 2005 De nieuwe Cyrus modellen (vanaf de Cyrus 8) hebben de extra voeding voor de voorversterkertrap en NIET voor de eindversterkersectie. Bij de Cyrus 7 was dat nog andersom, die leverde ook meer vermogen met de extra voeding (doet de Cyrus 8 dus niet).De nieuwe Cyrus 8 en Cyrus 8vs lijken wat dat betreft dus op een Naim Nait 5 Aha, ok...dat wist ik nog niet. Weer iets geleerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 7 november 2005 Report Share Posted 7 november 2005 Wat voor een CD speler is dat? Dit is de nieuwe CD-speler van Townshend Audio, de TA 565. Een waanzinnig ding van ca. 4500euri. Speelt ook de nieuwe formaten zoals SACD en DVD-A. kijk, daarom heeft cyrus dus een losse voeding erbij... kan je "rustig" aan instappen.. en uitbreiden.... ;-) weer een kabel er tussen dus verlies. liever geintregeerd. Ja, want in een geintegreerde versterker zit namelijk geen verbinding tussen de voorversterker en de eindversterker, he Joop... dat is intern henrie, dat maakt het visueel weer anders. en daarbuiten vind ik het niet pragmatisch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 10 november 2005 Report Share Posted 10 november 2005 Heb gisteravond bij iemand een setje luidsprekers gekocht, die ze ook op Cyrus had staan ( bi-amp ). Hij had zelf hele mooie Xavian's gekocht ( ook heel erg groot... ) maar wat een power!!! Zijn speakers spelen vanaf 24Hz, en dan heb je echt geen subje meer nodig! Mijn eerste ervaring dus met cyrus; helder, analytisch geluid met veel power en een sprankelend geluidsbeeld! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts