Ren Posted 10 november 2005 Author Report Share Posted 10 november 2005 Ik heb er zelf voor gekozen de Akito niet mee te nemen. De Linn Axis verkoop je nu voor goed geld. Ik heb na 10 jaar de halve nieuwprijs gekregen met dien verstande dat ik de prijs van het element niet heb meegerekend. Carl Je hebt volkomen gelijk Carl dat de Axis goed geld oplevert. het zijn beide overwegingen die ik meeneem, koop ik nieuw, gaat de Akito mee, koop ik 2hands wordt de Axis compleet verkocht. Aangezien de Benz als een top element gezien wordt zal Haudio wel een Opelfanaat zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Posted 10 november 2005 Report Share Posted 10 november 2005 Aangezien de Benz als een top element gezien wordt zal Haudio wel een Opelfanaat Auw dat zal zeer doen Citrofiel volgens mij eerder Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 10 november 2005 Report Share Posted 10 november 2005 Aangezien de Benz als een top element gezien wordt zal Haudio wel een Opelfanaat Auw dat zal zeer doen Citrofiel volgens mij eerder Zo blijkt maar weer dat niemand perfect is..... Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mountain B Posted 10 november 2005 Report Share Posted 10 november 2005 Wel Duits, dat is zeker maar geen Opel..... Gr. Tony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 10 november 2005 Report Share Posted 10 november 2005 Ik geloof iets uit Bayern. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 10 november 2005 Report Share Posted 10 november 2005 Ik geloof iets uit Bayern. Oei, het gaat van kwaad naar erger.... Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
patachou Posted 11 november 2005 Report Share Posted 11 november 2005 "Mijn bedoeling is om de eerste 15 jaar het nieuwe loopwerk te behouden, is het mogelijk om een van de door jullie genoemde loopwerken aan te schaffen en dan mijn Akito met element te behouden en dan gaande weg de rit op te waarderen." Dan is de LP12 de beste keus. groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 11 november 2005 Report Share Posted 11 november 2005 Ik heb zelf natuurlijk ook getwijfeld over de LP 12 met de Akito. Ik zag echter met name tegen het afstellen op, los van de hoge prijs. Of die Akito zo goed is - als ik hem van de plaat haalde met de lift en dan weer neerzette kwam die nooit op dezelfde plaats terug. Bij mijn Graham is dat wel effen anders. Maar ja het is zeker geen omverstandige keus een LP 12/Akito met op langere termijn een betere arm zoals de Graham. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts