enno Posted 10 november 2005 Report Share Posted 10 november 2005 Weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Aan de ene kant verwacht ik dat een hoop van de HEAR-bezoekers dit willen lezen. Aan de andere kant is het heel apart verhaal, waar we maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinobot Posted 10 november 2005 Report Share Posted 10 november 2005 OREN KAPOT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 10 november 2005 Author Report Share Posted 10 november 2005 OREN KAPOT. Caps Lock ook? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinobot Posted 10 november 2005 Report Share Posted 10 november 2005 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 10 november 2005 Report Share Posted 10 november 2005 Beste Enno, So what? Waarom begin je Hear over een recentie op een ander forum? Als je het er wel of niet mee eens bent kun je het toch in dat topic daar kwijt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 10 november 2005 Report Share Posted 10 november 2005 Tja, de reciensie is niet 100% positief maar wel goed en uitgebreid uitgevoerd . Dat die vervolgens niet geplaatst wordt op hifi.nl kun je natuurlijk verwachten of dacht jij nog steeds dat ze daar onbevooroordeeld waren ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 10 november 2005 Author Report Share Posted 10 november 2005 Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 10 november 2005 Report Share Posted 10 november 2005 Oh, is dat alles Enno. Nou iemand die er veel werk in steekt zit dat natuurlijk niet voor dkzk te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 10 november 2005 Report Share Posted 10 november 2005 Triest hoor dat zo'n recensie wordt geweigerd! Er staat geen overtogen woord in. Dat de koper domgehouden moet worden voor de verkoop is 1 ding. Daar draait onze economie op. Maar als mensen opzoek gaan naar een recensie en dit mogen ze dan niet tegen komen is gewoon schandalig. Ik weet maar al te goed hoe moeilijk iets is om iets werkelijk af te maken maar als de klant geen feedback kan geven dan is er echt iets mis met de drijfveer van dat bedrijf. Dat de importeur dit niet leuk vind is jammer voor hem, dan moet ie maar een betere relatie opbouwen met z'n leverancier! En er voor zorgdragen dat z'n leverancier iets levert waar de klant wel op zit te wachten. Helaas zijn er te veel klanten die een naam en een funktie lezen en dan denken dat 't dan goed is. Maar dat bestaat gewoon niet. Daar hoeven we niet over te liegen! Groetjes Simon die toch al geen hoge pet op heeft tav NAD Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinobot Posted 10 november 2005 Report Share Posted 10 november 2005 Ik vind het een waardeloze recentie. Versterker gaat niet hard genoeg, dan stuur je 'm toch terug met de mededeling "hij is te klein", je gaat toch niet een consumenten versterker helemaal open draaien en dan klagen over iets te zus of iets te zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 10 november 2005 Report Share Posted 10 november 2005 Ik vind het een waardeloze recentie. Versterker gaat niet hard genoeg, dan stuur je 'm toch terug met de mededeling "hij is te klein", je gaat toch niet een consumenten versterker helemaal open draaien en dan klagen over iets te zus of iets te zo. Och als dat je struikelblok is Het feit dat de schrijver de moeite neemt om te zeggen dat sommige blunders exemplarische fouten kunnen zijn, is wel zo mild en eerlijk. Dat hoort gewoon in een review! Een review zonder kritiek is kul, kolder, onzin, hielenlikkerij en oplichterij. Ik heb ooit zoiets gelezen over mijn HDrecorder, hij zou de ventilatoren omzinnig laten draaien. Het was herstelbaar en gratis te reparen. Dat was voor mij een reden om hem te kopen. Ik wist wat mij boven het hoofd kon hangen. Dat een fabrikant de spullen voor een review afgeeft terwijl hij nog niet af is een blunder van de fabrikant. Daar hoeft een review niet voor geweigerd te worden. Wij hebben 't recht te weten wat we kopen. Dat de schrijver geen lof had over het volume is idd discutabel. Maar ja, 70W is ook wel niet veel! Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 11 november 2005 Report Share Posted 11 november 2005 De redactiepolitiek van hifi.nl is bekend en daar moet je niet over klagen. Het zijn advertorials zoals dat tegenwoordig heet. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 november 2005 Report Share Posted 11 november 2005 Eigenlijk vind ik de discussie achteraf het leukst, vooral waar het over die foto gaat van die scheefstaande condensatoren op die printplaat. Dat onzinnige gezeur over een onhoorbare futiliteit is een lachwekkend en typerend onhebbelijkheidje van de onmiskenbaar audiofiele recensent. Tja is maar hoe je het bekijkt. Dat soort slordigheden (van die scheve elco's dan) heeft wel een uitstraling. Stel je koop een nieuwe auto en bij aflevering zitten er hier en daar wat deukjes in. "Oh niet op letten", zegt je dealer, "Dat is de manier van de assembleren bij dit type, maar tijdens het rijden merkt u er niets van hoor." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 november 2005 Report Share Posted 11 november 2005 Ben ik wel met je eens Ravon. Je moet ook niet willen weten wat er onder de motorkap van MS Windows zit, het werkt maar vraag niet hoe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts