Haudio Posted 14 november 2005 Report Share Posted 14 november 2005 Beste Allemaal, In mijn leven heb ik al zeer veel shows bezocht, maar de show in Brussel gisteren (zondag 13-11-2005) is er een die mij lang bij zal blijven. Zeer goed georganiseerd ! Maar dat niet alleen de muzikale presentatie was buitengewoon goed, de kwaliteit die van zeer veel sets afstraalde verdient navolging. Of het aan de locatie lag of aan de know how van de mensen ik weet het (nog) niet maar alles speelde op zeer hoog niveau. De stand van Aqua Blue heeft mijn bewondering met een super doorzichtig geluid en glashelder met veel diepte in een zeer kleine ruimte , maar wat een geluid. Ook bij More Music kon je genieten op zeer hoog niveau en zo kan ik wel doorgaan want er was veel muzikaliteit te beleven, ik denk dat er veel mensen spijt moeten hebben die niet geweest zijn. Gelukkig was het rustig om al het moois te beluisteren en te bekijken, normaal zijn dit voor mij hoofdpijn dagen , daar had ik nu helemaal geen last van. Ik had het er graag voor over om meer dan 600 km te rijden, het was het waard. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muziek Posted 14 november 2005 Report Share Posted 14 november 2005 Show was inderdaad zeer goed georganiseerd, was er rustig en kon op je gemak genieten van veel moois. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mountain B Posted 14 november 2005 Report Share Posted 14 november 2005 Ben zef niet geweest, maar de manier waarop deze show is gepromoot zag er erg representatief en gelikt uit. In diverse bladen en met name hun website, werd heel duidelijk uiteen gezet wat de opzet en bedoeling was van deze show. Naast de vele toonaangevende distributeurs die aanwezig waren, was er ook ruimte gemaakt voor deelname aan kosteloze workshops. En de lokatie natuurlijk was natuurlijk helemaal geweldig. Klasse!!! Gr. Tony Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 14 november 2005 Report Share Posted 14 november 2005 Gelukkig hebben jullie je dus vermaakt. Ik had zaterdag al een beetje medelijden toen ik hoorde dat jullie er vroeg uitmoesten om helemaal vanuit Sneek naar Brussel te rijden. Ik ben zelf nooit op een show geweest, maar ik lees/hoor meestal erg teleurstellende reacties van de bezoekers. Dan hebben de Belgen het toch beter voor elkaar of niet? Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar de HAudio show die er aan zit te komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 14 november 2005 Report Share Posted 14 november 2005 Staan er ergens al recenties en/of beschrijvingen van wat er te horen was bij de diverse exposanten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 14 november 2005 Report Share Posted 14 november 2005 Staan er ergens al recenties en/of beschrijvingen van wat er te horen was bij de diverse exposanten? niet echt maar: Klik denk dat er wel meer ervaringen komen te staan. groet, Jkr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muziek Posted 14 november 2005 Report Share Posted 14 november 2005 Staan er ergens al recenties en/of beschrijvingen van wat er te horen was bij de diverse exposanten? niet echt maar: Klik denk dat er wel meer ervaringen komen te staan. groet, Jkr Deze link gaat wel over de vorige show die in Brussel is geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobT Posted 14 november 2005 Report Share Posted 14 november 2005 Ik was eerst naar Crown Plaza Hotel geweest. Daar klaagde Theo De Jong van Monitor Audio dat de bezoekersaantallen tegenvielen. Voor de exposanten niet best natuurlijk, maar als bezoeker heb je alle rust om te kijken, luisteren en vragen. Interessant was de demo van Nordost (kabelsvergelijk) met Chord versterker/CD speler en Neath speakers. Leuk is ook de demo van Lyngdorf Audio. Digitale versterker met twee woofers elk in de hoek van de kamer. Aqua Blue inderdaad transparant en heel diepe geluidsbeeld in een piepklein kamer, maar wel dun geluid. Geen body. Klein speaker, maar groots in prestatie: Sonus Faber (welk type?) aangestuurd door Primaluna buizenversterkers en Njoe Tjoeb CD speler. Warm en detailrijk geluidsbeeld. More Music was klasse apart. Audio Physic Caldera, versterking Viola Audio Labs voor en eind. Cd speler Spectral en Daad's tubes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 14 november 2005 Report Share Posted 14 november 2005 Lijkt me een leuke show geweest. Eigenlijk moeten hifi shows niet al te massaal zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts