Jump to content

Pink Floyd: Echoes

gruiter
 Share

Recommended Posts

Guest Kraus vonBentinck

Er is wel eens wat te klagen over de kwaliteit van nieuw vinyl maar de "Echoes" is in dit opzicht boven alle kritiek verheven. Ik heb niet veel platen die zo absoluut stil zijn; de LP's zijn volkomen vlak, hebben een mooi strak goed gecentreerd gat ( :D ) en er is ook totaal geen sprake van groove-echo. Ook de box en hoezen zijn erg mooi verzorgd. De box is zeker niet "duur".

"Best of" valt natuurlijk over te twisten, het allerbeste nummer (If) staat er niet eens op. Maar goed.

( Hou ook veel meer van de eerste Pink Floyd dan de latere)

"Best of" valt natuurlijk over te twisten, het allerbeste nummer (If) staat er niet eens op. Maar goed.

( Hou ook veel meer van de eerste Pink Floyd dan de latere)

Wat ik soms een beetje hinderlijk vind is dat "Best of" albums een ratjetoe zijn van alles door elkaar. De afzonderlijke PF albums hebben ieder voor zich toch wel een eigen sfeer die een beetje verloren gaat bij zo'n verzamelaar.

De afzonderlijke PF albums hebben ieder voor zich toch wel een eigen sfeer die een beetje verloren gaat bij zo'n verzamelaar.

Vind ik ook!! Ieder PF labum moet je in zn geheel kunnen beluisteren.

Zoals ik reeds zei, niet vergeten wanneer het album gemaakt is.

Gr

Stef

• 2 weeks later...

de 1e had ik gelukkig al op cd en elpee

door de shine on box had ook ook wel een paar andere cd's dubbel

maar whatever

de box was en is zo mooi als verzamel object dat ik hem niet kom laten staan ;)

gaaf boek erbij

en door enkele cd's die ik dan dubbel daardoor had,heb ik er gelijk ook wat voor in de auto,want de box cdtjes zijn daar weer te mooi voor................

Het feit dat "The Piper at the Gates of Dawn" en "The Final Cut" ontbraken en "A Momentary Lapse of Reason" er wel bij zat is de reden geweest dat ik 'm niet heb aangeschaft.

Van A Momentary... heb ik altijd alleen de titel erg goed gevonden. Dekt de lading fantastisch.

dat was voor h

Nog even een tip voor de Pink Floyd liefhebbers : op maandag 16 januari 2006 komt eindelijk de DVD versie uit van PULSE !! Ik heb 'm al besteld en wel via www3.cd-wow.nl waar je slechts 21,99 euri betaald voor deze pre-release. Vol verwachting klopt mijn hartje..... ;)