Jump to content

Acoustic Advance apparatuur

Dork
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

dag ray,

ik heb de advance acoustic map 303 da II; dit is de versie met interne dac en kost 849,-.

ik gebruik als cd-speler een denon dcd 3000 ( idem als dcd s10 )en heb deze via een transparent high performance digital interlink aangesloten.

als luidspreker gebruik ik een set tannoy d700 verbonden met de versterker via audioquest midnight kabel.

ervaring; tot nu toe geweldig ( slechts 3 weken in bezit ).

als het goed is zal zo rond de kerst de bijbehorende cd-speler leverbaar zijn ( heb ik reeds besteld ).

ik heb de gok genomen om hem alleen te beluisteren in de winkel ( audiolux in almere ) en heb hem toen meteen meegenomen en tot op heden absoluut geen spijt.

groet,

ron.

• 3 weeks later...

Ik heb in de afgelopen maanden al een paar versterkers van hun gehoord. De 1e was de voor- plus eindversterkercombinatie van 350 plus 650 is 1000 Euro. En vanavond nog de MAP303DA van 850 Euro.

Ik ben erg onder de indruk!

Ook de DA converter is de meerprijs van slechts 150 Euro zonder meer waard. En ook de voor-eindcombi klinkt erg goed. Het klinkt wel iets aan de warme kant. Niet ongedetaileerd, maar zeker niet scherp.

Hans

• 2 weeks later...
Ik heb in de afgelopen maanden al een paar versterkers van hun gehoord. De 1e was de voor- plus eindversterkercombinatie van 350 plus 650 is 1000 Euro. En vanavond nog de MAP303DA van 850 Euro.

Ik ben erg onder de indruk!

Ook de DA converter is de meerprijs van slechts 150 Euro zonder meer waard. En ook de voor-eindcombi klinkt erg goed. Het klinkt wel iets aan de warme kant. Niet ongedetaileerd, maar zeker niet scherp.

Hans

ik dacht dat je de map 303 nog ging beluisteren maar waarschijnlijk niet goed gelezen.

excuus.