Frank Posted 17 september 2002 Author Report Share Posted 17 september 2002 Verrek! Zo'n ding heb ik nog ergens bij mijn ouders liggen onder een dikke laag stof. Die ga ik dus binnenkort maar eens zoeken/ophalen. Desondanks is mijn huidige snaar dermate oud dat ik toch een keertje een dag sneek inplan en bij Haudio op bezoek ga. Weet iemand eigenlijk of het klankmatig ook nog gaat uitmaken of er een nieuwe op zit. Ik weet wel dat ik dan al m'n oude 12"-es weer eens op 45RPM kan draaien. Trouwens ook leuk om alle verbaasde gezichten van vrienden en bekenden te zien om er eerst achter te komen dat ik een draaitafel heb (Tjesus wat ouderwets ) en vervolgens WOW!! dat klinkt nog best goed ) groeten Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 september 2002 Report Share Posted 17 september 2002 Geplaatst door Frank:Trouwens ook leuk om alle verbaasde gezichten van vrienden en bekenden te zien om er eerst achter te komen dat ik een draaitafel heb (Tjesus wat ouderwets ) en vervolgens WOW!! dat klinkt nog best goed ) groeten Frank Ik heb pas geleden nog een kennis over de vloer gehad met zijn 12-jarig zoontje. Die kleine vroeg meteen: Wha's dah . Toen ik het aanzette was hij wel meteen verzot op het ding en dan heb ik het niet over mijn Syncro, maar over die Philips bij mijn PC. Dat klonk zoveel beter dan zijn set Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted 8 oktober 2003 Author Report Share Posted 8 oktober 2003 Eventjes deze topic weer naar voren gehaald omdat dezelfde vraag weer gesteld wordt over een te snel draaiende thorens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts