leobus Posted 16 november 2005 Report Share Posted 16 november 2005 Hallo allemaal, Ik ben al een poosje op zoek naar een nieuwe versterker. De gedachte gaat naar een voor/eind combinatie. Als eindversterkers wil ik de Nuforce 9 eens proberen, maar daar moet nog een voorversterker bij. Nu zie ik op het net erg lovende kritieken over een "Modwright" buizen voorversterker, die het in combinatie met de Nuforce (volgens een 6moons recentie) erg goed zou doen. Kent een van jullie deze voorversterker, eventueel in combinatie met de Nuforce? (ff google'n en modwright intikken) Wat is anders jullie opinie over wat erover geschreven wordt? Een andere vraag: Kan iemand mij vertellen hoe importeren vanuit de VS in zijn werk gaat? VAT? BTW? Invoerrechten? Vervoerskosten? De Modwright kost in de VS 2200 dollar! Groet en bvd dank voor tips en adviezen, Leobus PS, Stom foutje in de titel; t en h verwisseld in "Modwright". Weet niet hoe dit te veranderen. Sorry! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 november 2005 Report Share Posted 16 november 2005 Zoiets moet je niet kopen in de US wat doe je als er kapot gaat. Er zijn ongetwijfeld tal van alternatieven. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 16 november 2005 Report Share Posted 16 november 2005 Hovland! Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 16 november 2005 Author Report Share Posted 16 november 2005 Hi RastaPhil, Die vette knipoog van je smiley duidt zeker op de vette prijs van de Hovland. Die koop ik natuurlijk nooit voor 2200- 2500 euro. groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 17 november 2005 Report Share Posted 17 november 2005 Mij lijken deze wel erg aardig. Weet natuurlijk niet hoe goed ze echt zijn http://www2.big.or.jp/%7Esunaudio/svc/svc500_e.html Te koop bij Audio-cube. Wellicht kun je er eens gaan luisteren. En wat een nette bedrading Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 18 november 2005 Report Share Posted 18 november 2005 Mij lijken deze wel erg aardig. Weet natuurlijk niet hoe goed ze echt zijn http://www2.big.or.jp/%7Esunaudio/svc/svc500_e.html Te koop bij Audio-cube. Wellicht kun je er eens gaan luisteren. En wat een nette bedrading wow, die zal een lage ruisdrempel hebben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roeland22m Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 Hey Leobus, Importeren uit de US= prijs omrekenen naar euro en dan maal 1,25 doen. DAn heb je ongeveer de prijs (op een paar euro na mss) En wat de modwright betreft: deze hebben nu een importeur in de UK. Angel SOund Audio of zo, zal de website nog wel eens opsnoren als je dat wil Bij hen kost de SWL 9.0SE 1995 GBP, is omgerekend ongeveer 2800 Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 nog een recensie: http://www.positive-feedback.com/Issue22/modwright_9.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
timmikid Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 Ja importeren uit de VS: (waarde + transportkosten) * 1.25. Lijkt zeer voor de hand liggend, maar kijk wel of je een 220 volts apparaat neemt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts