Jump to content

Modwrigth

leobus
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben al een poosje op zoek naar een nieuwe versterker. De gedachte gaat naar een voor/eind combinatie. Als eindversterkers wil ik de Nuforce 9 eens proberen, maar daar moet nog een voorversterker bij. Nu zie ik op het net erg lovende kritieken over een "Modwright" buizen voorversterker, die het in combinatie met de Nuforce (volgens een 6moons recentie) erg goed zou doen.

Kent een van jullie deze voorversterker, eventueel in combinatie met de Nuforce?

(ff google'n en modwright intikken) Wat is anders jullie opinie over wat erover geschreven wordt?

Een andere vraag: Kan iemand mij vertellen hoe importeren vanuit de VS in zijn werk gaat? VAT? BTW? Invoerrechten? Vervoerskosten?

De Modwright kost in de VS 2200 dollar!

Groet en bvd dank voor tips en adviezen,

Leobus

PS,

Stom foutje in de titel; t en h verwisseld in "Modwright". Weet niet hoe dit te veranderen. Sorry!

• 1 month later...

Hey Leobus,

Importeren uit de US= prijs omrekenen naar euro en dan maal 1,25 doen. DAn heb je ongeveer de prijs (op een paar euro na mss)

En wat de modwright betreft: deze hebben nu een importeur in de UK. Angel SOund Audio of zo, zal de website nog wel eens opsnoren als je dat wil :) Bij hen kost de SWL 9.0SE 1995 GBP, is omgerekend ongeveer 2800