Jump to content

Totem Rainmaker tegen Sonus Faber Cremona Auditor

Guest Hubertinus
 Share

Recommended Posts

De truuk van de eindeloze speakerwissel. Erg dure hobby zo Hubertinus

Hoeft niet perse :rolleyes: ...als je 2e hands/demomodellen koopt.

(maar goed, dan moet je idd wel 't nodige geduld en geluk hebben)

Of iemand kent die op tijd nieuwe/andere speakers wil en die aan jou heeft gevraagd zijn oude set te verkopen, dan kun je nog eens wat uitproberen. Of niet Huub :rolleyes::lol:;)

Zo is het, Sodejuu. Dat kost helemaal niks! Ik wacht wel even tot de Dynaudio Special 25 bij mij komen logeren... En je weet, dat kan snel gaan.

Hubertinus

P.S.De Totems blijven gewoon hoor Karma en Joopus.

POEHHHHHHHHHHHHHHHHHHH een hele geruststelling. :D:D

• 5 months later...
Ik denk dat de Sonus Fabers wat opdringerig klonken door de Musical Fidelity versterker die wat nadruk op het hoog had. Zo bleek dus achteraf.

Klopt, ik heb ook een week of 2 naar deze versterker mogen luisteren. Neutraal is anders.

Paul

@Paul,

heb je die Musical Fidelity nog? Omdat hij nog in je set opsomming staat.

Hubertinus

Dat is de eindversterker A3.2cr ik neem aan dat je met de A3.2 de geintegreerde versie bedoelde toch?

Groeten Paul

Ik ken de gebruikte muziek niet en dan is het wat mij betreft onmogelijk om een inschatting te maken. Laat die Sonus Faber Cremona's eens het live gezongen "Rose" van de CD "Step into the light" van Margriet Eshuis op flink volume reproduceren. Ik heb deze luidsprekers daar pijnlijk over horen struikelen.

Ik vind LS kopen erg moeilijk. Ik heb zelf LS die niet zo verschrikkelijk groot zijn maar meer dan 20 kg zwaar. Als je zoiets moet sjouwen is het geen pret. Dan presteren niet alle LS op dezelfde plaats even goed en het kost enige tijd om dat op orde te krijgen. Als laatste moet je maar een dealer vinden die je verschillende LS leent voor pakweg een week per stuk. Niet makkelijk allemaal.

Ik ben blij dat ik tevreden ben.

Groet,

• 4 weeks later...

Die sonus faber die hebt beluisterd staan hoog in het lijstje van spullen die ik ooit een keer wil hebben. Om eerlijkt te zijn weet ik niet of dat een geheel rationeele gedachte is maar ik heb altijd wel een zwak gehad voor het merk. Mischien komt het door het uiterlijk.

Maar de Sonus Faber Concertino heeft het toch moeten afleggen tegen mijn Impulse Aria SE.