SpeedyAndr Posted 7 december 2005 Report Share Posted 7 december 2005 Hoe vaak ga je nog wisselen De Virtuoso heb ik (gebalanceerd) tussen voor en eind en daar is ie prima op z'n plek Idd het 'erbij zijn' gevoel, maar geen geprononceerd laag of hoog hier, omdat mijn bron dat (gelukkig) niet heeft. Wel openheid en veel details zonder dat het vermoeiend wordt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 8 december 2005 Author Report Share Posted 8 december 2005 Wisselen? Welnee. Alhoewel....ik heb dit weekend toevallig een Kimber KS1030 te logeren. Enne, binnenkort valt er nog een MIT NewTerminator op de mat. Effe 'n juiste match zoeken. Moet kunnen toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 26 december 2005 Author Report Share Posted 26 december 2005 De Kimber is weer retour. De MIT NewTerminator hangt achter de Marantz en de Virtuoso achter de DAC960. Dat laatste duo leverde in den beginne nog wat hoofdpijn op, maar laat momenteel erg fraaie dingen horen; erg open, erg levendig en vooral erg eerlijk. Dat legt soms zwakke plekken bloot en sommige daarvan accepteer ik, bij gebrek aan budget, als jullie snappen wat ik bedoel... Hiermee vergeleken doet de Marantz saai aan, hoewel hij met de MIT erg fraaie dingen laat horen. Jammer dat dit stel t Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 26 december 2005 Report Share Posted 26 december 2005 het hoeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 29 december 2005 Report Share Posted 29 december 2005 het hoeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts