Jump to content

Z-Sleeve's toch geen flauwekul?

Lorenzo
 Share

Recommended Posts

Hallo CGM,

het was eigenlijk niet mijn bedoeling om hier een apart topic over te starten; ik had e.e.a. eigenlijk willen opnemen in het reeds bestaande topic over de Z-Sleeve's (kabelsceptici). Omdat het de eerste keer was dat ik hier wat gepost heb is het in eerste instantie echter mis gegaan. Excuses daarvoor.

Ik ben het nbiet met je eens dat de recensie van Stereotimes een onleesbaar verhaal is maar dat is natuurlijk erg persoonlijk. Zelf vond ik het een interessante test en een mooi tegenwicht voor de verhalen waarin gesteld wordt dat de Z-Sleeve pure onzin is.

Let wel: ik heb zelf geen Z-Sleeve's in mijn set en ik heb er ook geen enkel commercieel belang bij om dit produkt te verdedigen. Ik wilde er alleen op wijzen dat bepaalde produkten waar men iha sceptisch tegenover staat toch wel kunnen werken.

Mvg,

Rainer

Geplaatst door Lorenzo:

Hallo CGM,

het was eigenlijk niet mijn bedoeling om hier een apart topic over te starten;

Mvg,

Rainer

Hallo Rainer,

Okee, ik dacht dat je bewust overal hetzelfde verhaal ging plaatsen. Verkeerde conclusie van mij dus, sorry.

Ik bedoel een onleesbaar varhaal omdat het lang en Engelstalig is.

Verder neem ik dat soort reviews met een kilo zout, oftewel ik hecht er weinig waarde aan. Hoe enthousiaster een reviewer is, hoe twijfeachtiger.

Mijn scepsis blijft dus..

Gr. Cock :)