Pjotr Posted 26 november 2005 Report Share Posted 26 november 2005 De meeste fabrikanten geven uitvoerig uitleg mbt de overwegingen bij het ontwerpen van kabels. Maar of je wat aan die verhaaltjes hebt, is een tweede... Henrie, die verhaaltjes zijn de nazorg. Ze dienen voor de zielerust voor diegenen die het gevoel hebben weer veel te veel geld uit gegeven te hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 november 2005 Report Share Posted 26 november 2005 De meeste fabrikanten geven uitvoerig uitleg mbt de overwegingen bij het ontwerpen van kabels. Maar of je wat aan die verhaaltjes hebt, is een tweede... Jij trapt er anders ook in. Vertel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinobot Posted 26 november 2005 Report Share Posted 26 november 2005 Henry, die verhaaltjes zijn de nazorg. Ze dienen voor de zielerust voor diegenen die het gevoel hebben weer veel te veel geld uit gegeven te hebben. Alle mensen zijn toch hetzelfde, we zoeken allemaal bevestiging. Voordat we een apparaat kopen kijken we eerst op Google. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 28 november 2005 Author Report Share Posted 28 november 2005 ZOOOO weer een vraag van Andre. Heeft het dan zin om aan de uiteindes van de speaker kabel van die ferit (weet niet of ik het goed schrijf) kernen te zetten. Je weet wel van die dingen die veelvuldig bij computers gebruikt worden. En dan bedoel ik zowel de interlinks als de LS kabel. Ik ga de kabels twisten (LS) en waarschijnlijk vlechten (interlink). Waarom gaat een topic toch altijd over in iets anders. Foei! Afblijven van mijn topicje waar ik zo veel van geleerd heb, Wat wel jammer is dat ik jullie het antwoord van mijn kabel avontuur volgend jaar pas kan mededelen. Maar ik zal eht wel doen! Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 november 2005 Report Share Posted 28 november 2005 Ik zou alleen ferriet-ringen gebruiken als je echt last blijft houden van storing. Dus als vlechten, twisten en afschermen niet genoeg werkt. Waarschijnlijk is dat niet het geval... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 30 november 2005 Author Report Share Posted 30 november 2005 Ah ok, dacht dat het min of meer noodzakelijk was. Maar storing is dan dus hoorbaar? Tja, niet hoorbaar irriteerd ook niet. Dank je wel, ga binnen kort aan de slag. Of ik moet de hoofdprijs winnen bij het een of ander. Maarja de kans dat ik "een blond mokkel met dikke tieten"(van kooten en de bie) tegen kom is veel groter. Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 november 2005 Report Share Posted 30 november 2005 Tja, waarom zou je iets aan storing doen, als het niet hoorbaar is? Als je er dus geen last van hebt..? Normaal gesproken is een afscherming of twisten/vlechten wel voldoende. Ik heb in ieder geval nog nooit ferriet-ringen aan audiokabels gezien (al zullen ze ongetwijfeld bestaan). Volgens mij worden die ook meer in het digitale domein gebruikt. Kijk maar eens in je computer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 7 december 2005 Author Report Share Posted 7 december 2005 Nog bedankt Henrie, voordat ik het vergeet. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 7 december 2005 Report Share Posted 7 december 2005 Graag gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts