Jump to content

Ja laatste set...

Duck-Twacy
 Share

Recommended Posts

Tje, net als Ruud (als ik je goed begrijp) kom ik op niet veel anders uit dan wat ik er nu heb staan... saai he? ;)

mijn droomset:

Er zullen zeker Quad esllen in voorkomen (of dan misschien een andere esl) (heb ik)

Er zal Quad apparatuur inkomen van de oude garde (heb ik)

Er zal buizen apparatuur inzitten (heb ik)

Er zullen mooie losse componenten (muziekaal en visueel) inkomen (heb ik)

er is niet veel meer te doen... alleen heb ik nog maar 4 oude Quad apparaten (geen esl) en die wil ik wel aanvullen maar dat gewoon voor de lol.

Toch zouden die supersets wel eens goed kunnen tegenvallen. Ik hoor ze nog wel eens in de audiozaak waar ik nogal kom. Niet alles is naar mijn smaak en matchen is bij dat duurdere spul zeker geen gemakkelijke zaak.

Carl

Toch zouden die supersets wel eens goed kunnen tegenvallen. Ik hoor ze nog wel eens in de audiozaak waar ik nogal kom. Niet alles is naar mijn smaak en matchen is bij dat duurdere spul zeker geen gemakkelijke zaak.

Carl

Tevreden zijn met wat je hebt,dat valt voor de meesten ook niet mee. :D

Dit lijkt me dan ook wel wat, zeker met die zwijmelende meid erbij...,

39AlexandriaX2Room2.jpg

ben alleen bang dat ik dat met 50.000 niet ga redden...

:huh: Dat moet wel een design van Reichert (of hoe noemt ie nou alweer :P:rolleyes: ), die ontwerp-kerel van: "ALIEN" :lol::lol:

Maar dat Canadees setje met Bryston en 300b amplificatie is al jaaren mijn dreamteam! (Stond ongeveer twee jaar geleden in "HiFi +" magazine), maar ik zou t

Ik geloof dat ze nog maar enkele jaren bestaan. Wat me opvalt is het totaal concept, ze leveren eigenlijk alleen deze set. Op onderdelen kun je steeds wel beter vinden, maar eigenlijk zie ik geen zwakke punten. Alle designbeslissingen zijn gewoon goed te noemen (op die priegelige knopjes na dan). Volgens mij de set voor de muziekliefhebber die geen zin heeft in een eindeloze zoektocht naar de perfecte match. De kosten zijn hoog, maar nog niet onbetaalbaar.

Mooi merk, zou ik graag eens willen horen.