erik klijnsmit Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 beste Hans, als iemand dit zegt: -het hoog fantastisch! -het laag formidabel! -het midden heel fraai! dan vielen die dingen dus op tijdens het beluisteren. bij een goede speaker valt het laag en het midden en het hoog niet op. je hoort niet eens laag midden of hoog, je hoort muziek!! hehe eindelijk iemand die het door heeft H Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 beste Hans, als iemand dit zegt: -het hoog fantastisch! -het laag formidabel! -het midden heel fraai! dan vielen die dingen dus op tijdens het beluisteren. bij een goede speaker valt het laag en het midden en het hoog niet op. je hoort niet eens laag midden of hoog, je hoort muziek!! hehe eindelijk iemand die het door heeft H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 De dingen die je het eerst opvallen in de weergave zijn meestal de dingen die bij langer luisteren het eerst gaan vervelen in de weergave. Kies dus wel weergave die je aanspreekt, maar die het minst opvalt. Dit klinkt tegenstrijdig, is ook niet of nauwelijks uit te leggen, maar het is wel zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 Maarreh .... we drijven weer af Over muzieksmaak valt niet te twisten en ik heb niet al mijn muziek aan Erik laten horen, maar wel 'moeilijke' (o.a. elektronische) muziek die de eigenschappen van een audioset bloot legt. Met orgelopnames lukt dat niet, want je probeert een kerk in je huiskamer weer te geven en dat gaat gewoon niet Dit topic gaat trouwens over iemand die advies vraagt over Infinity speakers en daar heb ik al enkele pagina's niets over gelezen, behalve de bekende sprookjes van Spido en de bekende reacties daarop, een grijsgedraaide plaat Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 mooi gepost andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 mooi gepost andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 Erg grappig dit topic vooral ook om het feit dat de meeste infinity bezitters geen FLAUW idee hebben wat nu de verschillen zijn ik lees de omega is even groot als de kappa 9 FOUT de kappa 9 is 150hoog omega is iets pietsie kliener Nog zo'n slimmerik die een epsilon kleiner vind ogen als een kappa 9 FOUT epsilon is 160 hoog en een HEEL stuk dieper als een k9 . Nog zo'n leuke citaat onwaarheden r90 lastig aantesturen..zwaar gelul die watkins heeft een dubbele spreekspoel die staat vanuit de fabriek gewoon 4ohm aangesloten vrijwel geen dip. Ze mogen uiteraard gerust wat power hebben maar is zeer zeker geen moet een krell aanhangen. JEEEZ jullie zouden jezelf eens redelijk moeten gaan schamen ipv zelf techneut uitehangen eens een keer de moeite nemen alle schema's enz goed tebekijken van die speakers. @hififreak Hoe is het mr moderator...beviel me posting je niet zag ik op je forum?Is klote ik weet het iemand die wel zegt wat ie denkt. Anyway no hard feelings hoor ik vind het wel grappig zoals met alles op foras Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 Erg grappig dit topic vooral ook om het feit dat de meeste infinity bezitters geen FLAUW idee hebben wat nu de verschillen zijn ik lees de omega is even groot als de kappa 9 FOUT de kappa 9 is 150hoog omega is iets pietsie kliener Nog zo'n slimmerik die een epsilon kleiner vind ogen als een kappa 9 FOUT epsilon is 160 hoog en een HEEL stuk dieper als een k9 . Nog zo'n leuke citaat onwaarheden r90 lastig aantesturen..zwaar gelul die watkins heeft een dubbele spreekspoel die staat vanuit de fabriek gewoon 4ohm aangesloten vrijwel geen dip. Ze mogen uiteraard gerust wat power hebben maar is zeer zeker geen moet een krell aanhangen. JEEEZ jullie zouden jezelf eens redelijk moeten gaan schamen ipv zelf techneut uitehangen eens een keer de moeite nemen alle schema's enz goed tebekijken van die speakers. @hififreak Hoe is het mr moderator...beviel me posting je niet zag ik op je forum?Is klote ik weet het iemand die wel zegt wat ie denkt. Anyway no hard feelings hoor ik vind het wel grappig zoals met alles op foras Handig wanneer je ALLES weet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 Och... we kennen Henk tenslotte. Ik denk dat hij dit ook wel leuk vindt. Ik lees trouwens weinig meer van hem.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 Erg grappig dit topic vooral ook om het feit dat de meeste infinity bezitters geen FLAUW idee hebben wat nu de verschillen zijn ik lees de omega is even groot als de kappa 9 FOUT de kappa 9 is 150hoog omega is iets pietsie kliener Nog zo'n slimmerik die een epsilon kleiner vind ogen als een kappa 9 FOUT epsilon is 160 hoog en een HEEL stuk dieper als een k9 . Nog zo'n leuke citaat onwaarheden r90 lastig aantesturen..zwaar gelul die watkins heeft een dubbele spreekspoel die staat vanuit de fabriek gewoon 4ohm aangesloten vrijwel geen dip. Ze mogen uiteraard gerust wat power hebben maar is zeer zeker geen moet een krell aanhangen. JEEEZ jullie zouden jezelf eens redelijk moeten gaan schamen ipv zelf techneut uitehangen eens een keer de moeite nemen alle schema's enz goed tebekijken van die speakers. @hififreak Hoe is het mr moderator...beviel me posting je niet zag ik op je forum?Is klote ik weet het iemand die wel zegt wat ie denkt. Anyway no hard feelings hoor ik vind het wel grappig zoals met alles op foras dag muziekfreak, heb je weer een tjoppie op jongen? of teveel rondjes gedraaid in je kraantje? je posting is bijna niet te lezen, en ook nog eens heel onduidelijk onderbouwd. ps: heb je intussen al weer andere speakers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 wel dat je net zo als ik steeds dingen inruilt. Ook al heeft dit m.i. niets met de opmerking van Hans te maken... Weet jij dan wat ik alzo heb ingeruild Jopie niet gelijk in de aanval ome henk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 Och... we kennen Henk tenslotte. Ik denk dat hij dit ook wel leuk vindt. Ik lees trouwens weinig meer van hem.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 Wat een misverstanden allemaal!! (Maar ja... wat verwacht je ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 Ik ken nog wel een NL doodskisten speakermerk dat berust op een misverstand Alleen de n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 december 2005 Report Share Posted 22 december 2005 (...) doek valt naar beneden en je ziet in gedachten Jan Klaassen en Katrijn spelen als in de film van Ome Willem. Beste Arjen, Erg onthullend! Je zegt hier veel over jezelf, en weinig over de luidsprekers... Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 22 december 2005 Report Share Posted 22 december 2005 Dat geld voor de avatar van je ook, zegt veel over jou als persoontje spido....ik heb nu al medelijden met je Een zeepkist met nietige units een naam die erop geplakt is die nooit een echte naam zal worden nu niet en over 10jr ook niet. Best zielig...het budget waarmee jij het moet doen is overduidelijk gezien je keuze "speakers" eigenlijk BOXEN...nietig eveneens zoals jijzelf een nietig persoon bent en altijd zal blijven. Immers ben je fictief op foras aanwezig. Ben ik blij dat ik binnekort pillen heb voor de kwaal genaamd spido. Je kunt nog zo lullen jij bent fictief as in niet echt je bestaat op foras in echt ben je volgens mij een mager krullend harige mannetje met een tezware motor onder je kont en die geregeld op zijn bek gaat en niet tevergeten eenzaam. Want laten we wel wezen vrienden maak je zo niet...eenzame kerst zul je hebben tesamen met klaas...en dan worden de p.p. EINDELIJK een keertje goed gebruikt. OUDE KERSTMEUK NUMMERTJES ZOALS DAT HOORT! GOh wat een verlichting aan deze kant...heerlijk ouderwets spaanders hakken ff. MBT infinity Beste mensen check de classic site...alle antwoorden staan er. Bekijk niet alleen de plaatjes doe ook de moeite de schemas ff doortenemen en alles telezen op je gemak. MBt tot mijn eerste posting hier was een beetje kru was niet zo bedoelt hoor excuses daarvoor. Behalve mensen met de naam spido hak ik graag ff omver @ erik Beste erik ik heb idd eve II finals staan en ook nog dankzij u pm toendertijd nog de magnepans Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 22 december 2005 Report Share Posted 22 december 2005 Erg grappig dit topic vooral ook om het feit dat de meeste infinity bezitters geen FLAUW idee hebben wat nu de verschillen zijn ik lees de omega is even groot als de kappa 9 FOUT de kappa 9 is 150hoog omega is iets pietsie kliener Nog zo'n slimmerik die een epsilon kleiner vind ogen als een kappa 9 FOUT epsilon is 160 hoog en een HEEL stuk dieper als een k9 . Nog zo'n leuke citaat onwaarheden r90 lastig aantesturen..zwaar gelul die watkins heeft een dubbele spreekspoel die staat vanuit de fabriek gewoon 4ohm aangesloten vrijwel geen dip. Ze mogen uiteraard gerust wat power hebben maar is zeer zeker geen moet een krell aanhangen. JEEEZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 22 december 2005 Report Share Posted 22 december 2005 (...) doek valt naar beneden en je ziet in gedachten Jan Klaassen en Katrijn spelen als in de film van Ome Willem. Beste Arjen, Erg onthullend! Je zegt hier veel over jezelf, en weinig over de luidsprekers... En over de draad van dit topic! RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenKV Posted 22 december 2005 Report Share Posted 22 december 2005 Erg grappig dit topic vooral ook om het feit dat de meeste infinity bezitters geen FLAUW idee hebben wat nu de verschillen zijn ik lees de omega is even groot als de kappa 9 FOUT de kappa 9 is 150hoog omega is iets pietsie kliener Nog zo'n slimmerik die een epsilon kleiner vind ogen als een kappa 9 FOUT epsilon is 160 hoog en een HEEL stuk dieper als een k9 . Nog zo'n leuke citaat onwaarheden r90 lastig aantesturen..zwaar gelul die watkins heeft een dubbele spreekspoel die staat vanuit de fabriek gewoon 4ohm aangesloten vrijwel geen dip. Ze mogen uiteraard gerust wat power hebben maar is zeer zeker geen moet een krell aanhangen. JEEEZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts