Henrie Posted 22 december 2005 Report Share Posted 22 december 2005 Erg grappig dit topic vooral ook om het feit dat de meeste infinity bezitters geen FLAUW idee hebben wat nu de verschillen zijn ik lees de omega is even groot als de kappa 9 FOUT de kappa 9 is 150hoog omega is iets pietsie kliener Nog zo'n slimmerik die een epsilon kleiner vind ogen als een kappa 9 FOUT epsilon is 160 hoog en een HEEL stuk dieper als een k9 . Nog zo'n leuke citaat onwaarheden r90 lastig aantesturen..zwaar gelul die watkins heeft een dubbele spreekspoel die staat vanuit de fabriek gewoon 4ohm aangesloten vrijwel geen dip. Ze mogen uiteraard gerust wat power hebben maar is zeer zeker geen moet een krell aanhangen. JEEEZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 december 2005 Report Share Posted 22 december 2005 (...) Een zeepkist met nietige units een naam die erop geplakt is die nooit een echte naam zal worden nu niet en over 10jr ook niet. Best zielig...het budget waarmee jij het moet doen is overduidelijk gezien je keuze "speakers" eigenlijk BOXEN... (...) Beste Muziekfreak, Durf jij een rechtstreekse confrontatie aan tussen jouw Infinity's (w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 (...) Een zeepkist met nietige units een naam die erop geplakt is die nooit een echte naam zal worden nu niet en over 10jr ook niet. Best zielig...het budget waarmee jij het moet doen is overduidelijk gezien je keuze "speakers" eigenlijk BOXEN... (...) Beste Muziekfreak, Durf jij een rechtstreekse confrontatie aan tussen jouw Infinity's (w Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenKV Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 (...) Een zeepkist met nietige units een naam die erop geplakt is die nooit een echte naam zal worden nu niet en over 10jr ook niet. Best zielig...het budget waarmee jij het moet doen is overduidelijk gezien je keuze "speakers" eigenlijk BOXEN... (...) Beste Muziekfreak, Durf jij een rechtstreekse confrontatie aan tussen jouw Infinity's (w Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 (...) Een zeepkist met nietige units een naam die erop geplakt is die nooit een echte naam zal worden nu niet en over 10jr ook niet. Best zielig...het budget waarmee jij het moet doen is overduidelijk gezien je keuze "speakers" eigenlijk BOXEN... (...) Beste Muziekfreak, Durf jij een rechtstreekse confrontatie aan tussen jouw Infinity's (w Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 (...) Een zeepkist met nietige units een naam die erop geplakt is die nooit een echte naam zal worden nu niet en over 10jr ook niet. Best zielig...het budget waarmee jij het moet doen is overduidelijk gezien je keuze "speakers" eigenlijk BOXEN... (...) Beste Muziekfreak, Durf jij een rechtstreekse confrontatie aan tussen jouw Infinity's (w Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoveelste Henk Posted 23 december 2005 Author Report Share Posted 23 december 2005 Zo, na wat borrelpraat en mensen met schuim op de mond, weer even terug bij af Ik heb nog niets gevonden. Er staan wel Omega's en Renaissances op marktplaats, maar die vragen de hoofdprijs. Ze zien wel netjes uit, maar dat kan wel iets schappelijker, dacht ik zo. Dus als iemand een van deze modellen tegenkomt voor een normale prijs, graag even een tip. Mijn voorkeur gaat iets meer uit naar de Omega vanwege iets vollere bas en betere looks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Ik vind die Renaissances wel meevallen. Voor de Omega's vragen ze nogal wat. Deze speakers zijn natuurlijk wel jonger (ca 2000), en waren nieuw ook aanzienlijk duurder ( fl 14.000,-/paar). Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Ik vind die Renaissances wel meevallen. Voor de Omega's vragen ze nogal wat. Deze speakers zijn natuurlijk wel jonger (ca 2000), en waren nieuw ook aanzienlijk duurder ( fl 14.000,-/paar). die re eeuuuh nog wat, is een verouderd concept. in hilversum staan ze in de caf Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Ik vind die Renaissances wel meevallen. Voor de Omega's vragen ze nogal wat. Deze speakers zijn natuurlijk wel jonger (ca 2000), en waren nieuw ook aanzienlijk duurder ( fl 14.000,-/paar). die re eeuuuh nog wat, is een verouderd concept. in hilversum staan ze in de caf Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Ik vind die Renaissances wel meevallen. Voor de Omega's vragen ze nogal wat. Deze speakers zijn natuurlijk wel jonger (ca 2000), en waren nieuw ook aanzienlijk duurder ( fl 14.000,-/paar). die re eeuuuh nog wat, is een verouderd concept. in hilversum staan ze in de caf Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 in jouw oren hans, met alle respect. ik speel al jaren muziek, in allerlei soorten, maar ik heb maar weinig zulk slecht geluid gehoord als infinity,s. het k Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Ik vind die Renaissances wel meevallen. Voor de Omega's vragen ze nogal wat. Deze speakers zijn natuurlijk wel jonger (ca 2000), en waren nieuw ook aanzienlijk duurder ( fl 14.000,-/paar). die re eeuuuh nog wat, is een verouderd concept. in hilversum staan ze in de caf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 in jouw oren hans, met alle respect. ik speel al jaren muziek, in allerlei soorten, maar ik heb maar weinig zulk slecht geluid gehoord als infinity,s. het k Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 in jouw oren hans, met alle respect. ik speel al jaren muziek, in allerlei soorten, maar ik heb maar weinig zulk slecht geluid gehoord als infinity,s. het k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Zo, na wat borrelpraat en mensen met schuim op de mond, weer even terug bij af Ik heb nog niets gevonden. Er staan wel Omega's en Renaissances op marktplaats, maar die vragen de hoofdprijs. Ze zien wel netjes uit, maar dat kan wel iets schappelijker, dacht ik zo. Dus als iemand een van deze modellen tegenkomt voor een normale prijs, graag even een tip. Mijn voorkeur gaat iets meer uit naar de Omega vanwege iets vollere bas en betere looks. Nou... de Renaissance zijn naar mijn mening (en eigenlijk van iedereen wel geloof ik) echt mooier om te zien dan de Omega's, maar verder heb je wel gelijk hoor. Er staat een redelijk goedkoop set Omega's op Ebay Duitsland. Uit betrouwbare bron weet ik dat je die set voor 1500 euro kan kopen, hele goede prijs dacht ik zo. Alleen moet je dan wel een ritje naar duitsland wagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 in jouw oren hans, met alle respect. ik speel al jaren muziek, in allerlei soorten, maar ik heb maar weinig zulk slecht geluid gehoord als infinity,s. het k Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 in jouw oren hans, met alle respect. ik speel al jaren muziek, in allerlei soorten, maar ik heb maar weinig zulk slecht geluid gehoord als infinity,s. het k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 in jouw oren hans, met alle respect. ik speel al jaren muziek, in allerlei soorten, maar ik heb maar weinig zulk slecht geluid gehoord als infinity,s. het k Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 je generaliseert nu wel degelijk. fijn dat je rotel zo waardeert . Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 misschien een gibson les paul dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 Beste Joopus, Sorry maar je vroeg er dit keer gewoon om . voor mij geen Gibson les Paul, daar ikg een gitarist ben. Doe mij maar een Alembic bas. Of een musicman Stingray. en natuurlijk een fender jazzbass. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 25 december 2005 Report Share Posted 25 december 2005 de een na laatste, Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoveelste Henk Posted 25 december 2005 Author Report Share Posted 25 december 2005 Nou... de Renaissance zijn naar mijn mening (en eigenlijk van iedereen wel geloof ik) echt mooier om te zien dan de Omega's, maar verder heb je wel gelijk hoor. Er staat een redelijk goedkoop set Omega's op Ebay Duitsland. Uit betrouwbare bron weet ik dat je die set voor 1500 euro kan kopen, hele goede prijs dacht ik zo. Alleen moet je dan wel een ritje naar duitsland wagen. Goeie tip Arjen ! Ik houd ze in de gaten. Welk bedrag zou ik maximaal moeten bieden, gezien dat ik ze in Duitsland moet gaan halen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 25 december 2005 Report Share Posted 25 december 2005 Nou... de Renaissance zijn naar mijn mening (en eigenlijk van iedereen wel geloof ik) echt mooier om te zien dan de Omega's, maar verder heb je wel gelijk hoor. Er staat een redelijk goedkoop set Omega's op Ebay Duitsland. Uit betrouwbare bron weet ik dat je die set voor 1500 euro kan kopen, hele goede prijs dacht ik zo. Alleen moet je dan wel een ritje naar duitsland wagen. Goeie tip Arjen ! Ik houd ze in de gaten. Welk bedrag zou ik maximaal moeten bieden, gezien dat ik ze in Duitsland moet gaan halen ? Tja, hij zal ze per direct voor 1500 euro willen verkopen, geloof dat de direct kaufen op 1800 of 1900 euro staat. De bieding begint bij 1399,- Normale prijs ligt rond de 1800 euro voor een set Omega's, soms oplopend tot over de 2000 euro. 1500 euro is echt een topprijs, en zou ze zelf daar niet voor laten lopen, zelfs al zou ik ervoor naar Duitsland moeten. Maar je moet hem dan wel ff rechtstreeks mailen en niet bieden op ebay, want dan trekt ie ze terug en hoeft er geen ebay-fee betaald te worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts