Jump to content

Andere Infinity's

zoveelste Henk
 Share

Recommended Posts

Zo de kogel is door de kerk. Ik heb zaterdag mijn nieuwe speakers opgehaald.

het zijn uiteindelijk de Infinity Omega's geworden. Deze staan tijdelijk bij Arjen omdat ik tijdelijk inwoon bij mijn ouders in afwachting van mijn toekomstige woning.

De eerste luisterindrukken van hedenochtend waren zeer positief wat een genot en wat een gemak. Het laag is niet alleen diep maar heeft veel body en druk. De plaatsing en diepte is fenomenaal te noemen. Kortom met een grote glimlach genoten van mijn nieuwe aanwinsten.

Deze zijn ook aanwezig op de Infinity meet en greet van woensdag 28 december kortom dit wordt een echte Infinity sessie.

groet

Paul

@Joopus als je buiten een :P grote mond :P nu ook lef hebt dan kom je woensdag langs

om is lekker te genieten van ons infinity geluid waarbij de krent in de pap toch wel de set van Arjen is :cool2:

Dan heb jij het over een andere aanbieder :unsure: .

Die er nu op staat, heeft geen startbod en "direkt kopen" bedrag.

Deze staat in Reiskirchen en heeft een bod van 1000 Euro.

Ik had met de betreffende persoon gesproken en die wilde er 1500 euro voor hebben maar heeft er uiteindelijk 1410 euro voor gekregen. Ik heb voor mijn set 1600 euro betaald. Deze waren alleen dichter bij nederland en in onberispelijke staat.

groet

:lol: van een echte infinity liefhebber :lol:

Dan heb jij het over een andere aanbieder :unsure: .

Tja, je moet zelf maar ff kijken wat je voor jezelf een mooie prijs vindt. Je weet in ieder geval in welke richting je een beetje moet denken.

Maargoed, we hebben voor je gezorgd dat er woensdag

Ik had met de betreffende persoon gesproken en die wilde er 1500 euro voor hebben maar heeft er uiteindelijk 1410 euro voor gekregen.

Dat was ik dus :D:P:lol:

Tot woensdag !

Ik ben benieuwd..

We kunnen langzamerhand een Omega's club beginnen (IOC).... :rolleyes:

Ik denk dat Joopus beter naar een demo van de importeur analogue audio kan gaan luisteren. Het geheel is dan wellicht een minder opvallende klank maar sluit beter aan bij de opvatting van Joopus van wat muziek is ...

ik heb niet zoveel met audio analoque,ooit eens een pucinni in huis gehad, en dat sprak mij totaal niet aan. ;)

ik vind het wel mooi spul om te zi :D en.

Dan heb jij het over een andere aanbieder  :unsure: .

Ik had met de betreffende persoon gesproken en die wilde er 1500 euro voor hebben maar heeft er uiteindelijk 1410 euro voor gekregen. Ik heb voor mijn set 1600 euro betaald. Deze waren alleen dichter bij nederland en in onberispelijke staat.

groet

:lol: van een echte infinity liefhebber :lol:

gefeliciteerd paul,en veel plezier toegewenst. :D

@Henk.

Ik zag het vanmorgen zeer nette prijs. Let even heel goed op de emim's of daar geen afzettingen op zitten van de laklaag die loslaat. Dat is een bekend probleem bij de Omega's en ook bij sommige R90's en Sigma's.

@All

De omega club groeit zeker gestaag maar je krijgt dan ook zeer veel waar voor je geld. 1400 tot 1600 euro voor zo een speaker is natuurlijk geen geld.

ben benieuwd naar woensdag beloofd een mooie en gezellige dag te worden.

@Joopus dat zal zeker lukken gisteren even een korte impressie van de speakers gekregen en dat was veel belovend.

groet

Paul

Ik denk dat Joopus beter naar een demo van de importeur analogue audio kan gaan luisteren. Het geheel is dan wellicht een minder opvallende klank maar sluit beter aan bij de opvatting van Joopus van wat muziek is ...

ik heb niet zoveel met audio analoque,ooit eens een pucinni in huis gehad, en dat sprak mij totaal niet aan. ;)

Ik heb het dus niet over Audio Analogue, maar over de importeur ANALOGUE AUDIO !!

Denk aan: Zingali, Graaf, Unison Research, Nottingham, Harmonic Technology en niet te vergeten Kemp !

(...) Ja, IK! Kom maar op met al die perfecte performers tov mijn IRS Epsilons! En dan gaarne zoveel mogelijk getuigen inderdaad en een open en eerlijk verslag op dit forum zodat het voor iedereen openbaar is.

Beste Arjen,

Okay, namens KF neem ik deze uitdaging graag aan, want ik weet dat hij zulke confrontaties nimmer schuwt. Sterker nog: ik weet dat hij ze graag aangaat.

Als de PP's de Magnepans 3.5 al deden verbleken, dan zullen ze zeker geen problemen hebben met die incoherente "tsjing-b

Ik heb het dus niet over Audio Analogue, maar over de importeur ANALOGUE AUDIO !!

Denk aan: Zingali, Graaf, Unison Research, Nottingham, Harmonic Technology en niet te vergeten Kemp !

sooooooooooooooooooooorrrrrrrrry dit klinkt al stukken beter. :D:lol:

(...) Ja, IK! Kom maar op met al die perfecte performers tov mijn IRS Epsilons! En dan gaarne zoveel mogelijk getuigen inderdaad en een open en eerlijk verslag op dit forum zodat het voor iedereen openbaar is.

Beste Arjen,

Okay, namens KF neem ik deze uitdaging graag aan, want ik weet dat hij zulke confrontaties nimmer schuwt. Sterker nog: ik weet dat hij ze graag aangaat.

Als de PP's de Magnepans 3.5 al deden verbleken, dan zullen ze zeker geen problemen hebben met die incoherente "tsjing-b

Beste Arjen,

Beste Arjen,

Purmerend is prima! Klaas rijdt voor een serieuze vergelijking graag zijn honderden kilo's speksteen heen-en-weer over de Afslijtduik.

Maar voor de zevende januari blijkt hij al iets in zijn agenda te hebben staan! Ik had beter even vooraf bij hem kunnen informeren... Mag het de veertiende worden? (Sorry!)

Hij laat je voorts weten dat de betere (en grotere) Infinity's door hem hoog worden geacht!

Bijna net zo hoog als de Magnepans 3.5, zelfs, qua doortekening in midden en hoog.

En hoger wat de basweergave betreft... maar daar is weinig voor nodig, want die ontbreekt bij de Maggies nu eenmaal geheel - qualitate dipolis qua.

Met minderwaardige luidsprekers zou KF sowieso geen vergelijking willen aangaan. En hij zou al heel tevreden wanneer jij en je companen na de vergelijking zouden erkennen dat met zulke goedkope luidsprekers, met zulke onaanzienlijke units er in, toch wel heel aardige resultaten kunnen worden bereikt.

Dat wordt weer leuk. Een luistersessie met verslagen van mensen die er bij waren hoe het echt was en de waarheid van Spido die er niet bij was. Altijd weer leuk om kennis te nemen van de creatieve draaikonterij van Spido. Zie bijvoorbeeld zijn opmerking over het verbleken van de magfnepans.

Dat wordt weer leuk. Een luistersessie met verslagen van mensen die er bij waren hoe het echt was en de waarheid van Spido die er niet bij was. Altijd weer leuk om kennis te nemen van de creatieve draaikonterij van Spido. Zie bijvoorbeeld zijn opmerking over het verbleken van de magfnepans.

Zo kan die wel weer.Ga nu maar weer terug naar de harmonie. :D

Beste Arjen,

ik ben niet van de partij, simpelweg omdat infinity mij niet aanspreekt. ;)

dat die van jou dat wel doen in combi, blijft voor mij een vette interpretatie :D  die ik schuldig zal blijven aan deze speakers.

het ziet er in ieder geval erg stabiel uit. :D

Kom op Joopus, gooi je vooroordelen nu eens de deur uit. Je kan toch niet serieus menen dat je aan de hand van 1 keer luisteren naar een setje, je een heel merk met vele tientallen modellen afschrijft? Kom op, niet zo zwak, gewoon komen joh :D;)