spido Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 Beste Arjen, Kan de vergelijking tussen jouw dure Infinity's en Klaas' goedkope Perfect Performers doorgaan op 14 januari? Zo ja, laat het dan even weten, alsjeblieft! Ik zal er dan een apart topic voor openen in "recensies", zodat hier de leden van de Infinitiofielenclub lekker (verder) ongestoord aan elkaar kunnen likken... Alvast bedankt! En beste wensen, natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulie Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 @Zoveelste Henk. En en en Bevallen ze een beetje. ik ben benieuwd of je versterker het een beetje aan kan. groet Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoveelste Henk Posted 2 januari 2006 Author Report Share Posted 2 januari 2006 @Zoveelste Henk. En en en Bevallen ze een beetje. ik ben benieuwd of je versterker het een beetje aan kan. groet Paul Ik zou de Omega's komende donderdag pas gaan halen, maar aangezien ik afgelopen vrijdag met de sneeuwval mijn auto in de prak heb gereden , wordt dit iets later. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 @Zoveelste Henk. Ik zou de Omega's komende donderdag pas gaan halen, maar aangezien ik afgelopen vrijdag met de sneeuwval mijn auto in de prak heb gereden , wordt dit iets later. Oei, niet al te erg hoop ik Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulie Posted 3 januari 2006 Report Share Posted 3 januari 2006 @Zoveelste Henk. En en en Bevallen ze een beetje. ik ben benieuwd of je versterker het een beetje aan kan. groet Paul Ik zou de Omega's komende donderdag pas gaan halen, maar aangezien ik afgelopen vrijdag met de sneeuwval mijn auto in de prak heb gereden , wordt dit iets later. Ai Ai dat klinkt niet goed. Geen persoonlijk letsel bij jouw of de evt andere. Groet Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoveelste Henk Posted 3 januari 2006 Author Report Share Posted 3 januari 2006 Nee, dat valt wel mee, alleen een hoop blikschade, muchas Dollares Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulie Posted 3 januari 2006 Report Share Posted 3 januari 2006 Nee, dat valt wel mee, alleen een hoop blikschade, muchas Dollares Jouw fout helaas als ik het zo hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 5 januari 2006 Report Share Posted 5 januari 2006 Beste Arjen, Kan de vergelijking tussen jouw dure Infinity's en Klaas' goedkope Perfect Performers doorgaan op 14 januari? Zo ja, laat het dan even weten, alsjeblieft! Ik zal er dan een apart topic voor openen in "recensies", zodat hier de leden van de Infinitiofielenclub lekker (verder) ongestoord aan elkaar kunnen likken... Alvast bedankt! En beste wensen, natuurlijk. Uiteraard de beste wensen terug, dat we er weer een mooi jaar van mogen maken. De 14e gaat helaas niet lukken, mijn vriendin heeft nachtdienst dat weekend, dus kan het haar niet aandoen haar op dat moment dr bed uit te dreunen met zoveel geweld. Wellicht dat de 28e een mogelijkheid is? Overigens voel ik hier toch een kleine beweging gaande.... sinds wanneer speelt geld hier een rol? Het plotseling introduceren van prijskaartjes in de vergelijking lijkt met niet geheel juist, jij had het erover dat die PP's zoveel beter waren, dat gaan we dan wel zien.... zijn ze beter, helemaal top! zijn ze ook nog eens goedkoper, dan is het helemaal feest, want dan schaf ik een nieuw stel speakers aan, maar prijs is voor mij geen indicatie voor kwaliteit. Overigens, een setje Epsilons kost zo rond de 4000 euro op het moment, en wat betreft de pp's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoveelste Henk Posted 5 januari 2006 Author Report Share Posted 5 januari 2006 Nou, het was me het ritje wel zeg, 8 uur lang in een Peugeot 206 door Duitsland crossen, waarvan de helft van de tijd volgepakt met slechts 2 speakers . Kortom, ze zijn gearriveerd, de Omega's ! (Jeezus, wat zijn die krengen zwaar) Ze zien er nog perfekt uit en ga ze morgen provisorisch testen op functionaliteit. De echte test volgt pas over enkele weken, i.v.m. verhuizen. Wordt vervolgd..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 5 januari 2006 Report Share Posted 5 januari 2006 Dus we kunnen onze cd's al vast gaan poetsen voor de volgende meeting in maart/april? :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 A. De 14e gaat helaas niet lukken, mijn vriendin heeft nachtdienst dat weekend, dus kan het haar niet aandoen haar op dat moment dr bed uit te dreunen met zoveel geweld. Wellicht dat de 28e een mogelijkheid is? B. (...) sinds wanneer speelt geld hier een rol? (...) Overigens, een setje Epsilons kost zo rond de 4000 euro op het moment, en wat betreft de pp's? Beste Arjen, Laten we het voorlopig op de 28e houden! Wat het prijsaspect betreft... ik dacht dat jouw Infinity's tot de Heel Dure Soort behoorden! Tot de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 A. De 14e gaat helaas niet lukken, mijn vriendin heeft nachtdienst dat weekend, dus kan het haar niet aandoen haar op dat moment dr bed uit te dreunen met zoveel geweld. Wellicht dat de 28e een mogelijkheid is? B. (...) sinds wanneer speelt geld hier een rol? (...) Overigens, een setje Epsilons kost zo rond de 4000 euro op het moment, en wat betreft de pp's? Beste Arjen, Laten we het voorlopig op de 28e houden! Wat het prijsaspect betreft... ik dacht dat jouw Infinity's tot de Heel Dure Soort behoorden! Tot de Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulie Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 A. De 14e gaat helaas niet lukken, mijn vriendin heeft nachtdienst dat weekend, dus kan het haar niet aandoen haar op dat moment dr bed uit te dreunen met zoveel geweld. Wellicht dat de 28e een mogelijkheid is? B. (...) sinds wanneer speelt geld hier een rol? (...) Overigens, een setje Epsilons kost zo rond de 4000 euro op het moment, en wat betreft de pp's? Beste Arjen, Laten we het voorlopig op de 28e houden! Wat het prijsaspect betreft... ik dacht dat jouw Infinity's tot de Heel Dure Soort behoorden! Tot de Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 ach dat met de r3 moet je met een vette knipoog zien natuurlijk. iedereen luistert anders, alleen denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 en daarbij komt dat ik het veeeel leuker vind, om 1 op 1 te gaan, in plaats van veel oeverloos gezwets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 alleen denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 8 januari 2006 Report Share Posted 8 januari 2006 het is maar een onderdeel.heeft met bite te maken. ehh oja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 8 januari 2006 Report Share Posted 8 januari 2006 Bryston Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 8 januari 2006 Report Share Posted 8 januari 2006 Bryston Groeten Edwin Vies poepje.Bah,ruik het HEAR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulie Posted 8 januari 2006 Report Share Posted 8 januari 2006 het is maar een onderdeel.heeft met bite te maken. ehh oja @Joopus. je laat je nu wel kennen hoor. Verwijderd postings, je krabbeld terug nu ik je aanspreek over je Tannoy R3 speakers. Niet echt een die hard mentaliteit . Maar ja dat zal wel met het softe karakter te maken hebben van je Tannoy R3 in combinatie met het Cyrus karakter ook niet echt een sprekend karakter. Maar ja soort zoekt soort . groet Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 8 januari 2006 Report Share Posted 8 januari 2006 Muziekfreak in mijn beleving is iemand die ook een goed gehoor heeft maar minimaal 1 keer in de 3 maanden een nieuwe set moet hebben Trek hieruit zelf je conclusies. In elk geval een kritikaster met veel ervaring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulie Posted 8 januari 2006 Report Share Posted 8 januari 2006 Muziekfreak in mijn beleving is iemand die ook een goed gehoor heeft maar minimaal 1 keer in de 3 maanden een nieuwe set moet hebben Trek hieruit zelf je conclusies. In elk geval een kritikaster met veel ervaring. Dat is absoluut waar. Maar blijkbaar nog niet op de weg die hem naar nirvana heeft geleid Maar ja die is ook niet altijd makkelijk te vinden. Maar als je hem eenmaal gevonden heb en je kunt elke volgende upgrade in een stygende lijn voortzetten dan is het wel een ultiem gevoel. met nirvana groet, Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 8 januari 2006 Report Share Posted 8 januari 2006 (edited) Muziekfreak in mijn beleving is iemand die ook een goed gehoor heeft maar minimaal 1 keer in de 3 maanden een nieuwe set moet hebben Edited 8 januari 2006 by Scat-Man Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 8 januari 2006 Report Share Posted 8 januari 2006 Paul, Boeddisme is aan mij niet besteed. Aan mij ook niet en het bestaat niet eens Of bedoelde je misschien boeddhisme Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 8 januari 2006 Report Share Posted 8 januari 2006 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts