Jump to content

Andere Infinity's

zoveelste Henk
 Share

Recommended Posts

Beste Arjen,

Kan de vergelijking tussen jouw dure Infinity's en Klaas' goedkope Perfect Performers doorgaan op 14 januari?

Zo ja, laat het dan even weten, alsjeblieft!

Ik zal er dan een apart topic voor openen in "recensies", zodat hier de leden van de Infinitiofielenclub lekker (verder) ongestoord aan elkaar kunnen likken...

Alvast bedankt! En beste wensen, natuurlijk.

@Zoveelste Henk.

En en en B):D

Bevallen ze een beetje.

ik ben benieuwd of je versterker het een beetje aan kan.

groet

Paul

Ik zou de Omega's komende donderdag pas gaan halen, maar aangezien ik afgelopen vrijdag met de sneeuwval mijn auto in de prak heb gereden :mad2: , wordt dit iets later.

@Zoveelste Henk.

Ik zou de Omega's komende donderdag pas gaan halen, maar aangezien ik afgelopen vrijdag met de sneeuwval mijn auto in de prak heb gereden :mad2: , wordt dit iets later.

Oei, niet al te erg hoop ik :unsure:

Andr

@Zoveelste Henk.

En en en  B)  :D

Bevallen ze een beetje.

ik ben benieuwd of je versterker het een beetje aan kan.

groet

Paul

Ai Ai dat klinkt niet goed.

Geen persoonlijk letsel bij jouw of de evt andere.

Groet

Paul

Beste Arjen,

Kan de vergelijking tussen jouw dure Infinity's en Klaas' goedkope Perfect Performers doorgaan op 14 januari?

Zo ja, laat het dan even weten, alsjeblieft!

Ik zal er dan een apart topic voor openen in "recensies", zodat hier de leden van de Infinitiofielenclub lekker (verder) ongestoord aan elkaar kunnen likken...

Alvast bedankt! En beste wensen, natuurlijk.

Uiteraard de beste wensen terug, dat we er weer een mooi jaar van mogen maken.

De 14e gaat helaas niet lukken, mijn vriendin heeft nachtdienst dat weekend, dus kan het haar niet aandoen haar op dat moment dr bed uit te dreunen met zoveel geweld. Wellicht dat de 28e een mogelijkheid is?

Overigens voel ik hier toch een kleine beweging gaande.... sinds wanneer speelt geld hier een rol? Het plotseling introduceren van prijskaartjes in de vergelijking lijkt met niet geheel juist, jij had het erover dat die PP's zoveel beter waren, dat gaan we dan wel zien.... zijn ze beter, helemaal top! zijn ze ook nog eens goedkoper, dan is het helemaal feest, want dan schaf ik een nieuw stel speakers aan, maar prijs is voor mij geen indicatie voor kwaliteit.

Overigens, een setje Epsilons kost zo rond de 4000 euro op het moment, en wat betreft de pp's?

Nou, het was me het ritje wel zeg, 8 uur lang in een Peugeot 206 door Duitsland crossen, waarvan de helft van de tijd volgepakt met slechts 2 speakers ;) .

Kortom, ze zijn gearriveerd, de Omega's ! (Jeezus, wat zijn die krengen zwaar)

Ze zien er nog perfekt uit en ga ze morgen provisorisch testen op functionaliteit.

De echte test volgt pas over enkele weken, i.v.m. verhuizen.

Wordt vervolgd.....

A. De 14e gaat helaas niet lukken, mijn vriendin heeft nachtdienst dat weekend, dus kan het haar niet aandoen haar op dat moment dr bed uit te dreunen met zoveel geweld. Wellicht dat de 28e een mogelijkheid is?

B. (...) sinds wanneer speelt geld hier een rol? (...) Overigens, een setje Epsilons kost zo rond de 4000 euro op het moment, en wat betreft de pp's?

Beste Arjen,

Laten we het voorlopig op de 28e houden!

Wat het prijsaspect betreft... ik dacht dat jouw Infinity's tot de Heel Dure Soort behoorden!

Tot de

A. De 14e gaat helaas niet lukken, mijn vriendin heeft nachtdienst dat weekend, dus kan het haar niet aandoen haar op dat moment dr bed uit te dreunen met zoveel geweld. Wellicht dat de 28e een mogelijkheid is?

B. (...) sinds wanneer speelt geld hier een rol? (...) Overigens, een setje Epsilons kost zo rond de 4000 euro op het moment, en wat betreft de pp's?

Beste Arjen,

Wat het prijsaspect betreft... ik dacht dat jouw Infinity's tot de Heel Dure Soort behoorden!

Tot de

Beste Arjen,

Tot de

het is maar een onderdeel.

heeft met bite te maken. :D

ehh oja :D

@Joopus.

je laat je nu wel kennen hoor. Verwijderd postings, je krabbeld terug nu ik je aanspreek over je Tannoy R3 speakers. Niet echt een die hard mentaliteit :D:D .

Maar ja dat zal wel met het softe karakter te maken hebben van je Tannoy R3 in combinatie met het Cyrus karakter ook niet echt een sprekend karakter.

Maar ja soort zoekt soort :lol::lol: .

groet

Paul

Muziekfreak in mijn beleving is iemand die ook een goed gehoor heeft

maar minimaal 1 keer in de 3 maanden een nieuwe set moet hebben 

Trek hieruit zelf je conclusies.

In elk geval een kritikaster met veel ervaring. ;)

Dat is absoluut waar. Maar blijkbaar nog niet op de weg die hem naar nirvana heeft geleid B)

Maar ja die is ook niet altijd makkelijk te vinden.

Maar als je hem eenmaal gevonden heb en je kunt elke volgende upgrade in een stygende lijn voortzetten dan is het wel een ultiem gevoel.

met nirvana groet,

Paul