Jump to content

Andere Infinity's

zoveelste Henk
 Share

Recommended Posts

het is maar een onderdeel.

heeft met bite te maken. :D

ehh oja :D

@Joopus.

je laat je nu wel kennen hoor. Verwijderd postings, je krabbeld terug nu ik je aanspreek over je Tannoy R3 speakers. Niet echt een die hard mentaliteit :D:D .

Maar ja dat zal wel met het softe karakter te maken hebben van je Tannoy R3 in combinatie met het Cyrus karakter ook niet echt een sprekend karakter.

Maar ja soort zoekt soort :lol::lol: .

groet

Paul

zeg PAUL, ik heb je [persoonlijk] verteld hoe ik over je set dacht,weet je nog. ;)

dit is een puur subjectief gegeven, het zegt wat over mij, niet over jou.

hierbij laat ik het.

het is maar een onderdeel.

heeft met bite te maken. :D

ehh oja :D

@Joopus.

je laat je nu wel kennen hoor. Verwijderd postings, je krabbeld terug nu ik je aanspreek over je Tannoy R3 speakers. Niet echt een die hard mentaliteit :D:D .

Maar ja dat zal wel met het softe karakter te maken hebben van je Tannoy R3 in combinatie met het Cyrus karakter ook niet echt een sprekend karakter.

Maar ja soort zoekt soort :lol::lol: .

groet

Paul

zeg PAUL, ik heb je [persoonlijk] verteld hoe ik over je set dacht,weet je nog. ;)

dit is een puur subjectief gegeven, het zegt wat over mij, niet over jou.

hierbij laat ik het.

De enige reden waarom ik hier zo strak inzit is omdat je weinig respect heb voor andere hun spullen. Dat je mijn set niks vind dat weet ik maar enige maten van respect is wel gewenst.

Vergelijkingen met sony en bose vind ik wel erg ver gezocht. Zeker als jij dan continue vergelijkingen doet van andere hun sets en jouw zeer goede HIGH END systeem.

Vervolgens ook nog is postings verwijderd omdat er mensen zijn die je daar op aanpakken.

Maar dat lijkt me meer iets van wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.

Toen andre, arjen ,arjen en nog een aantal mensen naar mijn speakers gingen luisteren werden ook tekortkomingen duidelijk. Maar daar wordt op een respectvolle wijze gesproken. Daarnaast werd er meteen de dag erna een 2e sessie gepland om te kijken naar een andere versterker die dus wel die capaciteiten had. Kijk en daar heb je als audioliefhebber nu wat aan.

Ik pak je dus nu even op dezelfde ongepolijste wijze aan en dat bevalt je dus niet.

Sorry maar zo voelt het dus.

Groet

PAUL.

Zo hierbij laat ik het :P

Beste Arjen,

Gaat er bij jou thuis inderdaad een vergelijking tussen Infinity en PP luidsprekers plaatsvinden, op zaterdag 28 januari?

En dan alleen met jouw eigen Infinity's? Of komen er nog andere leden van de Infinity-club met hun hoogopgehemelde high-end speakers?

(Zouden ze dat wel d

Beste Arjen,

Gaat er bij jou thuis inderdaad een vergelijking tussen Infinity en PP luidsprekers plaatsvinden, op zaterdag 28 januari?

En dan alleen met jouw eigen Infinity's? Of komen er nog andere leden van de Infinity-club met hun hoogopgehemelde high-end speakers?

(Zouden ze dat wel w

Nou, het was me het ritje wel zeg, 8 uur lang in een Peugeot 206 door Duitsland crossen, waarvan de helft van de tijd volgepakt met slechts 2 speakers ;) .

Kortom, ze zijn gearriveerd, de Omega's ! (Jeezus, wat zijn die krengen zwaar)

Ze zien er nog perfekt uit en ga ze morgen provisorisch testen op functionaliteit.

De echte test volgt pas over enkele weken, i.v.m. verhuizen.

Wordt vervolgd.....

En...?? :confused:

Tja Hans, ik ben nog niet veel verder gekomen. Ze staan eenzaam in de huiskamer, terwijl de rest op zolder staat. Ik heb er even een Philips versterkertje aan gehangen met een Discman om te checken of er geluid uit komt. Alles werkt, maar wat betreft de geluidskwaliteit kan ik nog niets zeggen. Ik vind het nogal een gedoe om je halve rack af te breken voor een luistertest ;)

Btw. Ik ben nog niet achter de functie van die roosters aan de zijkant. Wat is dat ?

Paul had het over het afstralen van de tweeters, maar hoe dan ?

Tja Hans, ik ben nog niet veel verder gekomen. Ze staan eenzaam in de huiskamer, terwijl de rest op zolder staat. Ik heb er even een Philips versterkertje aan gehangen met een Discman om te checken of er geluid uit komt. Alles werkt, maar wat betreft de geluidskwaliteit kan ik nog niets zeggen. Ik vind het nogal een gedoe om je halve rack af te breken voor een luistertest

Er zijn dus in totaal 3 kapjes 1 achter en 1 per zijkant.

Bij alle modellen waar de Emim's gebruikt worden zijn deze kasten open. Alleen de woofers zijn afgesloten in een aparte kast.

@Spido. Ik neem mijn speakers niet mee maar wil wel jouw PP horen in direct vergelijk met de Epsilons.

Groet

Paul

Beste Arjen,

(Zouden ze dat wel d

Beste Arjen,

(Zouden ze dat wel d