Henrie Posted 23 november 2005 Report Share Posted 23 november 2005 Ik sta best open voor verbeteringen, maar dan ik wel eerst een goed argument (liefst meerdere) horen waarom een bepaalde tweak een verbetering (of op z'n minst een verandering) zou zijn. Anders kan ik wel de meest bizarre dingen gaan probreren, want ja, als je het niet geprobeerd hebt, dan weet je ook niet of het wel of niet werkt... Hier kan ik dus niks mee... "...Heeft iemand nog een gouden volumeknop? Misschien moet ik dat maar proberen, want zo'n aluminium ding als er nu op zit, dat moet toch beter kunnen...?" Henrie, Wat dacht je van een Rhodium volumeknop. Schijnt het walhalla te zijn. Ja, je lacht erom (en ik ook trouwens ), maar ik heb dus serieus wel eens een 'audiofiele volumeknop' op internet zien staan. Ik weet niet meer waar, maar het ding kostte geloof ik iets van Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 23 november 2005 Report Share Posted 23 november 2005 Ik heb zelf de zekeringen vervangen door keramische zekeringen( dubbeltjes werk), We hebben het hier over zekeringen - stoppen - van Link to comment Share on other sites More sharing options...
sultankat Posted 23 november 2005 Report Share Posted 23 november 2005 Beide benen op de grond? Kijk eens op dat "andere forum" onder mijn sets Alef Tuinman. Humor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 23 november 2005 Report Share Posted 23 november 2005 Als je nou begint met wat vaker over het forum te spoken,of in iedergeval de topics over de betrefende zekeringen te lezen, zou je deze opmerking niet maken. Vertel, wat zie ik over het hoofd ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts