WanFie Posted 12 december 2005 Report Share Posted 12 december 2005 tsja, geen audiofielen maar muziekliefhebbers Lachen die nooit dan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 12 december 2005 Report Share Posted 12 december 2005 stuur die mevrouw uit je avatar eens langs, die zal met die blaasbalgen wel een glimlach tevoorschijn toveren bij de liefhebbers van de lange pijp Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 december 2005 Report Share Posted 12 december 2005 stuur die mevrouw uit je avatar eens langs, die zal met die blaasbalgen wel een glimlach tevoorschijn toveren bij de liefhebbers van de lange pijp Ik dacht... dat past wel bij die twee giganten.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 12 december 2005 Report Share Posted 12 december 2005 Ben wat laat, maar heb de M800 ooit bij vogelzang in Heerlen gehoord. POEH! Maarja elke vrouw die ik de foto laat zien als ik ernaast sta met mijn 1.78m. Reactie: Wat een lelijke bakken, veel te groot, afgrijselijk! Ik maar zeggen maar, ze klinken geweldig. Helaas niet er in te krijg. Zeer lage WAF dus. Heb ze toe gehoord op Denon. Weet alleen de speler nog dcd3560. Daar stonden ook voor en eind van Denon op met die houten zijkanten, is +/- 10 jaar geleden. Weet wel dat die Denon set verkocht werd. Hierop werd er een Accuphase op aangesloten volgens mij de E406. Nog waanzinniger! Die gast van Vogelzang vertelde dat de Set M800 en Denon van een Pater waren geweest. Die had bij elke cd in het boekje geschreven bij welk geluids volume zijn set het beste klonk. Dat was niet zacht. Hij Vertelde dat die pater ook een vleugel in zijn kamer had staan die regelmatig meedeed met het geweld. Hij (die verkoper) zat dan met zijn vingers tot +/- zijn 2e kootje in zijn oren. Leuk zo'n oude Pater met zo'n set. Maar, er gaat niets boven the real thing. Op vakantie ga ik in zuid frankrijk wel eens een kerk binnen. Soms zit daar dan iemand te spelen op het orgel. Vind ik altijd wel mooi. Dus zo'n concert lijkt me helemaal wel apart. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Die gast van Vogelzang vertelde dat de Set M800 en Denon van een Pater waren geweest. Die had bij elke cd in het boekje geschreven bij welk geluids volume zijn set het beste klonk. Dat was niet zacht. Hij Vertelde dat die pater ook een vleugel in zijn kamer had staan die regelmatig meedeed met het geweld. Hij (die verkoper) zat dan met zijn vingers tot +/- zijn 2e kootje in zijn oren. Leuk zo'n oude Pater met zo'n set. 2e kootje Je schetst daar zeer vakkundig een geweldig beeld, het zou z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Beste, Het is inderdaad ziek, maar los van dat ik ze fenomenaal vind klinken, kunnen ze zo ongekend veel geluidsdruk geven dat er in een normale huiskamer eigenlijk geeen limieten zijn. En dan zonder ingzins te knijpen of compressie te vertonen. Voorlopig is het helaas even stil, want een van mijn twee monoblokken is gisteren uitgefikt Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Da's shit zeg Bas Je hebt toch Brystons staan, die onverwoestbare dingen Gelukkig is de garantie van Bryston erg goed. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Ehm Bas... Hoe hard draai jij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Beste, haaha heel erg grappig weer die opmerking van hard draaien..... not Het zijn ook onverwoestbare met de hand gebouwde producten. Ik heb wederom weer eens stomme pech denk ik. De muziek stond juist heel zachtjes op de achtergrond. Ineens in het hele huis dimde de lichten 2 seconden tot bijna nul, en KLAP!. Verder geen spektakel de beveiliging ging er al in voordat er enige schade aan mijn speakers kon zijn. Denk door een toevallig slechte tor of wat dan ook dat de hele eindtrap sectie eruit geklapt is. Again voor de grapjassen. Ik ken geen betere service dan Bryston die geeft, en de 20 jaar onvoorwaardelijke garantie is iets wat bijna geen enkele fabrikant te bieden heeft. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Voorlopig is het helaas even stil, want een van mijn twee monoblokken is gisteren uitgefikt Ha Bas, Ik zet nog ff een muziekje op als je het niet erg vind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Voorlopig is het helaas even stil, want een van mijn twee monoblokken is gisteren uitgefikt Ha Bas, Ik zet nog ff een muziekje op als je het niet erg vind Goh en wat voor amp heb jij? Ik heb vernomen dat de hele serie vanaf 2004 vanaf de 3BSST een fout heeft, en dat ze het allemaal krijgen, en dat in extreme gevallen je huis kan afbranden, zelfs als ie uit staat.......... maar veel luisterplezier Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Voorlopig is het helaas even stil, want een van mijn twee monoblokken is gisteren uitgefikt Ha Bas, Ik zet nog ff een muziekje op als je het niet erg vind Goh en wat voor amp heb jij? Ik heb vernomen dat de hele serie vanaf 2004 vanaf de 3BSST een fout heeft, en dat ze het allemaal krijgen, en dat in extreme gevallen je huis kan afbranden, zelfs als ie uit staat.......... maar veel luisterplezier Groeten, Bas Ah vet, das top, ik wil nm toch verhuizen betere luisterruimte enzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Ik heb vernomen dat de hele serie vanaf 2004 vanaf de 3BSST een fout heeft, en dat ze het allemaal krijgen, en dat in extreme gevallen je huis kan afbranden, zelfs als ie uit staat.......... maar veel luisterplezier Ja idd, heb ik ook gehoord , mar dat hebben ze met de C Series opgelost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Voorlopig is het helaas even stil, want een van mijn twee monoblokken is gisteren uitgefikt Ha Bas, Ik zet nog ff een muziekje op als je het niet erg vind Goh en wat voor amp heb jij? Ik heb vernomen dat de hele serie vanaf 2004 vanaf de 3BSST een fout heeft, en dat ze het allemaal krijgen, en dat in extreme gevallen je huis kan afbranden, zelfs als ie uit staat.......... maar veel luisterplezier Groeten, Bas Ah vet, das top, ik wil nm toch verhuizen betere luisterruimte enzo Ik zie die enorme nicotine wolk al voor me bij die brand... Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Ik heb vernomen dat de hele serie vanaf 2004 vanaf de 3BSST een fout heeft, en dat ze het allemaal krijgen, en dat in extreme gevallen je huis kan afbranden, zelfs als ie uit staat.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Ik ken geen betere service dan Bryston die geeft, en de 20 jaar onvoorwaardelijke garantie is iets wat bijna geen enkele fabrikant te bieden heeft. Groeten, Bas die zal je ook nodig hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Maargoed, ik heb hier voor de tussentijd nog wel wat mooie mono opnames voor je liggen , nix mis mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Ik ken geen betere service dan Bryston die geeft, en de 20 jaar onvoorwaardelijke garantie is iets wat bijna geen enkele fabrikant te bieden heeft. Groeten, Bas die zal je ook nodig hebben Ja duh! die krijg je dus ook gewoon Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Maargoed, ik heb hier voor de tussentijd nog wel wat mooie mono opnames voor je liggen , nix mis mee geweldig man. Ik heb een matrix-800 al op zijn zijkant gelegd Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Twee giganten is nu "een gigant" Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Ik heb vernomen dat de hele serie vanaf 2004 vanaf de 3BSST een fout heeft, en dat ze het allemaal krijgen, en dat in extreme gevallen je huis kan afbranden, zelfs als ie uit staat.......... maar veel luisterplezier Ja idd, heb ik ook gehoord , mar dat hebben ze met de C Series opgelost Dat is de C van "compromise" ik heb vernomen dat ze andere fronten hebben gemaakt met een brandwerend scherm.. Groeten, Bas Hoi Bas, Tja zo'n Bryston moet ook een beetje spelen he. Als ie zacht speelt kan ie zijn emoties niet kwijt een ontploft ie van woede. Zou even wachten op de EV serie: Zit in een explosievaste container Overigens dat dimmen van het licht kun je voorkomen door een aparte krachtstroom aansluiting aan te laten leggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Beste Pjotr, Nou zo dacht ik dus ook. Die dingen zijn gewend snoeihard op hun start getrapt te worden bij mij nu was het in een uitzonderlijk geval heel zacht op achtergrond nivo, en toen raakte hij van slag Kortom altijd hard draaien dus Die krachtstroom aansluiting die heb ik al heel lang achter mijn spullen, alleen nog te lui gemaakt om de 3 fases te pakken en daar 2x230 van te maken. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 ehm heeft Bas dan nu tijd over voor mijn SA11? pb volgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Hoi Bas Eigenlijk is het gek dat versterkers van dat caliber niet gelijk een 3-fasen aansluiting hebben. Een 3-fasen gelijkrichter geeft ook gelijk een veel stabielere voeding, heb je wel weer 3 trafo's nodig of een 3 fasen trafo wat het duurder maakt. Is dat niet te regelen met Bryston? Een beetje motor voor een machine die boven de 1 Kw uitlomt is al snel een 3-fasenmotor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Hoi Bas Eigenlijk is het gek dat versterkers van dat caliber niet gelijk een 3-fasen aansluiting hebben. Een 3-fasen gelijkrichter geeft ook gelijk een veel stabielere voeding, heb je wel weer 3 trafo's nodig of een 3 fasen trafo wat het duurder maakt. Is dat niet te regelen met Bryston? Een beetje motor voor een machine die boven de 1 Kw uitlomt is al snel een 3-fasenmotor. Beste Pjotr, Ja maar ik denk dat het probleem er meer bij ligt, dat niet iedereen standaard 3 fase aansluiting heeft. En niet iedereen is bereid dat voor zijn/haar audio te laten aanleggen. 3 fase is mooier, zeker maar hij heeft het altijd prima gedaan op en faze, zonder dat ik stroom toevoer te kort kwam. De zeer goede triac schakeling zorgde altijd voor een zeer goede inschakeling zonder enig indimmen van het licht. Alleen nu (waarschijnlijk sluiting) met het defect dimmde alles op die groep gedurende 2 seconden Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts