Jump to content

Nieuwe uitgave Music Emontions

Jempie
 Share

Recommended Posts

Beste,

Omdat er Bryston in werd getest heb ik sinds lange tijd weer eens een nederlands blad gekocht. Music Emotion dus.

In weze helemaal niet zo verkeerd blad (al is het eigenlijk gewoon de Home Studio). Echter concluderend ben ik er niets wijzer van geworden.

Ik was bijv. benieuwd naar de Bryston BP-26 voorversterker die daarin getest werd. Wat gaat ie (Ruud Jonker) doen, gaat ie er een Bryston 4BSST bij halen en als combi beluisteren!! :(. Conclusie het klonk allemaal goed, maar wat weet ik nu in feite over de BP-26? niets dus! Ik bedoel dan ga je zo'n ding toch vergelijken met andere referentie's zonder andere variabelen. Aan de hand daarvan maak je dan kritieken. Voor de rest hoeft voor mij ook geen pagina verspilt te worden aan een betoog over hoe snel fabrikanten apparaten upgraden en over plastic remote controls.

Waarom kan het nou in Nederland niet zo zijn dat we (weer) een echt blad krijgen. Met een Hans Beekhuyzen bijv. Dat we een vaste test procedure zien. Vaste metingen en een herkenbaar objectief oordeel. Dat is waar ik als audioliefhebber op zit te wachten!

Dan zijn de nederlandse pro-audio bladen echt een heel stuk beter!

Groeten,

Bas

Bas,

Hoezo, ik denk dat deze bladen puur als informatie dienen

buitenlandse bladen, zijn veel serieuzer dan de Nederlandse bladen.

Wel opvallend is het verslag van Bouke, zijn systeem heeft duidelijk andere kwaliteiten dan de producten die hij verkoopt.

Mazzel Jempie

Bas,

Wel opvallend is het verslag van Bouke, zijn systeem heeft duidelijk andere kwaliteiten dan de producten die hij verkoopt.

Mazzel Jempie

Beste Jempie,

Om bouke moest ik dus ook erg lachen. Ik ben zo'n 3 jaar terug ook bij de beste man thuis geweest voor hifi.nl toen. Echter nooit gebupliceerd door omstandigheden. Die set klinkt echt fenomenaal in zijn huis! Bouke is al zo ver, da zelfs in zijn Vito busje een gigantisch highend systeem zat met Oscar Heil tweeters etc. hwahwha echt waar :D. Daarbij is Bouke gewoon een van de grappigste figuren in highend (in absoluut positieve zin!) die ik ooit ben tegengekomen :D en dan druk ik me nog zacht uit :D

Groeten,

Bas

Bas,

Mazzel Jempie

Beste Jempie,

Om bouke moest ik dus ook erg lachen. Ik ben zo'n 3 jaar terug ook bij de beste man thuis geweest voor hifi.nl toen. Echter nooit gebupliceerd door omstandigheden. Die set klinkt echt fenomenaal in zijn huis! Bouke is al zo ver, da zelfs in zijn Vito busje een gigantisch highend systeem zat met Oscar Heil tweeters etc. hwahwha echt waar :D. Daarbij is Bouke gewoon een van de grappigste figuren in highend (in absoluut positieve zin!) die ik ooit ben tegengekomen :D en dan druk ik me nog zacht uit :D

Groeten,

Bas

Ik ken mensen die daar heel anders over denken.... :(

Ikzelf vindt hem nogal een grote bek hebben... :o