dhfreakie Posted 24 november 2005 Report Share Posted 24 november 2005 een dilemma als je de beide Denons naast mekaar zet heeft de 2000 een beter chassis en twee travo's en Advanced AL24 DSP processing en een iets steviger loopwerk. ik heb nog geen van beide gehoord, ik kan binnenkort daarvoor wel naar RAF in kampen voor de 1500 in elk geval, misschien hebben ze de 2000 ook. maar gezien het verschil tussen de twee, is de 2000 zijn meerprijs waard volgens jullie? Denon DCD2000AE Denon DCD1500AE Ik heb nu een beginnend aantal sa-cd's wat nog wel gaat groeien, de keus ben ik zeker nog niet over uit, en zou de mening van jullie er graag over weten. en als ik zou gaan voor de 2000, kan ik dan mijn Sony CDP-X339ES de deur wijzen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 november 2005 Report Share Posted 24 november 2005 Moeilijke vraag. Persoonlijk zou ik doorsparen voor Dan ben je in 1 keer klaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 24 november 2005 Author Report Share Posted 24 november 2005 DVD heeft geen nut voor mij, ik kijk mijn films op mijn pc nu, en dat zal ook nog wel zo blijven aangezien mijn pc scherm een 20" breedbeeld is en mijn tv een 1992 Philips is met een 52cm beeldbuis..... en ik kijk 1 serie per dag op tv, en verder is hij ook nauwelijks aan daarnaast heeft een 5.1 (6.1,7.1 enz....) opzet voor mij ook geen zin, ik kan ze niet kwijt, dus ik zit zowiezo te kijken naar een stereo speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts