Sebastiaan de vries Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Ik denk maar zo.............laat maar lullen Dat denk ik ook de hele tijd als ik al dat gelul hier zie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Ik denk maar zo.............laat maar lullen Dat denk ik ook de hele tijd als ik al dat gelul hier zie Tja..... we lullen de tijd al weer vol sinds 26 November 2005... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Leiding & presentatie:Sebastiaan de Vries Seoman waarschijnlijke locatie: Hilversum belangstellenden: (30) Piet van Soest ( met 2 maats) Steks John van der Schee Sander (2 personen) Picoso marcelvdk Jelte Festivalbeast C J Tjarda ThEak Arden Robbert64 Immortal Pietje Bell Sodejuu Enno Hans van Liempd Duck-Twacy audiofreak Ruud Erik Klijnsmit Ome Henk Zee ReneN Speedy Andre Kraus vonBentinck Wie voelt er iets voor een voorlichtingsbijeenkomst met als thema de Behringer Ultracurve? Sebastiaan de Vries heeft te kennen gegeven dat hij voor gebruikers en belangstellenden wel wil meewerken aan een info-avond/dag voor dit mooie apparaat. In overleg met Bas zouden we dan een tijdstip en een locatie kunnen kiezen om alle ins en outs van dit toch wel ingewikkelde maar nuttige apparaat te bespreken en te demonstreren. Seoman heeft de UC toegankelijk gemaakt via de PC; ook hij is bereid om de tobbers de helpende hand te reiken en kan samen met Bas de klungelende curvetrekkers in virtuoze bespelers van de UC omturnen. Geinteresseerden worden bij deze verzocht in dit topic melding te maken van hun belangstelling voor zo'n bijeenkomst. Bij voldoende belangstelling kan een en ander dan misschien wat concreter gemaakt worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Ik denk maar zo.............laat maar lullen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Beste, Ik heb aankomende week uitsluitsel! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Beste Simon, Fantastisch zo'n UC....waar die al niet goed voor is. Leuk h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Beste Simon, Fantastisch zo'n UC....waar die al niet goed voor is. Leuk h Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 berend houd meer van brokkepap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 berend houd meer van brokkepap Het mooie is, het intereseert me niet waar ie al dan niet van houdt Mensen die zo kortzichtig zijn en maar dingen van de daken blerren kunnen me gestolen worden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toonus Posted 10 februari 2006 Report Share Posted 10 februari 2006 Hallo, Nog net op tijd, denk ik (niet alle pagina's gelezen....). Bij deze wil ik me ook graag aanmelden voor de UC-demo. Ik heb de UC nu ongeveer 1 jaar en ben er zeer tevreden over, maar ik heb het idee dat ik er nog niet alles uithaal wat er in zit. Groet, Ton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 10 februari 2006 Report Share Posted 10 februari 2006 OK, je bent belangstellende nr 31. Voor eind maart is de bijeenkomst achter de rug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 februari 2006 Report Share Posted 11 februari 2006 Beste, Ik heb aankomende week uitsluitsel! Groeten, Bas En Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 februari 2006 Report Share Posted 11 februari 2006 Ha Bas (niet zo ongeduldig andre, weekend is pas begonnen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 februari 2006 Report Share Posted 21 februari 2006 Ha Bas (niet zo ongeduldig andre, weekend is pas begonnen) En toch ben ik ongeduldig Hoe staat het er voor met de luisterruimte Bas Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 21 februari 2006 Report Share Posted 21 februari 2006 Wanneer de inschrijving dan nog niet gesloten is meld ik me ook graag aan! Lijkt me erg leerzaam en bovendien Behregezellig edit: storende tiepfout weggewerkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 26 februari 2006 Report Share Posted 26 februari 2006 Al iets meer bekend over de datum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 Langzamerhand tijd voor plan 2.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
djohn Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 Langzamerhand tijd voor plan 2.... In het andere draadje is er al sprake van, dus het wordt waarschijnlijk Oud-beijerland. Voordeel is dat er dan een datum geprikt kan gaan worden. quote Krauss :Zeg Bas, ff tussendoor, zou je het erg vinden als ik voor de UC dag samen met Seoman een datum prik en als locatie Oud-Beijerland kies?Wordt dan altijd een zaterdag en je zou dan als de datum er is, kunnen beslissen of je ook komt ja/nee. Het is ook wel een beetje het ijzer smeden als het heet is en het koelt een beetje af dat rechttrekken. antwoord Bas : Dat is prima! Ik wil het nog een keer proberen deze week voor diegene die Hilversum beter vinden. Het probleem is ik ben overdag elke dag steeds op buitenklus en als ik op de zaak kom is mijn huisbaas elke keer al weg. Sorry voor de vertraging. De drukte he.. . Dus het komt in zicht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 Ik zal van de week bellen met Seoman en kijken wanneer het in Oud-Beijerland kan. Het wordt wel tijd want de vragen vliegen in het rond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 Ik zal van de week bellen met Seoman en kijken wanneer het in Oud-Beijerland kan.Het wordt wel tijd want de vragen vliegen in het rond. Prima Plan Be it will b Niet vanavond bellen, ben jarig! Wil niet werken nu! Groetjes Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 Dat zou voor jou toch een voordeel moeten zijn, Ruud ; of ben je toch een beetje in de verleiding om ook te komen? Seoman nogmaals van harte; morgenavond ff bellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 Ik zal van de week bellen met Seoman en kijken wanneer het in Oud-Beijerland kan.Het wordt wel tijd want de vragen vliegen in het rond. Prima Plan Be it will b Niet vanavond bellen, ben jarig! Wil niet werken nu! Groetjes Simon O ja, das waar ook. Van Harte gefeliciteerd.... Laat maar horen wanneer. Liefst niet 11 Maart (maar mag wel wanneer niet anders kan). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 Ik moet even horen of elke datum op school zo maar kan, seoman moet natuurlijk kunnen en een datum waarop Bas zeker niet kan is ook niet gunstig. Zaterdag 18 maart is er een kleine luidsprekersessie bij Kermit (daar wil ik zeker naar toe want dat is voor mij interessant.) Het wordt dus al gauw einde maart of begin april. Maar niet later. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 Met al die UC's die hear rond huppelen zou je ook een meerkanaals opstelling kunnen maken, of wordt dat te ingewikkeld Om de basis te leren kennen is stereo al lastig genoeg denk ik Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 Nou ja, dat laat ik aan Seoman over en het moet ook niet te ingewikkeld worden, maar denkbaar is bijv. twee leslokalen te gebruiken met in elk een verschillende opstelling en eventueel nog een derde lokaal met beamer voor het programma van Seoman. Maar dat is wat hoog gegrepen waarschijnlijk en een flinke organisatie. Ik meen dat Erik eventueel nog wel wilde komen met de betonnixen. Zou dat zo zijn, dan zitten we zeker in de docentenkamer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts