c. almeida Posted 28 november 2005 Report Share Posted 28 november 2005 Ik ben van de Cayin CDT 17A via internet te kopen, maar kom er nu achter dat deze speler XLR uigangen heeft, echter mijn versterker is niet gebalanceerd. Zijn er kabels die hierin voorzien en heeft dit eigenlijk wel zin, heeft het sonische voordelen...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 28 november 2005 Report Share Posted 28 november 2005 er zijn neutrik verlooppluggen en ook gewoon verloopkabels te koop van XLR naar cinch. Gebruik de zoekfunctie want er zijn meerdere topics hierover. Lang niet iedereen is tevreden met de resultaten die je behaalt met het ongebalanceerd aansluiten van gebalanceerde uitgangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 30 november 2005 Report Share Posted 30 november 2005 Ik ben van de Cayin CDT 17A via internet te kopen, maar kom er nu achter dat deze speler XLR uigangen heeft, echter mijn versterker is niet gebalanceerd. Zijn er kabels die hierin voorzien en heeft dit eigenlijk wel zin, heeft het sonische voordelen...? heb je volgens mij wel 3dB minder signaal sterkte.... heb helaas net mijn naslag werk uitgeleend....... bb elk geval... klik hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoegaarden Posted 3 december 2005 Report Share Posted 3 december 2005 Wellicht is deze een oplossing, moet net wel in je set matchen. Deze kabel heeft een RCA stekker aan het begin, welke eindigd in een XLR stekker. Deze kabel is origineel en niet omgebouwd !! http://www.wenwaudio.nl/producten/plaatjes/Golden5c.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts