Jump to content

voor deliefhebbers

luxmanL81
 Share

Recommended Posts

...Black Flag...

Henrie, wil je niet reageren als ik dat ook net aan het doen ben? :lol: Maar jij denkt dus ook Black Flag. En de R.S.

Hehe... :) Ik denk idd ook Black Flag en the Rolling Stones. Die anderen had ik nog niet gezien. Maar nu je het zegt...

Ik zat ook nog te denken aan T-spoon...?

Hmmm dit is vlotte communicatie :P Velvet revolvers in de handen van de Queen, en de Beach Boys: rechts achterin, twee gasten met een surfplank. Of zouden dat dan Jan & Dean zijn :confused:

Ik krijg trouwens wel erg veel inspiratie voor het verzinnen van bandnamen als ik dat allemaal zo zie. "Streetcorner Lesbians" b.v. :unsure:

Hmmm dit is vlotte communicatie :P Velvet revolvers in de handen van de Queen, en de Beach Boys: rechts achterin, twee gasten met een surfplank. Of zouden dat dan Jan & Dean zijn :confused:

Ik krijg trouwens wel erg veel inspiratie voor het verzinnen van bandnamen als ik dat allemaal zo zie. "Streetcorner Lesbians" b.v. :unsure:

Velvet Revolver zie ik nu ja. Maar de Beach Boys nog niet... Jan en Dean(?) ken ik niet... Yellowman ook niet, maar dat moet 'm haast wel zijn. Cornershop lijkt me goed... Elvis zie ik niet. Madonna is toch dat 'mariabeeld' midden op straat?