Jump to content

cd speler

audioresearch
 Share

Recommended Posts

Beste ,

Op dit moment zijn er drie Cd spelers die het analoog gebeuren zeer dicht naderen.

Dat zijn De nieuwe Spectral Cd speler 22.000,00, de Nieuwe Opera Audio Consonance 2.2 Mk 2 1980,00 en de nieuwe Bluenote Koala tube Cd speler 1595,00 dus advies 1 van deze of allemaal eerst beluisteren.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

De Accuphase DP85 zal ook in dit rijtje kunnen thuishoren, maar daar hangt weer een heel ander prijskaartje aan.

Ik ben zelf erg blij met mijn Opera Audio Consonance CD2.2. Ik zou hem dan ook niet meer willen missen. Het uiterlijk moet je wel aanspreken. Ik vind hem zelf erg mooi.

klik hier voor een recensie

De Bluenote schijnt nog weer een stukkie mooier te klinken.

Te beluisteren in Sneek

:D (waar anders)

Hai Haudio,

Noem eens een paar prijzen.

Overigens heb ik zelf jaren het probleem met mijn Meridian gehad dat hij bromde. dat is er nu uit althans minder storend.

Ik geloof dat ik zelf bij een CD speler naast geluid met name zou kijken naar het loopwerk - iets degelijks.

Groet,

Carl

Beste ,

Op dit moment zijn er drie Cd spelers die het analoog gebeuren zeer dicht naderen.

Dat zijn De nieuwe Spectral Cd speler 22.000,00, de Nieuwe Opera Audio Consonance 2.2 Mk 2 1980,00 en de nieuwe Bluenote Koala tube Cd speler 1595,00 dus advies 1 van deze of allemaal eerst beluisteren.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

prijzen staan erbij hoor.... :rolleyes:

Toch wel vraamd, de man vraagt of we bepaalde spelers kennen en jullie krijgen het gelijk over andere spelers maat een prijskaart van!!!!!!

De Marantz ken ik niet van klank alleen van reputatie. Die reputatie liegt er niet om. Moet een hele goede speler zijn met een dijk van een loopwerk.

De Audio analogue, Heb ik al eens thuis gehad. Moet zeggen dat ik er niet van onder de indruk was. Ook niet van de versterker trouwens. Vond de speler erg vlak en emotie loos, de versterker erd (te) krachtig in nhet laag. Dat niet onder de indruk zijn kan aan mijn vorige huis liggen want ik heb nu ook weer een heel ander geluid. Dus probeer ze thuis eerst uit naast je Sony.

Heb zelf weer voor een Sony gekozen na wat merken gehoord te hebben NADs500, vincent cds3, marantz cd17mk3ki, musical fidellety en had zelf een Denon1560. Misschien kan je die sony nog eens op laten kietelen.

groet,

Andre

beste andre jij hebt mijn vraag begrepen. om mijn sony nog een keer te kietelen.

denk niet dat dat verstandig is. hij is 14 jaar oud speelt nog als de beste.

maar als er iets met de laser gebeurt heb ik een probleem.

nu heeft hij nog een goede inruilwaarde.?????.

als de marantz in de verkoop komt ga ik hem zeker beluisteren.

(anders mischien de nortstar.loopwerk dac.) m.v.g. huub.