audioresearch Posted 3 december 2005 Report Share Posted 3 december 2005 wie kent de marantz cd 7. of de audio analoog mastro cd en wat vind men hier van. bijde komen op korte termijn in de verkoop. ben op zoek naar andere cd speler.heb nu sony cdp x 777 es.swoboda +2 mod. reacties zijn welkom. b.v.d. huub. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audioresearch Posted 4 december 2005 Author Report Share Posted 4 december 2005 kent helemaal niemand deze spelers of heb ik de vraag verkeerd gesteld. zoek nieuwe speler mischien een van deze twee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 4 december 2005 Report Share Posted 4 december 2005 Beste , Op dit moment zijn er drie Cd spelers die het analoog gebeuren zeer dicht naderen. Dat zijn De nieuwe Spectral Cd speler 22.000,00, de Nieuwe Opera Audio Consonance 2.2 Mk 2 1980,00 en de nieuwe Bluenote Koala tube Cd speler 1595,00 dus advies 1 van deze of allemaal eerst beluisteren. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 4 december 2005 Report Share Posted 4 december 2005 De Accuphase DP85 zal ook in dit rijtje kunnen thuishoren, maar daar hangt weer een heel ander prijskaartje aan. Ik ben zelf erg blij met mijn Opera Audio Consonance CD2.2. Ik zou hem dan ook niet meer willen missen. Het uiterlijk moet je wel aanspreken. Ik vind hem zelf erg mooi. klik hier voor een recensie De Bluenote schijnt nog weer een stukkie mooier te klinken. Te beluisteren in Sneek (waar anders) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 4 december 2005 Report Share Posted 4 december 2005 Hai Haudio, Noem eens een paar prijzen. Overigens heb ik zelf jaren het probleem met mijn Meridian gehad dat hij bromde. dat is er nu uit althans minder storend. Ik geloof dat ik zelf bij een CD speler naast geluid met name zou kijken naar het loopwerk - iets degelijks. Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
goffe Posted 4 december 2005 Report Share Posted 4 december 2005 haha de nieuwe spectral willen we allemaal wel hebben, enige probleem hij kost meer dan 20000 euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 4 december 2005 Report Share Posted 4 december 2005 Volgens mij kost de Koala (met buis) 1595 euro. De Consonance kost 1800 euro. (Correct me if I am wrong) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 4 december 2005 Report Share Posted 4 december 2005 Beste , Op dit moment zijn er drie Cd spelers die het analoog gebeuren zeer dicht naderen. Dat zijn De nieuwe Spectral Cd speler 22.000,00, de Nieuwe Opera Audio Consonance 2.2 Mk 2 1980,00 en de nieuwe Bluenote Koala tube Cd speler 1595,00 dus advies 1 van deze of allemaal eerst beluisteren. MvG, Haudio prijzen staan erbij hoor.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 4 december 2005 Report Share Posted 4 december 2005 prijzen staan erbij hoor.... Nu wel..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 7 december 2005 Report Share Posted 7 december 2005 Toch wel vraamd, de man vraagt of we bepaalde spelers kennen en jullie krijgen het gelijk over andere spelers maat een prijskaart van!!!!!! De Marantz ken ik niet van klank alleen van reputatie. Die reputatie liegt er niet om. Moet een hele goede speler zijn met een dijk van een loopwerk. De Audio analogue, Heb ik al eens thuis gehad. Moet zeggen dat ik er niet van onder de indruk was. Ook niet van de versterker trouwens. Vond de speler erg vlak en emotie loos, de versterker erd (te) krachtig in nhet laag. Dat niet onder de indruk zijn kan aan mijn vorige huis liggen want ik heb nu ook weer een heel ander geluid. Dus probeer ze thuis eerst uit naast je Sony. Heb zelf weer voor een Sony gekozen na wat merken gehoord te hebben NADs500, vincent cds3, marantz cd17mk3ki, musical fidellety en had zelf een Denon1560. Misschien kan je die sony nog eens op laten kietelen. groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
audioresearch Posted 7 december 2005 Author Report Share Posted 7 december 2005 beste andre jij hebt mijn vraag begrepen. om mijn sony nog een keer te kietelen. denk niet dat dat verstandig is. hij is 14 jaar oud speelt nog als de beste. maar als er iets met de laser gebeurt heb ik een probleem. nu heeft hij nog een goede inruilwaarde.?????. als de marantz in de verkoop komt ga ik hem zeker beluisteren. (anders mischien de nortstar.loopwerk dac.) m.v.g. huub. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 7 december 2005 Report Share Posted 7 december 2005 Hallo Huub, Het blijkt inderdaad een probleem te zijn als je wat aan de laser krijgt. Probeer ze beide eens. Ook de audio analogue. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 december 2005 Report Share Posted 7 december 2005 haha de nieuwe spectral willen we allemaal wel hebben, enige probleem hij kost meer dan 20000 euro Beste, Ja en daar zitten weer dezelfde vintage ultranaloog D/A modules in als in mijn Counterpoint.! Ik heb altijd al geroepen dat die D/A modules geweldig klinken! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 7 december 2005 Report Share Posted 7 december 2005 Overeeg ook eens de Sony als loopwerk te gaan gebruiken en koop een goede DAC. Zelf heb ik de Sony XA50es en gebruik sinds kort een Benchmark DAC1 als dac. Het resultaat is zeeeer indrukwekkend! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts