Jump to content

Showdagen Audio Selectief

Lestat
 Share

Recommended Posts

Als er in het hoge noorden geen meter sneeuw ligt, dan kom ik ook die kant op.

groet,

jkr

Wie weet ligt er een meter ijs en kun je het combineren met een bezoek aan de elfstedentocht!

Als ik het goed heb, komen ze zelfs bij A.S. voorbij. (moet je wel vroeg daar zijn :P:D )

In deze post hou ik dus ook de reserveringen voor het eten bij, zodat jullie kunnen zien in welk gezelschap jullie tijdens het eten verkeren. Als eetgelegenheid is (weer ;) ) gekozen voor Chinees Indisch restaurant Long Shu (letterlijk de chinees om de hoek)

Vrijdag 10 feb.:

Henk en Aleida

MJ-OK

Geerdie

Lestat

Jan Willem

Cor van Empel

Peter Vervoorn

Zaterdag 11 feb.:

Henk en Aleida

MJ-OK

Berend (2 personen)

Sodejuu

Hans van Liempd

S.O.T.A. Jerry (?)

Ren

Dus je roots liggen boven Leeuwarden? Ik rij altijd langs Akkrum als ik de Pake en Beppe van mijn partner ga bezoeken! Leuke route!

Binnenkort zal ik wat meer info rond de show mogen prijsgeven, maar nog eerst afwachten!

Greetz,

Eric ( Lestat )

Dus je roots liggen boven Leeuwarden? Ik rij altijd langs Akkrum als ik de Pake en Beppe van mijn partner ga bezoeken! Leuke route!

Binnenkort zal ik wat meer info rond de show mogen prijsgeven, maar nog eerst afwachten!

Greetz,

Eric ( Lestat )

Uhhh Akkrum boven Leeuwarden? Van welke kant komen jullie?

Greetz,

Eric ( Lestat )

Uhhh Akkrum boven Leeuwarden? Van welke kant kommen jullie?

Je hebt gelijk, we rijden langs Akkrum als we naar Leeuwarden rijden ( vanuit Utrecht! ) Maar vanuit mijn schoonouders richting Pake & Beppe ( Oosternijkerk ) is het ook een mooie route, hoor! :D

• 4 weeks later...
Guest Kraus vonBentinck

Hoi Haudio,

Maak ons in deze donkere dagen ronds de kerst eens even lekker met een paar dingen die te verwachten zijn op de komende analoogdagen. Hebben we iets om naar uit te kijken achter de ijzelpegels Zo ver weg is het nou inmiddels ook weer niet.

In welke combinatie mogen we bijvoorbeeld de/een Lyra-element(en) gaan bewonderen?

Komt er nog een interessante phonpre?

Staan er nog mooie buizen op te warmen?

Komt de nieuwe voeding van Transrotor (Konstant) zijn opwachting maken?

Houdt Jan Allaerts nog iets onder de pet?

Licht nog eens een tipje van de sluier.