Jump to content

Showdagen Audio Selectief

Lestat
 Share

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Gaarne opgeven bij Sodejuu wie er mee gaat eten s'avonds bij Long Shu.

Verder heb ik vandaag gereserveerd bij Long Shu voor de 10 de en de 11 de febr.

Daar wilden ze graag weten welke Menue's er moesten komen .

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Hallo Allemaal,

Gaarne opgeven bij Sodejuu wie er mee gaat eten s'avonds bij Long Shu.

Verder heb ik vandaag gereserveerd bij Long Shu voor de 10 de en de 11 de febr.

Daar wilden ze graag weten welke Menue's er moesten komen .

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Buffetje.... ?? :D

Een lekkere Ta Pan schotel met kipfilet in zoetzure saus!

Hmmmmm..... :D

Ti Pan ;)

Ok. :D

Ik bedoel in ieder geval dat zwarte gietijzeren pannetje dat hevig dampend naar je toe wordt gebracht op een serveertafeltje.

Het halve restaurant kijkt argwanend op van het hevige gepruttel dat onder het dekseltje vandaan komt, alsof het bijna wordt gelanceerd door het verlaagde plafond.

:lol::lol::lol:

Henk heeft mij gevraagd de lijst bij te houden wie er wanneer (goed lezen Hans) mee gaat eten. De lijst is te zien in mijn eerste post in dit topic (pag. 1)

De keuze is zoals vorige keer weer gevallen op het altijd goed bevallen chinees/indisch restaurant LONG SHU op Singel 81 in Sneek. Dit restaurant ligt op kruipafstand van Audio Selectief, dus ook makkelijk bereikbaar voor mensen die slecht ter been zijn of die gewoon geen zin hebben om te wandelen. Ik had hier nog een routekaart willen plaatsen, maar dat lijkt me gezien de afstand niet echt zinvol. Volgens routenet is het met de auto 460m (je moet omrijden vanwege eenrichtingsverkeer), te voet (volgens de officiele weg) ca 150m en binnendoor ca 60m. Ik denk dat dat toch moet kunnen lukken ;)

De vraag is nu dan ook aan zij die mee willen gaan eten dit even kenbaar te maken. Het makkelijkste is dat via mail of PB naar mij, maar ik zal het topic ook af blijven struinen naar personen die moeite hebben deze alinea te begrijpen :D:rolleyes:;)

Namens de feestcommissie :ph34r:

Zo, deze nog maar eens een schop omhoog geven, want het loopt nl niet echt storm met de aanmeldingen. Ik heb zonet wel een mailtje van Berend ontvangen dat hij ook meegaat op zaterdag, maar verder is het erg stil :(

Let wel, het is wel belangrijk om je aan te melden als je mee wil gaan eten. het is nog maar 2 weekjes en ook de kok moet weten wat hij in moet kopen. Stel je voor er staat ineens een bende uitgehongerde audiofanaten bij jouw op de stoep zonder dat ze zich hebben aangemeld. Dan heb je toch ook niet genoeg in huis om die troep van eten te voorzien :rolleyes:;)

B)

Beste ,

Enno woont daar ook dicht in de buurt en Gruiter ook.

MvG,

Haudio

Enno komt zeer waarschijnlijk ook, neemt zeer waarschijnlijk een luistervriend mee (geen forumgenoot) en zal zeer waarschijnlijk niet mee gaan uit eten. Ik zal overigens met eigen vervoer gaan, andere Almere gangers die mee willen rijden zijn welkom (maar moeten zich wel schikken naar mijn tijden).

Enno :)

Wordt het niet te druk als ik ook kom?

Als ik met iemand mee kan rijden (vanaf) Almere, wil ik zaterdag graag langs komen. Of ik mee ga eten is dan afhankelijk van de persoon met wie ik mee terug mag liften.

Ik moet toch bij Ruud zijn.... WMB kun je er dus ook bij. Dan zit de auto gelijk vol.

:)

Als ik met iemand mee kan rijden (vanaf) Almere, wil ik zaterdag graag langs komen. Of ik mee ga eten is dan afhankelijk van de persoon met wie ik mee terug mag liften.

Ik moet toch bij Ruud zijn.... WMB kun je er dus ook bij. Dan zit de auto gelijk vol.

Dat wordt dringen vanaf Balk, als Siep er ook nog bij moet :rolleyes::lol:

De bus is vol.....

5 man kan voor die 20 km ook wel.... :rolleyes:

Alhoewel.... ik ken Siep niet... :huh:

De bus is vol.....

5 man kan voor die 20 km ook wel.... :rolleyes:

Alhoewel.... ik ken Siep niet... :huh:

Siep is iig geen gigant, maar heeft een normaal postuur, besnord en bebaard (ongeschoren type :P;) ) en voor de rest een aardige gast ;)

Guest Kraus vonBentinck
Siep is iig geen gigant, maar heeft een normaal postuur, besnord en bebaard (ongeschoren type :P;) ) en voor de rest een aardige gast ;)

Siep is in mijn herinnering weliswaar zeer inschikkelijk maar ook breedgeschouderd :D