MJ_OK Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 Gewoon binnenlopen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 Thiel's hebben over het algemeen stroomleveranciers als aansturing nodig. Het zijn echt geen gemakkelijke speakers. Met de meeste buizenversterkers red je het niet. Hello Roger, S'avonds Chinees ? of wat anders ..... MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 Ik denk aan 11 febr. Waar en wat we eten maakt mij niet uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 Ik ga hoogst waarschijnlijk ook voor de 11e, anders kost het weer een vakantiedag en die zijn schaars voor mij dit jaar groeten, Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 Mij maakt het niet uit. ik kan een ATV dag inplannen voor de vrijdag en zaterdag is ook geen probleem. Misschien beide dagen (maar dan niet op en neer ) Wat we eten? De chinees om de hoek vind ik prima, maar het mag ook wel wat anders zijn. Geen "wijsneus" of de prijs moet aangepast worden. Ik heb er zelf geen problemen mee, maar het bedrag was wel tamelijk hoog. De Indonesi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 19 januari 2006 Author Report Share Posted 19 januari 2006 Ben gisteren ook "even" bij AS geweest, en moet inderdaad zeggen dat die Thiels echt niet verkeerd klonken op die Ayon ( Wat een apparaat, trouwens...! ) Meer gecharmeerd was ik van de Bluenote Reale's op de T+A! Wat een goed geluid, zeg! Heb al steeds meer zin in de 10e en 11e!! Eerst thuis nog even wat goed beluisteren en in latenspelen, hierover later meer. Greetz, Lestat! P.S.; Haudio, die kortere weg is echt subliem! Geen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 19 januari 2006 Report Share Posted 19 januari 2006 Je bedoelt dus: heel veel files? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 19 januari 2006 Author Report Share Posted 19 januari 2006 Nee, hoor! Echt dus geen files gehad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 19 januari 2006 Report Share Posted 19 januari 2006 Meer gecharmeerd was ik van de Bluenote Reale's op de T+A! Die Reales hebben bij mij ook een zeer prettige indruk achtergelaten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 19 januari 2006 Report Share Posted 19 januari 2006 Meer gecharmeerd was ik van de Bluenote Reale's op de T+A! Die Reales hebben bij mij ook een zeer prettige indruk achtergelaten. Gruiter, je mooie avatar verschijnt niet meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 19 januari 2006 Report Share Posted 19 januari 2006 Hij is weer terug Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 19 januari 2006 Report Share Posted 19 januari 2006 Hij is weer terug Mooi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 20 januari 2006 Report Share Posted 20 januari 2006 Om even op die Thiels terug te komen. Ik las vandaag de hifi news en daar werd de set bekeken van iemand die Thiels 2.4 aanstuurde met een 70 watt Conrad Johnson buizen. Ook met die Ayons van Haudio kwamen die Thiels niets tekort, integendeel het klonk geweldig. Die fabrikante lullen maar wat met de noodzakelijke vermogens. Overigens vond ik de volgende tekst op Thiels website "There are three almost equally important factors that determine how much power is needed for a given situation. In order of importance they are: 1. The volume level desired 2. The speaker's efficiency 3. The size of the room Each of these factors can make a 10-to-1 difference in the power required. In the real world, if all 3 factors are average, about 50 watts/channel is required. Each factor can raise or lower this amount by a factor of about 3. Average values for each are: - a volume level of 88dB SPL - speaker efficiency of 87dB/W-m - a room size of 3000 cu ft" Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 20 januari 2006 Report Share Posted 20 januari 2006 Hallo Allemaal, Wie gaan er wanneer allemaal mee s' avonds eten . MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 21 januari 2006 Author Report Share Posted 21 januari 2006 Hallo Allemaal, Wie gaan er wanneer allemaal mee s' avonds eten . MvG, Haudio Yep! 2x! ( ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 januari 2006 Report Share Posted 21 januari 2006 ik ga mee, zolang we niet naar een visrestaurant gaan Welke dag? Maakt mij echt niet zoveel uit. Ik zorg wel dat ik aanwezig ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 januari 2006 Report Share Posted 21 januari 2006 Hallo Allemaal, Wie gaan er wanneer allemaal mee s' avonds eten . MvG, Haudio Wanneer, vrijdag of zaterdag...?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 januari 2006 Report Share Posted 21 januari 2006 Hallo Allemaal, Wie gaan er wanneer allemaal mee s' avonds eten . MvG, Haudio Wanneer, vrijdag of zaterdag...?? Die vraag staat erbij Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 januari 2006 Report Share Posted 21 januari 2006 Hallo Allemaal, Wie gaan er wanneer allemaal mee s' avonds eten . MvG, Haudio Wanneer, vrijdag of zaterdag...?? Die vraag staat erbij Verrek... nou je het zegt. In mijn geval zou ik er zaterdag graag mee willen eten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 21 januari 2006 Report Share Posted 21 januari 2006 Vrijdagavond de 10e ga ik mee eten(1x). Misschien zie ik dan een aantal mensen niet die op zaterdag gaan. Dat vind ik dan erg jammer, maar de vrijdag komt voor mij gewoon het beste uit. Tot dan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 23 januari 2006 Author Report Share Posted 23 januari 2006 Ik ben zowieso beide dagen van de partij... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 januari 2006 Report Share Posted 23 januari 2006 Henk heeft mij gevraagd de lijst bij te houden wie er wanneer (goed lezen Hans) mee gaat eten. De lijst is te zien in mijn eerste post in dit topic (pag. 1) De keuze is zoals vorige keer weer gevallen op het altijd goed bevallen chinees/indisch restaurant LONG SHU op Singel 81 in Sneek. Dit restaurant ligt op kruipafstand van Audio Selectief, dus ook makkelijk bereikbaar voor mensen die slecht ter been zijn of die gewoon geen zin hebben om te wandelen. Ik had hier nog een routekaart willen plaatsen, maar dat lijkt me gezien de afstand niet echt zinvol. Volgens routenet is het met de auto 460m (je moet omrijden vanwege eenrichtingsverkeer), te voet (volgens de officiele weg) ca 150m en binnendoor ca 60m. Ik denk dat dat toch moet kunnen lukken De vraag is nu dan ook aan zij die mee willen gaan eten dit even kenbaar te maken. Het makkelijkste is dat via mail of PB naar mij, maar ik zal het topic ook af blijven struinen naar personen die moeite hebben deze alinea te begrijpen Namens de feestcommissie Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 januari 2006 Report Share Posted 23 januari 2006 Henk heeft mij gevraagd de lijst bij te houden wie er wanneer (goed lezen Hans) mee gaat eten. Zijkerd.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 januari 2006 Report Share Posted 23 januari 2006 Henk heeft mij gevraagd de lijst bij te houden wie er wanneer (goed lezen Hans) mee gaat eten. Zijkerd.... .. is met korte ei Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 januari 2006 Report Share Posted 23 januari 2006 Henk heeft mij gevraagd de lijst bij te houden wie er wanneer (goed lezen Hans) mee gaat eten. Zijkerd.... .. is met korte ei Zie je wel.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts