Guest Kraus vonBentinck Posted 30 januari 2006 Report Share Posted 30 januari 2006 Wind, weder en familieomstandigheden daargelaten ga ik ook over Almere/Lelystad de 11e richting Sneek; ik moet echter een slag om de arm maken want prive zit ik op het ogenblik helemaal klem met zieke familieleden. Een paar dagen van tevoren durf ik pas iets af te spreken. Meld me dan nog wel even. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 30 januari 2006 Report Share Posted 30 januari 2006 Alhoewel.... ik ken Siep niet... Siep is iig geen gigant, maar heeft een normaal postuur. Dit is dus voordat we gaan eten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 januari 2006 Report Share Posted 30 januari 2006 De bus is vol..... Jammer, 'k ben dus te laat. Als er anderen zijn die nog een plekje over hebben, dan hou ik me graag aanbevolen. Nee joh... weer volop plek nou Ruud zelf rijdt en Siep ophaalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 30 januari 2006 Report Share Posted 30 januari 2006 Nou zit ik eraan te denken om eens iets echt apparts mee te nemen. Helaas is het een test produkt, in de zin van, tijdens een soundcheck heeft de cutting engineer de Lathe even aan gezet , en een laquer gesneden. Dit ter voorbereiding op een Direct to Disc sessie. Misschien wel aardig voor de Vinyl die-hards om eens te bekijken. Muzikaal stelt het helaas niet veel voor. Bij geen belangstelling laat ik em net zo lief thuis. T'blijft een uniek souvenirtje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 januari 2006 Report Share Posted 30 januari 2006 Nou zit ik eraan te denken om eens iets echt apparts mee te nemen.Helaas is het een test produkt, in de zin van, tijdens een soundcheck heeft de cutting engineer de Lathe even aan gezet , en een laquer gesneden. Dit ter voorbereiding op een Direct to Disc sessie. Misschien wel aardig voor de Vinyl die-hards om eens te bekijken. Muzikaal stelt het helaas niet veel voor. Bij geen belangstelling laat ik em net zo lief thuis. T'blijft een uniek souvenirtje. Kun je die schijf ook beluisteren, of blijft het bij kijken...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 januari 2006 Report Share Posted 30 januari 2006 Roger, Gruyter... Hoe laat willen jullie in Sneek zijn.?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 30 januari 2006 Report Share Posted 30 januari 2006 Nou zit ik eraan te denken om eens iets echt apparts mee te nemen.Helaas is het een test produkt, in de zin van, tijdens een soundcheck heeft de cutting engineer de Lathe even aan gezet , en een laquer gesneden. Dit ter voorbereiding op een Direct to Disc sessie. Misschien wel aardig voor de Vinyl die-hards om eens te bekijken. Muzikaal stelt het helaas niet veel voor. Bij geen belangstelling laat ik em net zo lief thuis. T'blijft een uniek souvenirtje. Kun je die schijf ook beluisteren, of blijft het bij kijken...??? Je kunt em ook afspelen. jammer genoeg wordt de kwaliteit elke keer ietsjes minder. Het materiaal is veel zachter dan vinyl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 30 januari 2006 Report Share Posted 30 januari 2006 Roger, Gruyter... Hoe laat willen jullie in Sneek zijn.?? Geweldig leuk dat ik mee mag rijden. Had je zelf al een tijd in gedachten? Ik vind alles prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 januari 2006 Report Share Posted 30 januari 2006 Roger, Gruyter... Hoe laat willen jullie in Sneek zijn.?? Geweldig leuk dat ik mee mag rijden. Had je zelf al een tijd in gedachten? Ik vind alles prima. Dat hangt nu dus van Roger af. Hij moet eerst nog van Roermond naar mij komen. Ik hoop eigenlijk dat ik om 8:30 kan vertrekken. Dan ben ik om 9:45 in Almere en zijn we ongeveer om 10:45 in Sneek. Of Roger moet eerder komen. Ik vindt 8:00 uur ook prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 januari 2006 Report Share Posted 30 januari 2006 Roger, Gruyter... Hoe laat willen jullie in Sneek zijn.?? Geweldig leuk dat ik mee mag rijden. Had je zelf al een tijd in gedachten? Ik vind alles prima. Dat hangt nu dus van Roger af. Hij moet eerst nog van Roermond naar mij komen. Ik hoop eigenlijk dat ik om 8:30 kan vertrekken. Dan ben ik om 9:45 in Almere en zijn we ongeveer om 10:45 in Sneek. Of Roger moet eerder komen. Ik vindt 8:00 uur ook prima. Yow, hallo, mag ik ook nog ff slapen Ik ben niet zo'n heel vroege vogel. Als ik zelf zou rijden, zou ik hier om 8:45 vertrekken richting Ede (om Audiopaul op te pikken) en dan zouden we om een uur of 11 (half 12) richting Sneek rijden. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 januari 2006 Report Share Posted 30 januari 2006 Roger, Gruyter... Hoe laat willen jullie in Sneek zijn.?? Geweldig leuk dat ik mee mag rijden. Had je zelf al een tijd in gedachten? Ik vind alles prima. Dat hangt nu dus van Roger af. Hij moet eerst nog van Roermond naar mij komen. Ik hoop eigenlijk dat ik om 8:30 kan vertrekken. Dan ben ik om 9:45 in Almere en zijn we ongeveer om 10:45 in Sneek. Of Roger moet eerder komen. Ik vindt 8:00 uur ook prima. Yow, hallo, mag ik ook nog ff slapen Ik ben niet zo'n heel vroege vogel. Als ik zelf zou rijden, zou ik hier om 8:45 vertrekken richting Ede (om Audiopaul op te pikken) en dan zouden we om een uur of 11 (half 12) richting Sneek rijden. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 30 januari 2006 Report Share Posted 30 januari 2006 Het lijkt mij helemaal geweldig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Als het goed is komt Dhr. Auweltjes ook en neemt 5 verschillende LP schoonmaak machines mee. Wie neemt er LP 's mee om hem aan het werk te houden . Natuurlijk niet de heleverzameling van 250 : ) MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Zo'n aanbod sla ik niet af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Ik heb intussen een eigen platenpoetser. Ik heb ooit een Okki Nokki bij Henk besteld, maar door wat onenigheid met de leverancier heeft Henk ze nooit gekregen. Afgelopen najaar heb ik er eentje 2e hands op de kop weten te tikken. Ook dat had wel wat voeten in aarde om dat ding bij mij te krijgen, maar ik ben er nu zeer gelukkig mee. Bovendien heb ik al genoeg te slepen aan de vlaaien*. *) voor de vrijdaggangers: helaas alleen op zaterdag beschikbaar. Mocht je vrijdag vlaai willen hebben, ben je gebonden aan Multivlaai (ligt ff verder door bij Audio Selectief), maar die kan echt niet tippen aan de lekkenijen die ik bij me heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Ik heb intussen een eigen platenpoetser. Ik heb ooit een Okki Nokki bij Henk besteld, maar door wat onenigheid met de leverancier heeft Henk ze nooit gekregen. Afgelopen najaar heb ik er eentje 2e hands op de kop weten te tikken. Ook dat had wel wat voeten in aarde om dat ding bij mij te krijgen, maar ik ben er nu zeer gelukkig mee.Bovendien heb ik al genoeg te slepen aan de vlaaien*. *) voor de vrijdaggangers: helaas alleen op zaterdag beschikbaar. Mocht je vrijdag vlaai willen hebben, ben je gebonden aan Multivlaai (ligt ff verder door bij Audio Selectief), maar die kan echt niet tippen aan de lekkenijen die ik bij me heb Mooi is dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Als het goed is komt Dhr. Auweltjes ook en neemt 5 verschillende LP schoonmaak machines mee. Wie neemt er LP 's mee om hem aan het werk te houden . Natuurlijk niet de heleverzameling van 250 : ) MvG, Haudio Als 'ie ook op vrijdag komt, neem ik wel wat mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Ik heb intussen een eigen platenpoetser. Ik heb ooit een Okki Nokki bij Henk besteld, maar door wat onenigheid met de leverancier heeft Henk ze nooit gekregen. Afgelopen najaar heb ik er eentje 2e hands op de kop weten te tikken. Ook dat had wel wat voeten in aarde om dat ding bij mij te krijgen, maar ik ben er nu zeer gelukkig mee.Bovendien heb ik al genoeg te slepen aan de vlaaien*. *) voor de vrijdaggangers: helaas alleen op zaterdag beschikbaar. Mocht je vrijdag vlaai willen hebben, ben je gebonden aan Multivlaai (ligt ff verder door bij Audio Selectief), maar die kan echt niet tippen aan de lekkenijen die ik bij me heb Mooi is dat Als jij bij mij op bezoek komt, krijg je ook vlaai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Ik heb intussen een eigen platenpoetser. Ik heb ooit een Okki Nokki bij Henk besteld, maar door wat onenigheid met de leverancier heeft Henk ze nooit gekregen. Afgelopen najaar heb ik er eentje 2e hands op de kop weten te tikken. Ook dat had wel wat voeten in aarde om dat ding bij mij te krijgen, maar ik ben er nu zeer gelukkig mee.Bovendien heb ik al genoeg te slepen aan de vlaaien*. *) voor de vrijdaggangers: helaas alleen op zaterdag beschikbaar. Mocht je vrijdag vlaai willen hebben, ben je gebonden aan Multivlaai (ligt ff verder door bij Audio Selectief), maar die kan echt niet tippen aan de lekkenijen die ik bij me heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 maar die kan echt niet tippen aan de lekkenijen die ik bij me heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Ik zal ook wat lp's meenemen voor dat platenpoetsertje Ik ben er zaterdag ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Over een week zitten we al weer bij de Chinees..... Overigens... S.O.T.A. Jerry gaat waarschijnlijk ook mee. Wanneer Sodejuu met mij meerijdt zit de auto dus al weer vol.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Wanneer Sodejuu met mij meerijdt zit de auto dus al weer vol.... Ga daar maar vanuit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Wanneer Sodejuu met mij meerijdt zit de auto dus al weer vol.... Ga daar maar vanuit Volle bak dus.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 6 februari 2006 Report Share Posted 6 februari 2006 Beste Allemaal, Ook Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts