timmikid Posted 9 december 2005 Report Share Posted 9 december 2005 Wat een beautie huh? Staat hij ergens in Nederland in een winkel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 9 december 2005 Report Share Posted 9 december 2005 Bij Helder in Meerssen staat ie. Hij is inderdaad erg mooi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 9 december 2005 Report Share Posted 9 december 2005 Zonder dat acryl was het misschien wat geweest, nu is het van alles wat.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 9 december 2005 Report Share Posted 9 december 2005 Erg fraai. en wat kost zo'n spele ding dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Bij Helder in Meerssen staat ie. Hij is inderdaad erg mooi! je moet het maar mooi vinden het is niet mijn smaak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Erg fraai. en wat kost zo'n spele ding dan? E 3700,- excl. arm en element. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Daar heb je, tweedehands, met een beetje mazzel ook zoiets voor Beste , Een V.Y.G.E.R baltic kost met arm 5999,00 en dan zit er een echte SME 312 magnesium arm op en volgens testen en ook mijn ervaring klinkt de V.Y.G.E.R baltic beter niet heel veel maar toch wel duidelijk hoorbaar, maar goed misschien is het model een kwestie van discussie. http://www.soundemotions.com/images/vyger/red2.jpg MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Veel te flets in mijn ogen, geen uitstraling. Uiterlijk alleen geschikt voor de kerstdagen (staat mooi onder de boom ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Grappig. Als iemand een mening vraagt van een apparaat staan we met zijn allen in een rij om te zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is, het gaat om het geluid. En nu is er alleen commentaar op het uiterlijk, er is nog niemand geweest die iets heeft gezegd over hoe de speler klinkt. Komt misschien wel door de topic titel "Clearaudio Ambient gezien? Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Dat fletse valt volgens mij wel mee als je hem in het echt ziet. Hoe zit het eigenlijk met Cearaudio draaitafels in het algemeen, ik hoor/lees hear weing van? Op de VAD hadden ze een mooie stand met schitterende loopwerken. Ik wil in de nabije toekomst mijn huidige draaitafel, een project 1Xpression, gaan vervangen door een serieuzere draaitafel en wil Clearaudio zeker aan de tand gaan voelen. Het valt me op dat er hear realtief weinig over geschreven wordt in vergelijking tot andere merken, vandaar ook mijn vraag. Excuses voor het meeliften op dit draadje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Grappig. Als iemand een mening vraagt van een apparaat staan we met zijn allen in een rij om te zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is, het gaat om het geluid. En nu is er alleen commentaar op het uiterlijk, er is nog niemand geweest die iets heeft gezegd over hoe de speler klinkt. Komt misschien wel door de topic titel "Clearaudio Ambient gezien? Enno Juist, het gaat hier om het uiterlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
timmikid Posted 10 december 2005 Author Report Share Posted 10 december 2005 Hi guys, idd, ik vroeg gezien!? Uiterlijk dus, de TT is blijkbaar al meer dan een jaar oud, maar is toch een mooie nieuwkomer, vind ik. Boel geld, ik zou hem graag eens in het echt willen zien of hij nu flets is of een natuurlijke schoonheid. Ik ging er eigenlijk van uit dat niemand hem gehoord had, waarom weet ik ook niet. Ik ga Haudio ook weer eens aan de tand voelen daar net onder de Noordpool. Iedere keer als ik weer een aantal TT heb weggevinkt, komt hij weer met nieuwe aan. Zo verkoop je er natuurlijk nooit Link to comment Share on other sites More sharing options...
timmikid Posted 10 december 2005 Author Report Share Posted 10 december 2005 AArgh! Vyger Baltic M, adsviesprijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Dat fletse valt volgens mij wel mee als je hem in het echt ziet. Hoe zit het eigenlijk met Cearaudio draaitafels in het algemeen, ik hoor/lees hear weing van? Op de VAD hadden ze een mooie stand met schitterende loopwerken. Ik wil in de nabije toekomst mijn huidige draaitafel, een project 1Xpression, gaan vervangen door een serieuzere draaitafel en wil Clearaudio zeker aan de tand gaan voelen. Het valt me op dat er hear realtief weinig over geschreven wordt in vergelijking tot andere merken, vandaar ook mijn vraag. Excuses voor het meeliften op dit draadje! een clearaudio kun je gerust meenemen in je zoektocht naar een nieuwe draaitafel. ikzelf heb zitten dubbel tussen een Pro-ject RPM6 en de Clearaudio Emotion, ik heb ze beide geluisterd met hetzelfde element bij Hanzehifi. en de Clearaudio kwam voor mij als beste van de twee uit de bus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
timmikid Posted 10 december 2005 Author Report Share Posted 10 december 2005 Ja Clearaudio TT zijn zeer mooi en doen in alle prijsklassen mee aan de top. Ik vind alleen dat perspex niet zo mooi, behalve misschien als plateau. Jaja ik weet dat geluidskwaliteit het belangrijkste is, maar ik moet er ook de rest van mijn leven (of iig een groot gedeelte ervan) naar kijken. Gelukkig zijn er genoeg mensen die het wel mooi vinden. Merken waar ik momenteel aan denk zijn dus Michell en Sommige Clearaudio, Vyger niet als die adviesprijs opgevolgd wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Ja Clearaudio TT zijn zeer mooi en doen in alle prijsklassen mee aan de top. Ik vind alleen dat perspex niet zo mooi, behalve misschien als plateau. Jaja ik weet dat geluidskwaliteit het belangrijkste is, maar ik moet er ook de rest van mijn leven (of iig een groot gedeelte ervan) naar kijken. Gelukkig zijn er genoeg mensen die het wel mooi vinden. Merken waar ik momenteel aan denk zijn dus Michell en Sommige Clearaudio, Vyger niet als die adviesprijs opgevolgd wordt. Ha die Tim, Natuurlijk heb ik de Clear Audio beluisterd en die is beslist niet verkeerd. De Vyger klinkt beter en komt met een model die meer in jou prijsklasse zit denk ik, ofschoon de CA is dus zonder arm en zal dus ook rond de 5500,00 uitkomen. De Vyger (nieuw model) zal zo rond de 3000,00 uitkomen met arm. Hoogst waarschijnlijk te horen en te zien op 10 en 11 februari te Sneek. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Ja Clearaudio TT zijn zeer mooi en doen in alle prijsklassen mee aan de top. Ik vind alleen dat perspex niet zo mooi, behalve misschien als plateau. Jaja ik weet dat geluidskwaliteit het belangrijkste is, maar ik moet er ook de rest van mijn leven (of iig een groot gedeelte ervan) naar kijken. Gelukkig zijn er genoeg mensen die het wel mooi vinden. Merken waar ik momenteel aan denk zijn dus Michell en Sommige Clearaudio, Vyger niet als die adviesprijs opgevolgd wordt. Perspex is ook niet zaligmakend hoor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 dit is bijv helemaal niet zo'n ingetogen apparaatje claeraudio champion Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Veel te flets in mijn ogen, geen uitstraling. Uiterlijk alleen geschikt voor de kerstdagen (staat mooi onder de boom ) Maarre ......... de door jouw gezochte motor sturing zit er volgens mij wel mooi standaard bij. Heb het echter alleen gezien en niet gehoord . Verwacht van mij geen oordeel . Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 dit is bijv helemaal niet zo'n ingetogen apparaatje claeraudio champion Wat niet wil zeggen dat ik ze niet bl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Die Champion's zijn hele mooie draaitafels en de opzet (Level I, II en III) vind ik ook handig; je kunt van goed naar zeer goed tot allerbeste zonder ooit een misstap te hoeven doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
timmikid Posted 10 december 2005 Author Report Share Posted 10 december 2005 De Vyger (nieuw model) zal zo rond de 3000,00 uitkomen met arm. Wat voor arm komt er op te zitten? Ook een SME? Hoogst waarschijnlijk te horen en te zien op 10 en 11 februari te Sneek. I'll be there! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 (edited) Ja Clearaudio TT zijn zeer mooi en doen in alle prijsklassen mee aan de top. Ik vind alleen dat perspex niet zo mooi, behalve misschien als plateau. Jaja ik weet dat geluidskwaliteit het belangrijkste is, maar ik moet er ook de rest van mijn leven (of iig een groot gedeelte ervan) naar kijken. Gelukkig zijn er genoeg mensen die het wel mooi vinden. Merken waar ik momenteel aan denk zijn dus Michell en Sommige Clearaudio, Vyger niet als die adviesprijs opgevolgd wordt. Edited 10 december 2005 by Scat-Man Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Ja Clearaudio TT zijn zeer mooi en doen in alle prijsklassen mee aan de top. Ik vind alleen dat perspex niet zo mooi, behalve misschien als plateau. Jaja ik weet dat geluidskwaliteit het belangrijkste is, maar ik moet er ook de rest van mijn leven (of iig een groot gedeelte ervan) naar kijken. Gelukkig zijn er genoeg mensen die het wel mooi vinden. Merken waar ik momenteel aan denk zijn dus Michell en Sommige Clearaudio, Vyger niet als die adviesprijs opgevolgd wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Ja Clearaudio TT zijn zeer mooi en doen in alle prijsklassen mee aan de top. Ik vind alleen dat perspex niet zo mooi, behalve misschien als plateau. Jaja ik weet dat geluidskwaliteit het belangrijkste is, maar ik moet er ook de rest van mijn leven (of iig een groot gedeelte ervan) naar kijken. Gelukkig zijn er genoeg mensen die het wel mooi vinden. Merken waar ik momenteel aan denk zijn dus Michell en Sommige Clearaudio, Vyger niet als die adviesprijs opgevolgd wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts