Jump to content

Clearaudio Ambient gezien?

timmikid
 Share

Recommended Posts

Ja Clearaudio TT zijn zeer mooi en doen in alle prijsklassen mee aan de top. Ik vind alleen dat perspex niet zo mooi, behalve misschien als plateau. Jaja ik weet dat geluidskwaliteit het belangrijkste is, maar ik moet er ook de rest van mijn leven (of iig een groot gedeelte ervan) naar kijken. Gelukkig zijn er genoeg mensen die het wel mooi vinden. Merken waar ik momenteel aan denk zijn dus Michell en Sommige Clearaudio, Vyger niet als die adviesprijs opgevolgd wordt.

Guest Kraus vonBentinck
Nog maar eens een keer dan

Je moet idd eerst een plaatje op internet zetten (of opzoeken). Dat kan op verschillende servers zoals bijvoorbeeld http://picserver.student.utwente.nl/, maar ook op je eigen site, als je die hebt.

Daarna moet je de URL van het plaatje kopieren door op het plaatje met de rechter muistoets te klikken, dan eigenschappen/properties, en dan de URL kopieren. Dan ga je naar Hear en klik je boven het antwoordvenster op de IMG-knop en dan plak je de URL in het venster dat dan verschijnt. Dan een verhaalje er bij ouwehoeren en klaar 

VIP_15BL.JPG

Daar heb je, tweedehands, met een beetje mazzel ook zoiets voor ;)

Beste ,

Een V.Y.G.E.R baltic kost met arm 5999,00 en dan zit er een echte SME 312 magnesium arm op en volgens testen en ook mijn ervaring klinkt de V.Y.G.E.R baltic beter niet heel veel maar toch wel duidelijk hoorbaar, maar goed misschien is het model een kwestie van discussie.

http://www.soundemotions.com/images/vyger/red2.jpg

MvG,

Haudio

:rolleyes:

red2.jpg

Nog maar eens een keer dan

Je moet idd eerst een plaatje op internet zetten (of opzoeken). Dat kan op verschillende servers zoals bijvoorbeeld http://picserver.student.utwente.nl/, maar ook op je eigen site, als je die hebt.

Daarna moet je de URL van het plaatje kopieren door op het plaatje met de rechter muistoets te klikken, dan eigenschappen/properties, en dan de URL kopieren. Dan ga je naar Hear en klik je boven het antwoordvenster op de IMG-knop en dan plak je de URL in het venster dat dan verschijnt. Dan een verhaalje er bij ouwehoeren en klaar

.

Ook Ruud Jonker kan er op dit moment van genieten, daarom zal er binnenkort vast wel een overtuigen de test in een Nederlands audioblad verschijnen en als Ruud Jonker zijn oren goed gebruikt dan weet ik de uitkomst al  :lol:  ;)

MvG,

Haudio

Ook als ie de doos dicht laat weten we de uitkomst al <_<

.

Ook Ruud Jonker kan er op dit moment van genieten, daarom zal er binnenkort vast wel een overtuigen de test in een Nederlands audioblad verschijnen en als Ruud Jonker zijn oren goed gebruikt dan weet ik de uitkomst al

.

Ook Ruud Jonker kan er op dit moment van genieten, daarom zal er binnenkort vast wel een overtuigen de test in een Nederlands audioblad verschijnen en als Ruud Jonker zijn oren goed gebruikt dan weet ik de uitkomst al

Ok jongens, genoeg lolbroekerij, deze thread is van mij! Ik heb een tijdje niet gepost, en ook niet zoveel gelezen, omdat ik meer op het Klipsch forum zit, maar ik heb wel enige tijd geleden met Henk gepraat over de Ambient en krijg dus ook van hem graag een ander licht op de zaak via deze post, dat dat dan twee keer komt, o well. En ja, de Transrotor was zeker

Guest Hubertinus

Timmikid,

De Nottingham Analogue Dais. Ik weet even niet wat het grapje mag kosten, maar als ik de bedragen van Haudio zijn bijdragen zie, dan zou de Dais daar ook nog in passen volgens mij.

Plaatje moet iemand anders plaatsen, want mijn muissoftware belet het mij de rechtermuisknop te gebruiken.

Hubertinus

Guest Kraus vonBentinck

Ik word wel een beetje nieuwsgierig naar het rijtje platenspelers dat voor jou in aanmerking komt. Er zijn trouwens ook wel andere Transrotors dan een Fat Bob, hoor. Ook draaitafels die de "look"van een Claeraudio Ambient benaderen.

En als het Clearaudio zou moeten zijn, waarom dan geen Champion?

Ok jongens, genoeg lolbroekerij, deze thread is van mij! Ik heb een tijdje niet gepost, en ook niet zoveel gelezen, omdat ik meer op het Klipsch forum zit, maar ik heb wel enige tijd geleden met Henk gepraat over de Ambient en krijg dus ook van hem graag een ander licht op de zaak via deze post, dat dat dan twee keer komt, o well. En ja, de Transrotor was zeker

S-MAGNUM-SATISFY.jpg

leod25dop_klein.jpg

Ha die Kraus,

Tim wil eigelijk geen kunsstof (plastic : ) misschien een beetje maar niet teveel, bovendien moet het wel topklasse zijn.

MvG,

Haudio

Guest Kraus vonBentinck

OK, dan ben ik door het plaatje van de Ambient op het verkeerde been gezet.

Een Fat Bob is van alumnium, dat is een van de 237 elementen uit het periodiek systeem :D ; natuurllijker kan het dus niet.

Ik neem ook zonder meer aan dat het een modern, strak ogend model moet zijn en niet zo'n ding uit de ouwe doos als een Thorens.

Nou ja, als het boven de