Jump to content

Clearaudio Ambient gezien?

timmikid
 Share

Recommended Posts

:confused: Stef, Stef, nieuwe importeur Sound Evolution, kameraad van Jan A.???

Toen viel het kwartje: Steve (Ik weet het Engelsen schrijven een beetje vreemd :P ), de gezamenlijke link naar Weduwe Joustra. Ook daar ga ik zaterdag een heuglijk bezoekje brengen. Wel na de show, want na enkele beerenburgjes ben ik iets minder kritisch en dat willen we niet, toch? :D

Is het zaterdagochtend al gezellig, m.a.w. is het "promoteam" dan al volledig? Of is 's middags beter? Groeten, Tim.

:confused: Stef, Stef, nieuwe importeur Sound Evolution, kameraad van Jan A.???

Toen viel het kwartje: Steve (Ik weet het Engelsen schrijven een beetje vreemd :P ), de gezamenlijke link naar Weduwe Joustra. Ook daar ga ik zaterdag een heuglijk bezoekje brengen. Wel na de show, want na enkele beerenburgjes ben ik iets minder kritisch en dat willen we niet, toch? :D

Is het zaterdagochtend al gezellig, m.a.w. is het "promoteam" dan al volledig? Of is 's middags beter? Groeten, Tim.

Beste Tim,

s'morgens is beter een stuk minder druk.

MvG,

Henk

• 3 weeks later...
Hi guys, idd, ik vroeg gezien!? Uiterlijk dus, de TT is blijkbaar al meer dan een jaar oud, maar is toch een mooie nieuwkomer, vind ik. Boel geld, ik zou hem graag eens in het echt willen zien of hij nu flets is of een natuurlijke schoonheid. Ik ging er eigenlijk van uit dat niemand hem gehoord had, waarom weet ik ook niet. Ik ga Haudio ook weer eens aan de tand voelen daar net onder de Noordpool. Iedere keer als ik weer een aantal TT heb weggevinkt, komt hij weer met nieuwe aan. :mad2: Zo verkoop je er natuurlijk nooit