spido Posted 18 december 2005 Report Share Posted 18 december 2005 dat klinkt als een niet-ingespeelde kabel (...) Beste Robx, Maakt het naar jouw inzicht en/of volgens jouw ervaring nog uit of een netkabel wordt "ingespeeld" op het apparaat waarvoor het bestemd is? Of kan een kabel voor een versterker bijvoorbeeld worden "ingespeeld" op een schemerlamp, een elektrische onderdeken, een grill of een boormachine? (Met andere woorden: is het zo dat een oude kabel gewoon altijd beter klinkt dan een nieuwe? Hoe ouder de kabel, hoe beter? De echte audiofiel haalt zijn kabels dus bij het kabelrecyclebedrijf?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 dat klinkt als een niet-ingespeelde kabel (...) Beste Robx, Maakt het naar jouw inzicht en/of volgens jouw ervaring nog uit of een netkabel wordt "ingespeeld" op het apparaat waarvoor het bestemd is? Of kan een kabel voor een versterker bijvoorbeeld worden "ingespeeld" op een schemerlamp, een elektrische onderdeken, een grill of een boormachine? (Met andere woorden: is het zo dat een oude kabel gewoon altijd beter klinkt dan een nieuwe? Hoe ouder de kabel, hoe beter? De echte audiofiel haalt zijn kabels dus bij het kabelrecyclebedrijf?) Uit je vraagstelling lijkt het er verdacht veel op dat je helemaal niet ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 De kabel Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 (...) Daarna ga je die kabel IN DEZELFDE RICHTING installeren aan je apparaat (...) Reuze belangrijk, natuurlijk, bij wisselspanning! Voor de juiste richting hoef je vanzelfsprekend helemaal geen wisselstroom te hebben: je steekt de stekker maar in het gewone stopcontact... en je hebt gelijk stroom! (Ik denk dat de laatste zin aardiger is wanneer je die hardop leest.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Je hebt gelijk maar het blijft wissel-stroom Prettige KERST EN EEN GELUKKIG 20068 rASTAPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Prettige KERST EN EEN GELUKKIG 20068 Optimist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Prettige KERST EN EEN GELUKKIG 20068 Optimist Azijnpisser.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Prettige KERST EN EEN GELUKKIG 20068 Optimist Azijnpisser.... Dat jij mijn flauwe grapje over die tikfout niet begrijpt hoef je toch niet op mij af te reageren? Get a life, Hans. Voor het te laat is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Prettige KERST EN EEN GELUKKIG 20068 Optimist Azijnpisser.... Dat jij mijn flauwe grapje over die tikfout niet begrijpt hoef je toch niet op mij af te reageren? Get a life, Hans. Voor het te laat is. Zie je wel... begin je weer...!! Effe zonder flauwekul.... leuk flauw grapje van je... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Prettige KERST EN EEN GELUKKIG 20068 Optimist Azijnpisser.... Dat jij mijn flauwe grapje over die tikfout niet begrijpt hoef je toch niet op mij af te reageren? Get a life, Hans. Voor het te laat is. Tjeetje.... korte lontjes zijn al zo gevaarlijk deze komende week. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 (...) Daarna ga je die kabel IN DEZELFDE RICHTING installeren aan je apparaat (...) Reuze belangrijk, natuurlijk, bij wisselspanning! Voor de juiste richting hoef je vanzelfsprekend helemaal geen wisselstroom te hebben: je steekt de stekker maar in het gewone stopcontact... en je hebt gelijk stroom! (Ik denk dat de laatste zin aardiger is wanneer je die hardop leest.) Zo is het.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts